UFO ;)

Data: 2010-05-25 18:37:07
Autor: Sebastian Biały
UFO ;)
Dzisiaj kilka minut przed 18, Okolice Lidla w Szopienicach.

Ruszam z parkingu, na czołowe wpada na mnie jakieś mały Citroen w kolorze srebrnym. Na dachu niebieski kogut wielkości 1/2 normalnego z kabelkiem wchodzacym przez szybę. Gwałtowne hamowanie i 5 sekund przerwy kiedy ja stoje i mysle czy mnie własnie zatrzymał i to cos stoi. Nagle zrywa się i z piskiem opon przemieszcza się 10 metrow na parking po czym z piskiem opon zatrzymuje się. Cisza ... Powoli jade przez swiatła. Docieram do następnym, widze jak to coś leci na mnie na hak ;) Już widzę jak mnie zatrzymują za ucieczkę ale w ostatniej chwili odbicie, ominięcie i wjechanie na skrzyzowanie na czerwonym świetle, tym razem bez właczonego koguta. Brakuje centymetrów do zderzenia z pojazdami na skrzyzowaniu mającymi zielone. Kierownik tego czegoś macha rekami razem z pasażerem. Pisk opon, zakręt i ... stoi. Po chwili macha do kogoś czymś okrągłym niebieskim wyjąwszy rękę przez szybę. 3 sekunty później rusza z piskiem opon do przodu zostawiając kierownika z otwarta paszczą ze zdziwienia. Jakaś kobitka ucieka żeby to coś jej nie przejechalo. Ja mam juz zielone i spadam żeby we mnie nie wjechało gdyby chciało zawrócić.

WFT? Co to mogło być? Małe, jakby Citroen, srebrne, tablicy nie zdążylem zauważyć, z resztą z wrażenie nie pomyślałem o tym nawet. Mały niebieski magnetyczny kogut na sprężynie, dwoch kolesi w wieku max. 30 lat. Bardzo nerwowi, pedal gazu binarny. Jakas służba w okolicy Katowic ma takie samochody? Żaluje ze nie miałem kamery, było by o dwoch niebezpiecznych mniej.

Data: 2010-05-25 18:43:01
Autor: sundayman
UFO ;)
Wystarczy³oby numere rejestracyjny zapamiêtaæ, odszukaæ delikwentów i napisaæ skargê...

Data: 2010-05-25 18:46:24
Autor: Sebastian Biały
UFO ;)
sundayman wrote:
Wystarczy³oby numere rejestracyjny zapamiêtaæ, odszukaæ delikwentów i napisaæ skargê...

Rzecz w tym ze nie mam. A skoro nie mam i nie mam jak udowodnic to choć z ciekawości pytam gdzie tak nerwowych młodzieńców zatrudniają i daja im uprawnienia błyskania na niebiesko. Może ktos wie kto kupił male srebrne z uprawnieniami i czego szukają na parkingach Lidla ;).

Data: 2010-05-25 20:54:30
Autor: sundayman
UFO ;)
o ile oczywiscie to byl ktos kto ma uprawnienia, a nie kupil sobie koguta za 50 zl...

Data: 2010-05-25 23:41:44
Autor: BydlÄ™
UFO ;)
Sebastian Biały wrote:

> Rzecz w tym ze nie mam. A skoro nie mam i nie mam jak udowodnic to choć
> z ciekawości pytam gdzie tak nerwowych młodzieńców zatrudniają i daja im
> uprawnienia błyskania na niebiesko.

A ktoś im dał?
;>

Na trasie, gdy robi się jakiś gigantyczny korek, spotykam czasem pojazd, kierowca którego wyciąga koguta (niebieskiego), stawia go na dachu, błyska i pruje...
Idioci zjeżdżają mu na bok, kierowcy tirów odprawiają debilne dyskusje nt. osobówek, które nie chcą zjechać na bok, a ja w tym czasie dzwonię na 112 podając dane oszustów podszywjących się pod pojazd uprzywilejowany.

Pamiętasz kiedy pojazd jest uprzywilejowany?
Bo na mnie błyskające światełko w poruszającym się pojeździe nie robi wrażenia.
Dopiero z dźwiękiem syreny zaczyna robić...

