UKRAINA - chcecie tego ?

Data: 2014-12-10 03:57:17
Autor: Stachu Chebel
UKRAINA - chcecie tego ?
Data: 2014-12-10 17:32:33
Autor: MarkWoydak
UKRAINA - chcecie tego ?
Uzytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a9a5eb43-d5ce-49e3-a4e9-8971075756f8googlegroups.com...
http://en.wikipedia.org/wiki/HIV/AIDS_in_Ukraine

Ile ci Kreml placi?

MW

Data: 2014-12-10 11:15:30
Autor: Stachu Chebel
UKRAINA - chcecie tego ?
W dniu środa, 10 grudnia 2014 17:37:36 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
Uzytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a9a5eb43-d5ce-49e3-a4e9-8971075756f8googlegroups.com...
> http://en.wikipedia.org/wiki/HIV/AIDS_in_Ukraine

Ile ci Kreml placi?

Nic! Przeca nie ja jestem autorem tego co podaje Wiki, a tym bardziej nie ja przyczyniłem się do takiego stanu zdrowotnego naszych sąsiadek ze wschodu. Jak widać jesteś mocno ociężały umysłowo obruszając się na fakty. A swoją drogą, bardzo bym chciał żeby nasi 'włodaże' dbali o nasze sprawy wzorem Rosjan. A nie jak to powiedział ex-minister MSZ robili pałę Usesmanom.

Data: 2014-12-11 05:59:27
Autor: stevep
UKRAINA - chcecie tego ?
W dniu .12.2014 o 20:15 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

Nic! Przeca nie ja jestem autorem tego co podaje Wiki, a tym bardziej  nie ja przyczyniłem się do takiego stanu zdrowotnego naszych sąsiadek ze  wschodu. Jak widać jesteś mocno ociężały umysłowo obruszając się na  fakty. A swoją drogą, bardzo bym chciał żeby nasi 'włodaże' dbali o  nasze sprawy wzorem Rosjan. A nie jak to powiedział ex-minister MSZ  robili pałę Usesmanom.

To wzorem Rosjan liż dupę Putinowi, kretynie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-11 01:05:23
Autor: Stachu Chebel
UKRAINA - chcecie tego ?
W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 05:59:32 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> [...]

To wzorem Rosjan liż dupę Putinowi, kretynie.

Tobie ino jedno we łbie. A coby odnieść się do treści zawartej w głównym wątku, to już albo zbyt trudne, albo niewygodne. Bo przeca nie za to dostajesz na browca. Miłej zabawy z Łukrainkami, ale potem nie skamlej tutaj, że NFZ nie zrefunduje ci leczenia. Dostaniesz przysłowiowego kopa w zad !!

UKRAINA - chcecie tego ?