UJAWNIAMY! Protokół o trzech rannych ze Sm oleńska

Data: 2013-04-16 09:13:13
Autor: stevep
UJAWNIAMY! Protokół o trzech rannych ze Sm oleńska
Dnia 14-04-2013 o 17:56:40 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

„(…) Zadzwoniłem o 10.43 do Dyrektora Bratkiewicza i powiedziałem mu że  samolot się rozbił i że jest rozbity na kawałki. Następnie zadzwoniłem  do Tadeusza Stachelskiego do Katynia i do dziennikarza Wiktora Batera,  który był w Moskwie. Było ogromne zamieszanie, momentalnie w ciągu 5,  może 10 minut pojawiła się milicja, straż i służby ratownicze. Po około  godzinie ktoś ze służb ratunkowych powiedział, że niestety nikt nie  przeżył. O ile dobrze pamiętam, ambasador [Tomasz] Turowski około godz.  12 przekazał mi, że otrzymał informację od funkcjonariusza FSO, że trzy  osoby przeżyły i w ciężkim stanie zostały przewiezione do szpitala. Ja  spytałem o to Pawła Kozłowa [oficera FSO], który stwierdził, że nic o  tym nie wie, ale polecił sprawdzić wszystkie szpitale. Informacja ta się  nie potwierdziła. (...)” - zeznał Górczyński. Nikt z polskich urzędników  oraz prokuraortów ani 10.042010 ani później nie sprawdził informacji o  rannych, którzy przeżyli katatsrofę.

więcej:  http://niezalezna.pl/40356-ujawniamy-protokol-o-trzech-rannych-ze-smolenska-takze-rosyjskie-media-mowily-o-rannych-100420

======================>
Nie mam pojęcia dlaczego wyznawcy zamachu smoleńskiego starają się za  wszelką cenę bronić oczywistej wpadki Macierewicza, która jest nie do  obrony.
Nawet w tej notatce jest, że "(...) Informacja ta się nie potwierdziła.  (...)”. Czyli, że była plotką, jakich wiele w owym czasie się pojawiało.
I powinni zamilczeć, a nie pogłębiać wpadkę! To zaczyna być groteskowe.

stypendysta ZUS

Naczelnemu fanatykowi PiS coraz bardziej brakuje amunicji smoleńskiej i  wygaduje coraz większe głupstwa.

--
stevep

Data: 2013-04-16 09:18:27
Autor: A. Filip
UJAWNIAMY! Protokół -7'!^ 8F

=======================

[...]

A sondaże (wśród wyborców w RP3) potwierdzają twoją wiarę? :-)
Bo ja wierzę że ty nie jesteś w grupie docelowej akurat tej zagrywki.

Może i nad-prezes robi ze Smoleńskiem długoterminowe głupstwo, ale
patrząc po sondażach nie robi _oczywistego_ średnioterminowego głupstwa.

--
A. Filip
Bóg dał ręce po to, aby brać.

Data: 2013-04-17 09:03:44
Autor: stevep

[...]

Sondaże są dla podobnych tobie debili, podobnie jak brednie Macierewicza.
--
stevep

UJAWNIAMY! Protokół o trzech rannych ze Sm oleńska