UK, Anglia: 5 lat odsiadki

Data: 2014-12-02 11:30:11
Autor: A. Filip
UK, Anglia: 5 lat odsiadki
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-krzyczal-ze-zabije-wszystkich-polakow-jednego-napadl-5-lat-w,nId,1567758

https://news.google.com/news?ncl=d_-22k9UZMcOtJM-io0H-NAGXQ0gM&lr=English&hl=en&sa=X

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Wszystkie lisy trafiajÄ… w koÅ„cu do kuÅ›nierza.  (PrzysÅ‚owie niemieckie)

Data: 2014-12-02 03:21:20
Autor: szklanynocnik
UK, Anglia: Chcia³ zabiæ wszystkich Polaków, dosta³ "a¿" 5 lat odsiadki
u¿ytkownik A. Filip napisa³:

https://news.google.com/news?ncl=d_-22k9UZMcOtJM-io0H-NAGXQ0gM&lr=English&hl=en&sa=X

Poczekaj 5-10 lat na kilka milionow ukraincow pracujacych za 2/3
stawki placonej tutejszym, ciekawe czy polacy tez pokochaja
ich tak samo:)

Data: 2014-12-02 12:28:18
Autor: Trefni¶
UK, Anglia: Chcia³ zabiæ wszystkich Polakó w, dosta³ "a¿" 5 lat odsiadki
W dniu .12.2014 o 12:21 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

u¿ytkownik A. Filip napisa³:

[...]

Pocz±tki mamy w Lublinie:
http://m.lublin.gazeta.pl/lublin/1,106513,17036981,Studenci_o_kolegach_z_Ukrainy__Zajmuja_miejsca_Polakom.html

--
Trefni¶

Data: 2014-12-02 05:04:52
Autor: szklanynocnik
UK, Anglia: Chcia³ zabiæ wszystkich Polaków, dosta³ "a¿" 5 lat odsiadki
W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 12:28:25 UTC+1 u¿ytkownik Trefni¶ napisa³:
> [...]

> Poczekaj 5-10 lat na kilka milionow ukraincow pracujacych za 2/3
> stawki placonej tutejszym, ciekawe czy polacy tez pokochaja

Gojce mysla, ze ten skok na ukraine jestw ich interesie, biedaki
nie wiedza kto wykladal kase na majdan i kto bedzie jego beneficjentem. Ale sie dowiedza.

Data: 2014-12-02 14:41:28
Autor: andal
On Tue, 02 Dec 2014 05:04:52 -0800, szklanynocnik wrote:

W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 12:28:25 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

NAGXQ0gM&lr=English&hl=en&sa=X

> Poczekaj 5-10 lat na kilka milionow ukraincow pracujacych za 2/3
> stawki placonej tutejszym, ciekawe czy polacy tez pokochaja ich tak
> samo:)

PoczÄ…tki mamy w Lublinie:
[...]

kase zawsze wyklada zyd

tylko zydzi maja wladze nad kasa

i posrednio nad nami dzieki tej kasie

nalezy odebrac im przywilej tworzenia kasy
i przywrocic go bankom narodowym

Data: 2014-12-02 10:20:22
Autor: husar
UK, Anglia: Chciał zabić wszystkich Polaków, dostał "aż" 5 lat odsiadki

"andal" <andal@andal.com> wrote in message news:m5kj2o$ait$1speranza.aioe.org...

kase zawsze wyklada zyd

tylko zydzi maja wladze nad kasa

i posrednio nad nami dzieki tej kasie

nalezy odebrac im przywilej tworzenia kasy
i przywrocic go bankom narodowym

Trzeba takie banki najpierw mieć.
Może jak Izrael się rozleci coś się zmieni na lepsze.

Data: 2014-12-02 16:40:53
Autor: andal
On Tue, 02 Dec 2014 10:20:22 -0500, husar wrote:

[...]

miec ?

a na jakiej zasadzie zydy maja ? z nieba im spadly jak manna ?

istnienie Izraela nie ma tu nic do rzeczy,
zaczac trzeba od wyjebania wszystki zydow i szabes chlopcow
w czasie wyborow

Data: 2014-12-02 22:29:36
Autor: husar

"andal" <andal@andal.com> wrote in message news:m5kq2l$v2s$1speranza.aioe.org...