--
BydlÄ™

Data: 2010-05-26 13:00:57
Autor: Pszemol
UFO ;)
"BydlÄ™" <bydle@bydle.com> wrote in message news:hthg6n$u64$1cougar.axelspringer.pl...
Pamiętasz kiedy pojazd jest uprzywilejowany?
Bo na mnie błyskające światełko w poruszającym się pojeździe nie robi wrażenia.
Dopiero z dźwiękiem syreny zaczyna robić...

NaprawdÄ™? :-)

Data: 2010-05-26 06:42:20
Autor: Gabriel'Varius'
UFO ;)

[...]
Co prawda nie cytryna ale biale lub srebrne G.Punto (z malutkimi napisami i stalymi lecz plaskimi kogutami czerwono-niebieskimi) czesto widuje jezdzac po GOPie. Ostatnio w Jaworznie pytalem kolesia co on tak zapiernicza i co z niego za auto uprzywilejowane bez oznakowania na bokach. W odpowiedzi uslyszalem, ze to auta do przewozu krwi i organow do przeszczepow/transplantacji - sam kierownik by wsciekly, ze firma ktora auta przygotowala nie okleila ich wyraznie odblaskowa folia a ograniczyla sie tylko do malego napisu na drzwiach i klapach auta (chyba o tresci KREW) i przez to czasem ma problemy na drodze bo ludzie nie chca go przepuszczac. Jazda rowniez zero-jedynkowa ale rozsadna, tzn. tam gdzie sie da, nic typu jazda na pale na czerwonym, czy jazda na czolowke itp. choc czas gra ogromna role majac na uwadze to co oni woza aby uratowac komus zycie.

                Oskar Wilde

Data: 2010-05-26 10:28:52
Autor: Kub@
UFO ;)
Firmy kurierskie maj± takie pojedyncze wozy legalnie uprzywilejowane(bo a nu¿ bêd± przewozili krew/kiszki...) a u¿ywaj± ich do pilnych, priorytetowych zadañ nie koniecznie zwi±zanych z tym do czego zosta³y uprzywilejowane.

Kub@

[...]
pozdrawiam

Data: 2010-05-26 19:04:36
Autor: Sebastian Biały
UFO ;)
Gabriel'Varius' wrote:
Co prawda nie cytryna ale biale lub srebrne G.Punto

_Byc może_ bylo to punto. Szok z duży zeby oceniać.

napisami i stalymi lecz plaskimi kogutami czerwono-niebieskimi)

Nie. To był typowy kogut do szpanu przed blokiem, taki jak ten:

http://tinyurl.com/2w9maef

 W odpowiedzi uslyszalem, ze to auta do przewozu krwi i organow do przeszczepow/transplantacji

To wyjaśnia co robił na parkingu Lidla ;) I dlatego machał niebieskim czymś przez okno. Pewno szukał organu ...

Data: 2010-05-26 20:31:55
Autor: Grejon
UFO ;)
Sebastian Bia³y pisze:

To wyja¶nia co robi³ na parkingu Lidla ;) I dlatego macha³ niebieskim czym¶ przez okno. Pewno szuka³ organu ...

Taaa.. a organ ca³y i zdrowy siedzia³ za kierownic± ;)

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-05-26 22:12:52
Autor: Kuba \(aka cita\)
UFO ;)

Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hti8pu$lho$1news.onet.pl...

Ostatnio w Jaworznie pytalem kolesia co on tak zapiernicza i co z niego za auto uprzywilejowane bez oznakowania na bokach.

od kiedy pojazd uprzywilejowany musi miec jakiekolwiek oznakowanie po bokach?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-05-26 23:54:17
Autor: 'Tom N'
UFO ;)
Kuba (aka cita) w <news:htjvc5$hfu$1inews.gazeta.pl>:

U¿ytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hti8pu$lho$1news.onet.pl...
Ostatnio w Jaworznie pytalem kolesia co on tak zapiernicza i co z niego za auto uprzywilejowane bez oznakowania na bokach.

od kiedy pojazd uprzywilejowany musi miec jakiekolwiek oznakowanie po bokach?

Od 2003 roku?

Przyk³adowo:

 § 35. Inny pojazd uprzywilejowany na podstawie zezwolenia wydanego przez
ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych powinien byæ oznakowany pasem
wyró¿niaj±cym barwy pomarañczowej.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

[...]