UFO nad Warszawą

Data: 2010-08-09 08:53:21
Autor: Neko
UFO nad Warszawą
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w\

informacji, nikt nie potrafi mi wytłumaczyć, po kiego chuja tym kosmitom potrzebne jest takie dziwadło jak Kaczyński. Moja teoria z kolei jest taką, iż to cichutko i bez rozgłosu do kraju powrócił wreszcie TU 154 z numerem 101, porwany jak powszechnie wiadomo 10 kwietnia wraz z zawartością. Teoria ta jest - przyznam - dużo mniej atrakcyjna od poprzedniej, bo oto zamiast żadnego, na karku mamy znów dwóch Kaczyńskich.

Konsultowales juz te brednie z twoim psychiatra prowadzacym?

Data: 2010-08-09 09:31:52
Autor: Bogdan Idzikowski
UFO nad Warszawą

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3o8li$38t$1news.onet.pl...
[...]

Konsultowałem ze zwolennikami teorii zamachu, czyli picowcami. Stwierdzili, że jest to bardzo prawdopodobne.

UFO nad Warszawą