UKE ostrzega przed naciągaczami

Data: 2012-11-27 07:24:38
Autor: z
UKE ostrzega przed naciągaczami
Data: 2012-11-27 07:58:11
Autor: K
UKE ostrzega przed naciągaczami
W dniu 27.11.2012 07:24, z pisze:
http://www.dobreprogramy.pl/UKE-ostrzega-przed-naciagaczami-uwazaj-kiedy-oddzwaniasz,Aktualnosc,37626.html

http://tiny.pl/hknqb

kto zarabia na takim nazwijmy to "wałku"?
zarabia polski operator i operator w jakims egzotycznym kraju. ten ostatni pewnie sie dzieli z tymi co proceder uprawiaja. druga mozliwosc jest taka, ze to sam egzotyczny operator uprawia ten proceder. skala pewnie nie jest duza, ale jestem ciekaw co na to nasi operatorzy.

Data: 2012-11-27 07:49:49
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 27 Nov 2012 07:58:11 +0100, K wrote:
 W dniu 27.11.2012 07:24, z pisze:
> http://www.dobreprogramy.pl/UKE-ostrzega-przed-naciagaczami-uwazaj-kiedy-oddzwaniasz,Aktualnosc,37626.html

 kto zarabia na takim nazwijmy to "wałku"?

To samo mnie zastanowilo po przeczytaniu tego newsa...
Przekrecenie przez pismaka wykluczyłem:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&news_cat_id=168&news_id=8405&layout=3&page=text

Jesli z tych +243 i +225 nie dzwonia numery premium, z ktorych ktos moze
miec kase, to zostaja chyba tylko operatorzy... (tamci na 100%, a nasi
pewnie tez do tylu nie są, vide W3 do Play).
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-11-27 11:06:46
Autor: Michal Jankowski
K <a@b.c> writes:

[...]

A kto zarabiał na sekstelefonach na numerach Wysp Dziewiczych, czy
gdzie to tam było?

Dokładnie ten mechanizm rozliczeń co wtedy...

  MJ

Data: 2012-11-27 11:18:23
Autor: J.F
Użytkownik "K"  napisał w wiadomości
W dniu 27.11.2012 07:24, z pisze:
[...]

A nie moze zarabiac operator we Francji czy przez kogo tam nasza TP taki ruch tranzytuje?

jest taka, ze to sam egzotyczny operator uprawia ten proceder. skala pewnie nie jest duza, ale jestem ciekaw co na to nasi operatorzy.

Juz raz pokazali ze moga walczyc, jak sie im do kieszeni siegnie :-)

J.

Data: 2012-11-27 15:43:55
Autor: wieslav
UKE ostrzega przed naciągaczami
A ta ankieta pokazująca się na różnych stronach:
http://www.trivicell.com/pages/pl/trivia_ConsumeSurvey_plmt/?referrer=1751&banner=300x250_consume_macabi_nspl
 to może i nie naciaganie bo pisze o opłatach, ale czy nie mozna się komuś "życzliwie" przysłużyć wpisując jego numer?
Tym nie powinni się zająć UKE?

Wieslav

Data: 2012-11-27 16:08:14
Autor: z
W dniu 2012-11-27 15:43, wieslav pisze:
to może i nie naciaganie bo pisze o opłatach, ale czy nie mozna się
komuś "życzliwie" przysłużyć wpisując jego numer?
Tym nie powinni się zająć UKE?

Dobre. Tego jeszcze nie grali. Jest jakaś szansa wybronienia się przed tym? Dochodzenie po numerach IP?

Data: 2012-11-27 19:48:24
Autor: J.F
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup
[...]

Wpisz swoj.

Wpisac nie wystarczy, delikwent musi jeszcze zaakceptowac, podajac unikalny pin.
Niedawno jak probowalem, to to dosc bezpieczne bylo.

J.

Data: 2012-11-29 00:33:16
Autor: Bydlę
On 2012-11-27 06:24:38 +0000, z <zch28@usunwp.pl> said:

http://www.dobreprogramy.pl/UKE-ostrzega-przed-naciagaczami-uwazaj-kiedy-oddzwaniasz,Aktualnosc,37626.html

"Wiele

osób, zwłaszcza korzystających z telefonu komórkowego w pracy, ma w zwyczaju oddzwonić, jeśli zauważy zarejestrowane przez telefon nieodebrane połączenie."

Tam pracują jacyś idioci?
Po pierwsze - nie oddzwania się (na niezapisane w swojej książce telefonicznej numery) z zasady: jeśli ktoś ma do mnie interes, to będzie dzwonił ponownie lub się nagra. A jeśli nie ma do mnie interesu, to nie. Proste i działa.
Po drugie - w latach 90. ub. wieku podawano w ogłoszeniach numer tak, że nie wyglądał jak 0 700xxx..., a jak 70 0xxxx..., co bezmyślni brali za Wrocław.
Więc co, UKE odkryło stary numer? Trzy karty kiedy odkryją?
A podają w ostrzeżeniu, że wystarczy myśleć, by ustrzec się przed większością tzw. oszustów/naciągaczy/itd.?
;>

--
Bydlę

Data: 2012-11-29 07:02:18
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 29 Nov 2012 00:33:16 +0100, Bydlę wrote:
[...]

Mysle, ze zycie tzw przedstawiciela handlowego czy innego konsultanta
finansowego, co to musi wyrobic miesieczna norme zlowionych jelonkow,
wyglada nieci inaczej niz sobie wyobrazasz ;-)

 Więc co, UKE odkryło stary numer? Trzy karty kiedy odkryją?
 A podają w ostrzeżeniu, że wystarczy myśleć, by ustrzec się przed  większością tzw. oszustów/naciągaczy/itd.?
 ;>

Moze po prostu, po amberszumie, nie maja ochoty na pytania ,,a gdzie wtedy
bylo UKE''?

Data: 2012-11-30 22:51:38
Autor: Bydlę
On 2012-11-29 07:02:18 +0000, Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> said:

[...]

Nie mam pojęcia jak wygląda jego życie, ale wiem, że się nie oddzwania na nieznane sobie numery.
Na tej samej zasdzie, na jakiej nie biegnie się szukać po mieście kogoś, kto pukał do naszych drzwi i nas nie zastał.
;>>>

[...]

Ale co ma UKE do tego?!
Mają myśleć za ludzi?
Ustawa tego nie przewiduje (ale widzę, że ambergold wiecznie żywy :-)).

--
Bydlę

Data: 2012-12-01 14:10:29
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 30 Nov 2012 22:51:38 +0100, Bydlę wrote:
> [...]
> wyglada nieci inaczej niz sobie wyobrazasz ;-)

 Nie mam pojęcia jak wygląda jego życie, ale wiem, że się nie oddzwania  na nieznane sobie numery.

To jakis lemat, tak? Nie miesci się, że ,,nieznany numer'' to byc moze
potencjalny klient? (jest tez masa innych powodow, dla ktorych się
oddzwania, kiedys je odkryjesz :-))

 Na tej samej zasdzie, na jakiej nie biegnie się szukać po mieście  kogoś, kto pukał do naszych drzwi i nas nie zastał.

Tu chyba w poszukiwaniu idiotycznych analogii pomyliles brak
identyfikacji z brakiem wpisu w kontaktach?