UKS - zg³oszenie sprawy.

Data: 2009-07-23 21:15:50
Autor: teste
UKS - zg³oszenie sprawy.
Klient sprzeda³ mi wysy³kowo pewn± rzecz. Przys³a³ mi ja za pobraniem i
jak siê okazuje nie t± co trzeba i bez rachunku. Bez rachunku, czyli nie
mogê ani reklamowaæ ani zwróciæ. Dzwoni³em do go¶cia. Najpierw mnie
zbywa³, a teraz nie odbiera lub roz³±cza. I nie chodzi mi o pieni±dze,
bo to groszowe sprawy ale o podej¶cie kolesia. Podejrzewam, ¿e jak nie
ma rachunku, to nie ma te¿ odnotowanej sprzeda¿y. Chcia³bym zg³osiæ ten
fakt do policji skarbowej. Jak to wygl±da z prawnego punktu widzenia ?

P.S.
Znalaz³em go¶cia na allegro i jak siê okazuje to postêpowanie nie jest
jednorazowym wybrykiem. Oto jeden z komentarzy "Towar przyszed³, ale nie
ten co trzeba, gdy zadzwoni³em sprzedaj±cy odrzuci³ rozmowê przez
telefon kilkakrotnie. OSZUST OSZUST OSZUST OSZUST OSZUST ! ! ! !"

UKS - zg³oszenie sprawy.