UFO nad pasem lotniska: 8 incydentów w 3 mies.

Data: 2010-10-05 19:32:15
Autor: hss
UFO nad pasem lotniska: 8 incydentów w 3 mies.
http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/ufo/8043055/UFO-closes-Chinese-airport.html

"UFO zawisło nad pasem startowym. Paraliż lotniska Kolejna wizyta obcych w
Chinach? UFO krążyło nad pasem startowym na chińskim lotnisku w Baotou w
regionie - Mongolia Wewnętrzna. Trzy samoloty z Szanghaju i Pekinu musiały
czekać w powietrzu zanim dziwny obiekt zniknął. Dwa pozostałe odesłano do
pobliskich Ordos i Taiyuan - pisze "The Telegraph".
Oficjalnie rzecznik portu stwierdził, że lotnisko było zamknięte przez godzinę
"ze względów bezpieczeństwa". Jednak świadkowie opowiadają o jasnym świetle
krążącym w okolicy pasa startowego. To już ósmy incydent związany z UFO
zarejestrowany w Chinach od początku lipca - przypomina gazeta."
Tekst za www.sfora.pl

Data: 2010-10-08 10:48:02
Autor: Jan Werbinski
UFO nad pasem lotniska: 8 incydentów w 3 mies.
Wczoraj przez UFO nie mogłem wyjechać samochodem przez bramę. Strasznie się panoszą. A Tusk nic z tym nie robi!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-16 22:09:27
Autor:
Jan Werbinski <ja&#65533;@tralala.bez.maj.la> napisał(a):
Wczoraj przez UFO nie mogłem wyjechać samochodem przez bramę. Strasznie się panoszą. A Tusk nic z tym nie robi!

Czyli żartując przechodzimy nad tym do porządku dziennego?

Data: 2010-10-25 05:32:12
Autor:
UFO nad pasem lotniska: 8 incydentów w 3 mies.
Jan Werbinski <ja&#65533;@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

> Czyli żartując przechodzimy nad tym do porządku dziennego?

Postawmy krzyż.

Byle duuuzy -zeby ufo moglo sobie na nim przysiasc!

--

UFO nad pasem lotniska: 8 incydentów w 3 mies.