UFO ;)

Data: 2010-05-25 18:43:01
Autor: sundayman
UFO ;)
Wystarczy³oby numere rejestracyjny zapamiêtaæ, odszukaæ delikwentów i napisaæ skargê...

Data: 2010-05-25 18:46:24
Autor: Sebastian Biały
UFO ;)
sundayman wrote:
Wystarczy³oby numere rejestracyjny zapamiêtaæ, odszukaæ delikwentów i napisaæ skargê...

Rzecz w tym ze nie mam. A skoro nie mam i nie mam jak udowodnic to choć z ciekawości pytam gdzie tak nerwowych młodzieńców zatrudniają i daja im uprawnienia błyskania na niebiesko. Może ktos wie kto kupił male srebrne z uprawnieniami i czego szukają na parkingach Lidla ;).

Data: 2010-05-25 20:54:30
Autor: sundayman
UFO ;)
o ile oczywiscie to byl ktos kto ma uprawnienia, a nie kupil sobie koguta za 50 zl...

Data: 2010-05-25 23:41:44
Autor: BydlÄ™
UFO ;)
Sebastian Biały wrote:

> Rzecz w tym ze nie mam. A skoro nie mam i nie mam jak udowodnic to choć
> z ciekawości pytam gdzie tak nerwowych młodzieńców zatrudniają i daja im
> uprawnienia błyskania na niebiesko.

A ktoś im dał?
;>

Na trasie, gdy robi się jakiś gigantyczny korek, spotykam czasem pojazd, kierowca którego wyciąga koguta (niebieskiego), stawia go na dachu, błyska i pruje...
Idioci zjeżdżają mu na bok, kierowcy tirów odprawiają debilne dyskusje nt. osobówek, które nie chcą zjechać na bok, a ja w tym czasie dzwonię na 112 podając dane oszustów podszywjących się pod pojazd uprzywilejowany.

Pamiętasz kiedy pojazd jest uprzywilejowany?
Bo na mnie błyskające światełko w poruszającym się pojeździe nie robi wrażenia.
Dopiero z dźwiękiem syreny zaczyna robić...

--
BydlÄ™

Data: 2010-05-26 13:00:57
Autor: Pszemol
UFO ;)
"BydlÄ™" <bydle@bydle.com> wrote in message news:hthg6n$u64$1cougar.axelspringer.pl...
Pamiętasz kiedy pojazd jest uprzywilejowany?
Bo na mnie błyskające światełko w poruszającym się pojeździe nie robi wrażenia.
Dopiero z dźwiękiem syreny zaczyna robić...

NaprawdÄ™? :-)

UFO ;)