UK ujawnia straszliwe zacofanie ChRL względem CIA/USA i policji RP3 w kwestii (nie) tortur

Data: 2019-11-20 11:30:20
Autor: A. Filip
UK ujawnia straszliwe zacofanie ChRL względem CIA/USA i policji RP3 w kwestii (nie) tortur
https://www.reuters.com/article/us-hongkong-protests-fco/uk-outraged-at-torture-of-ex-hong-kong-consulate-employee-idUSKBN1XU0V1
November 20, 2019 ;
UK outraged at 'torture' of ex-Hong Kong consulate employee

HONG KONG (Reuters) - British Foreign Secretary Dominic Raab on
Wednesday condemned China's treatment of a former employee of
Britain's Hong Kong consulate who told a newspaper Chinese secret
police beat him as they sought information about pro-democracy
protests in the former British colony. [...]

No co to za straszliwe barbarzyństwo i koszmarne zacofanie!
Po prostu bili jak barbarzyńcy zamiast podtapiać albo razić
prądem/paralizatorem jak ludzie zachodnio-cywilizowani!

O ile gorsze jest ChRL od Starych Kiejkutów i policji paralizatorowej?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-11-20 04:18:24
Autor: Jacek Bialy
UK ujawnia straszliwe zacofanie ChRL względem CIA/USA i policji RP3 w kwestii (nie) tortur

   -- - Po prostu bili jak barbarzyńcy zamiast podtapiać (...)

Widać, że żaden samolot nie wylądował jeszcze w twoim mieszkaniu. A owszem mógłby, gdyby ktoś inny wody się nie napił.. (jakie to smutne).

JB

Data: 2019-11-20 21:23:53
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
   -- - Po prostu bili jak barbarzyńcy zamiast podtapiać (...)

Widać, że żaden samolot nie wylądował jeszcze w twoim mieszkaniu. A
owszem mógłby, gdyby ktoś inny wody się nie napił.. (jakie to smutne).

<ironia> Ile samolotów wyklętych nie wylądowało w twoim domu dzięki
ciężkiemu trudowi towarzyszy z UB w dawkowaniu piąchopiryny? </ironia>

IMHO tortury przez CIA/USA okazały się zbędne i niewystarczająco
skutecznie by łamać przez nie "święte zasady".  Jedyna linia obrony
którą ja częściowo łykam to że taka przesada może być w znacznej części
usprawiedliwiona "nadgorliwą _pierwszą_ reakcją", w którą stronę
_początkowo_ gotowi byli się pomylić z nadmiaru ostrożności w
duchu "better safe than sorry".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-21 04:48:32
Autor: Jacek Bialy
[...]

Czy kiedyś rozumiesz, że symetryzm jest ironią głupca? Porównywanie wyklętych do Talibów może bawić albo ignoranta, albo człowieka pozbawionego moralnego kompasu, który każdą sytuację postrzega jak rzeczywistość wirtualną.
Lecz nawet bez kontekstu moralnego można pokazać, że sowietyzacja cofała się tylko przed sprzeciwem. Czym większy był opór, tym bardziej komuniści szukali wentyla bezpieczeństwa w postaci jakiejś pieriedyszki, czasowej odwilży itd. Również PRL był rozwiązaniem tymczasowym, aby nie radykalizować społeczeństwa i izolować je od  jednostek niezłomnych. I dzięki temu pozornie bezsensownemu oporowi ja dzisiaj nie mieszkam w czymś takim jak Korea Północna, tylko w Polsce jaka jest.   A teraz twoja kolej - co Afgańczycy zawdzięczają Talibom?

   -- - IMHO tortury przez CIA/USA okazały się zbędne (...)

Taka jest twoja skromna opinia, bo nie wiesz, czym jest religijny fundamentalizm obudowany polityczną indoktrynacją. Być może zdążysz jeszcze się dowiedzieć, gdy zawali się jednobiegunowy świat amerykańskiej dominacji. W takim układzie każda forma kontroli społeczeństwa stanie się walutą, więc jeszcze nie wiemy, jaka u nas zacznie obowiązywać. Jednak z pewnością się przekonasz, że światowa polityka nie jest grą w chińczyka, gdzie można zamieniać się miejscami, a reguły pozostają te same. JB

Data: 2019-11-21 17:36:42
Autor: A. Filip
UK ujawnia straszliwe zacofanie ChRL względem CIA/USA i policji RP3 w kwestii (nie) tortur
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]
[...]

A co do kurwy nędzy sprawiło że taki fundamentalizm wzrósł w taki
_transoceaniczny_ terroryzm?  Z pewnością nie popieranie przez USA
kurewskich (krwawych) zamordyzmów za granicą?  USAńscy idioci
optymistycznie obstawili że to do nich nie wróci?  IMHO wróciło.

W praktyce po zmianie stron reguły nie zostaną takie same.  Ale tylko
pokazowe bezczelne skurwysyny _zbyt otwarcie_ stosują bardzo inne reguły
opierdalania do siebie i "popieranych przyjaznych krwawych reżimów" niż
do nie przyjaciół (przy wrogach to nawet zrozumiałe).
Ilu _obecnie_ "bojowników o wolność" dla USA dla nie przyjaciół USA jest
terrorystami?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-21 11:58:29
Autor: Jacek Bialy
UK ujawnia straszliwe zacofanie ChRL względem CIA/USA i policji RP3 w kwestii (nie) tortur
A co do kurwy nędzy sprawiło że taki fundamentalizm wzrósł w taki
_transoceaniczny_ terroryzm?
-- -- -- -- -- -- -- -

Jak to co?  Światowy terror zaczął się rodzić po zwycięstwie Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji Październikowej. Po zakończeniu Drugiej Wojny Światowej terroryzm zagościł na Bliskim Wschodzie - na początku pośród żydowskich osadników w Palestynie, a potem po stronie przeciwników państwa Izrael (z której strony nie patrzeć, podlewane drzewko kwitnie...)

  -- - Z pewnością nie popieranie przez USA kurewskich (krwawych) zamordyzmów za granicą?  USAńscy idioci
optymistycznie obstawili że to do nich nie wróci?  IMHO wróciło.
-- -- -- -- -

Nienawiść do USA oślepia twoją perspektywę. Jednobiegunowy świat ostatnich trzydziestu lat był najlepszą formą hegemonii od czasów Imperium Romanum. Jeśli dzisiaj tych biegunów pojawi się więcej, to módlmy się wszyscy do swoich bogów, aby te bieguny nie zaczęły się znów przetaczać po naszych grzbietach.

JB

Data: 2019-11-20 11:49:01
Autor: Runtime
filip ujawnia straszliwe zacofanie ChRL względem CIA/USA i policji RP3 w kwestii (nie) tortur
W dniu 2019-11-20 o 11:30, pajac A. Filip pisze:
https://www.reuters.com/article/us-hongkong-protests-fco/uk-outraged-at-torture-of-ex-hong-kong-consulate-employee-idUSKBN1XU0V1
O ile gorsze jest ChRL od Starych Kiejkutów i policji paralizatorowej?
Nie masz pojęcia o Hong Kongu więc zajmij się lepiej analizą działania farmy trolli w Ministerstwie "Sprawiedliwości".
--
Runt

UK ujawnia straszliwe zacofanie ChRL względem CIA/USA i policji RP3 w kwestii (nie) tortur