Trzeba takie banki najpierw mieć.
Może jak Izrael się rozleci coś się zmieni na lepsze.

miec ?

a na jakiej zasadzie zydy maja ? z nieba im spadly jak manna ?

Bank narodowy jak sama nazwa wskazuje to bank w ktorym nie ma innej waluty jak
waluta kraju majaca pokrycie czy to w zlocie czy innych kruszcach wymienialnych na kase.
Zydy maja banki swiatowe, centralne, gotówkowe, federalne i inne fabryczki drukarskie.
JFK chcial udupic zydowska masonerie i stworzyc nowy dolar ale zydki go ladnie ustrzelili.
Popatrz sobie na jednodolarowke kto rzadzi bankami.

istnienie Izraela nie ma tu nic do rzeczy,
zaczac trzeba od wyjebania wszystki zydow i szabes chlopcow
w czasie wyborow

Izrael sie rozpierdala jak stara syrenka po 20 latach.
Zydzi musza szukac innego lÄ…du bo nikt juz ich tam nie cierpi
jak zreszta i na calym swiecie. Narod nie wybrany a przeklety.
Izrael to jakis rak czy wrzod na dalekim wschodzie - kazdy arab ci to powie.

Data: 2014-12-03 15:14:31
Autor: andal
On Tue, 02 Dec 2014 22:29:36 -0500, husar wrote:

[...]

pieniadz nie musi miec zadnego pokrycia w kruszczach

[...]

JFK wlasnie wydal pieniadz narodowy, bez pokrycia o ktorym mowisz

[...]

izrael moze sie rozjebac ale zydy i tak beda rzadzic,

majac wladze militarna juz teraz

Data: 2014-12-03 14:48:24
Autor: husar

"andal" <andal@andal.com> wrote in message news:m5n9cm$4c0$1speranza.aioe.org...

pieniadz nie musi miec zadnego pokrycia w kruszczach

Jasne ze nie musi ale na tym opieraly sie pierwsze banki jesli nie znasz historii.

JFK wlasnie wydal pieniadz narodowy, bez pokrycia o ktorym mowisz

JFK nie chcial bankow federalnych.

izrael moze sie rozjebac ale zydy i tak beda rzadzic,

majac wladze militarna juz teraz

To pic na wode stworzony przez usa. Te bronie sa w izraelu ale naleza do
wojska usa. Tylko je tak ladnie pokazuja zeby nastraszyc tych i owych.
Pejsiarze wiadomo ze wybrali zachodnie imperium bo ze wschodniego
papa stalin ich wywalil. Teraz musza lizac dupe mocarzom bo Izrael zdycha.

Data: 2014-12-03 21:59:50
Autor: andal
On Wed, 03 Dec 2014 14:48:24 -0500, husar wrote:

[...]

jestes niepoprawnym optymista

Data: 2014-12-02 17:15:20
Autor: El Comandante
"husar" <mandarin@orange.biz> schrieb im Newsbeitrag news:m5klbq$id6$1speranza.aioe.org...

[...]

Jak Izrael się rozleci, to się założy oficjalnie w Polsce...
Tu się już nic nie zmieni na lepsze..., z narodem dobranym na czele...

Data: 2014-12-02 16:42:43
Autor: andal
On Tue, 02 Dec 2014 17:15:20 +0100, El Comandante wrote:

[...]

Izrael moze istniec ale nie w Polsce

Tu się już nic nie zmieni na lepsze..., z narodem dobranym na czele...

z narodem glosujacym na moskow i ich przydupasow

Data: 2014-12-02 17:13:51
Autor: El Comandante
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m5kj2o$ait$1speranza.aioe.org...
> [...]

tylko zydzi maja wladze nad kasa

i posrednio nad nami dzieki tej kasie

nalezy odebrac im przywilej tworzenia kasy
Kasę nigdy nie wykłada Żyd, kasę zawsze wykłada zniewolony przez żydostwo naród i to przez takich pożytecznych idiotów jak ty..., co na ukraińskich Żydów liczą... i polskich żydziaków podżegaczy...

Data: 2014-12-02 16:46:06
Autor: andal

napisał:

> [...]

żydostwo naród i to przez takich pożytecznych idiotów jak ty..., co na
ukraińskich Żydów liczą... i polskich żydziaków podżegaczy...

kase kutasie masz od zyda, tylko zyd ma przywilej tworzenia kasy z niczego

ale ty jestes ruski polglop nie rozumiejacy co to jest pieniadz i skad pochodzi

masz tu jeszcze raz, przeczytaj powoli, mam nadzieje ze wreszcie zalapiesz:

http://michaeljournal.org/wyspa.htm

Data: 2014-12-02 12:49:52
Autor: szklanynocnik
UK, Anglia: Chcia³ zabiæ wszystkich Polaków, dosta³ "a¿" 5 lat odsiadki
u¿ytkownik andal napisa³:

ale ty jestes ruski polglop nie rozumiejacy co to jest pieniadz i skad pochodzi

masz tu jeszcze raz, przeczytaj powoli, mam nadzieje ze wreszcie zalapiesz:

http://michaeljournal.org/wyspa.htm

Jest jeden problem, rzadzacy powinni chciec zmian.
Pejsaci rzadzacy nie odetna sobie zlotego zrodelka, proste.
https://www.youtube.com/watch?v=111Abs1zd2E

Bez operatywnosci pejsatych tez sukcesow nie wroze.

Data: 2014-12-03 15:17:35
Autor: andal
On Tue, 02 Dec 2014 12:49:52 -0800, szklanynocnik wrote:

użytkownik andal napisał:

[...]

operatywnosc pejsatych jest juz znana a pozatem mozna ich zatrudnic i nalozyc odpowiedzialnosc za to co robia

Data: 2014-12-02 23:17:59
Autor: El Comandante

napisał:

> [...]

ukraińskich Żydów liczą... i polskich żydziaków podżegaczy...

kase kutasie masz od zyda, tylko zyd ma przywilej tworzenia kasy z niczego

Gówno prawda, Żyd kasę kradnie narodowi, i narodową kasę wykłada jako swoją. Przywilej ma, bo na to przyzwala zniewolony naród, a wystarczyłoby, żeby naród się zbuntował i np. znacjonalizował banki..., a Żyda pogonił do blaszanych łagrów pracy...

Data: 2014-12-02 16:40:52
Autor: Kasper
W dniu 12/2/2014 4:17 PM, El Comandante pisze:

[...]

Tutaj masz listę banków w Rosji:

http://www.banksdaily.com/world/Russia

Zgodnie z twoimi zaleceniami, wszystkie zostały znacjonalizowane przez Putina i jego żydowskiego ministra finansów, Putin robi co mu każesz, nic dziwnego że tak głośno reklamujesz jego polityczny geniusz :)

Data: 2014-12-03 04:21:02
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 23:17 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

> [...]

tylko zydzi maja wladze nad kasa

i posrednio nad nami dzieki tej kasie

nalezy odebrac im przywilej tworzenia kasy i przywrocic go bankom
Kasê nigdy nie wyk³ada ¯yd, kasê zawsze wyk³ada zniewolony przez
¿ydostwo naród i to przez takich po¿ytecznych idiotów jak ty...., co na
ukraiñskich ¯ydów licz±... i polskich ¿ydziaków pod¿egaczy...

kase kutasie masz od zyda, tylko zyd ma przywilej tworzenia kasy z  niczego

Gówno prawda, ¯yd kasê kradnie narodowi, i narodow± kasê wyk³ada jako  swoj±. Przywilej ma, bo na to przyzwala zniewolony naród, a  wystarczy³oby, ¿eby naród siê zbuntowa³ i np. znacjonalizowa³ banki...,  a ¯yda pogoni³ do blaszanych ³agrów pracy...

Be³kot dla prymitywów.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-05 00:48:52
Autor: Kasper
UK, Anglia: Chciał zabić wszystkich Pol aków, dostał "aż" 5 lat odsiadki
W dniu 12/2/2014 4:17 PM, El Comandante pisze:

Gówno prawda, Żyd kasę kradnie narodowi

A po ruski ty rozumiesz comandante?

http://www.wykop.pl/ramka/2273600/rosyjskie-banki-na-krawedzi-bankructwa/

Data: 2014-12-03 04:19:36
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 14:04 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

> [...]

Gojce mysla, ze ten skok na ukraine jestw ich interesie, biedaki
nie wiedza kto wykladal kase na majdan i kto bedzie jego

A ty wiesz, ale nie powiesz kretynku?
--
stevep
-- -- -