UMIDIGI F2

Data: 2019-10-22 13:30:49
Autor: kangyooni
UMIDIGI F2
Takie cudo znalazłem... prawie wszystkie pasma LTE, 6GB/128GB, 5150mAh, NFC, dual-sim 4G, MTK Helio P70 - praktycznie telefon wszystkomajacy za $200. Poprzednik - F1 - miał dość pozytywne recenzje.

Dlaczego ten, oprócz ceny? Warunki konieczne:
 - gniazdo 3.5mm
 - czytnik linii nie z tyłu (poroniony pomysł) - idealnie przód, ale nie ma to nie ma, co zrobić
 - czysty android
 - global band
 - USB-C

Poprzednio miałem Moto X4 (byłem BARDZO zadowolony oprócz tego że bluetooth mi źle działał w aucie a po wymuszonej aktualizacji androida nie da się nagrywać rozmów) - niestety motorola stłukła się, obecnie LG G6 i jestem bardzo niezadowolony - mimo lepszej specyfikacji od X4, telefon jest bardzo wolny (zwłaszcza mapy) no i ten skaner z tyłu - denerwuje gdy telefon leży na stole i trzeba go podnieść, albo jest zamontowany w uchwycie (dramat!).

Zastanawiam się tylko czy ten nie ma niedoróbek. Np. czy boczny skaner palca można po prostu "wcisnąć" jak przycisk jeśli jestem np. w rękawiczkach i odblokować wzorkiem. Czy jest jakaś metoda na nagrywanie rozmów (choćby przez roota) - to android 10. Procesor Mediatek nie słynie z szybkości ale raczej nie powinien zamulać?

pozdrawiam

Data: 2019-10-22 22:49:18
Autor: FCK EUdSSR - FCK banana union
UM1DIGI FZ
kangyooni@gmail.com wrote:
Takie cudo znalazłem

Nastepny co nawet nie potrafi dupy podetrzec!

Tu jest papier toaletowy http://bit.ly/33NJzfs

oraz instrukcje na forach "jak to sie je"!

--
http://bit.ly/2VUKoyZ

Data: 2019-10-23 19:09:37
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 22.10.2019 o 22:30, kangyooni@gmail.com pisze:
[...]

Teoretycznie jest nagrywanie rozmów, teoretycznie bo autorzy takich programów zapewniają że działają. Jednak wypróbowanie kilku takich programików z Sklepu tej teorii zaprzecza. O ile mój głos słychać głośno i wyraźnie, tak już głos rozmówcy jest bardzo kiepskiej jakości. Myślę jednak że skoro w ogóle można rozmowy nagrywać to tylko kwestia czasu aż pokaże się sprawny program do nagrywania.

I tak z ciekawości - po co Ci coś takiego jak czytnik linii czy usb-c w telefonie?

Data: 2019-10-23 13:37:01
Autor: kangyooni
UMIDIGI F2
On Wednesday, October 23, 2019 at 1:09:41 PM UTC-4, Trybun wrote:
I tak z ciekawości - po co Ci coś takiego jak czytnik linii czy usb-c w telefonie?

Dobry czytnik linii przyspiesza prace, przekonałem się do tego. Mogłoby nie być, gdyby dalej był fizyczny (klikający) przycisk z przodu lub z boku, no ale nie ma. USB-C ponieważ wymienilem już kable pod to, jest wygodniejsze, a 'stare' USB jest raczej charakterystyczne dla sprzętu sprzed paru lat, a tego tez chcę uniknąć. (z drugiej strony: mógłbym wrócić do czegoś starego, galaxy S5 mini był super i są dalej do kupienia nowe... ale to chyba jednak droga donikąd). Tak więc raczej szukam kogoś kto używał tego Umidigi, bo co co innego recenzja (często opłacona) na internecie że "działa i wszystko idealnie" a co innego rzeczywiste użytkowanie.

P.

Data: 2019-10-24 13:22:34
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 23.10.2019 o 22:37, kangyooni@gmail.com pisze:
[...]

Stuk w ekran jeszcze szybszy, usb-c wygodniejsze, ale na tym opierać kryterium zakupu to już chyba przesada.

Umidigi f2 to nowy produkt,. Czyli za wiele z netu się nie dowiesz. Oczywiście masz rację - nie ma co się sugerować recenzjami na zasadzie blogu bo to może być wypowiedź sponsorowana. Natomiast warto się zaznajomić z opiniami o sprzęcie na różnych forach dyskusyjnych.

Data: 2019-10-28 22:41:14
Autor: Marcin
UMIDIGI F2
Witam

W dniu 2019-10-24 o 13:22, Trybun pisze:

usb-c wygodniejsze, ale na tym opierać
kryterium zakupu to już chyba przesada.

Jezeli w domu wszyscy maja telefony na USB-C to na wyjazd mozna zabierac jedna ladowarke ;)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2019-10-31 08:27:37
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 28.10.2019 o 22:41, Marcin pisze:
[...]

I ustawiać się w kolejkę do ładowania..:-(

Data: 2019-10-24 21:35:29
Autor: ToMasz
UMIDIGI F2
W dniu 22.10.2019 o 22:30, kangyooni@gmail.com pisze:
Takie cudo znalazłem... prawie wszystkie pasma LTE,

mało potrzebne
6GB/128GB,

przerost formy nad treścią, wabik dla naiwnych
5150mAh, taaa.

jasne. a bateria waży? 150 gram?>> MTK Helio P70
no i tu w zasadzie niewiele wiemy. trudniejsze modyfikacje, niby dobra wydajność, ale trudno wyczuć jak bardzo okupiona energią z baterii. ja bym się trzymał z daleka.

[...]

poszukaj siobie uzywanego telefonu, albo leżaka magazynowego, którego zrecenzowano 200 razy. 200usd,  to  kupa kasy na używany telefon. Mi5 spełnia warunki, ale jego czytnik lini papilarnych do najlepszych nie należy - masz recenzje.

ToMasz

Data: 2019-10-24 15:20:15
Autor: kangyooni
UMIDIGI F2
On Thursday, October 24, 2019 at 12:35:41 PM UTC-7, ToMasz wrote:
> prawie wszystkie pasma LTE, mało potrzebne

to jest akurat kluczowe - na co dzień korzystam z sieci tmobile i sprint w USA, jeżdze także po Europie i Azji.

> 6GB/128GB,
przerost formy nad treścią, wabik dla naiwnych

flash - prawda, nie potrzebuję, ale 4+ G ramu nie zaszkodzi.
[...]

No tylko właśnie jaki? Zarówno xiaomi jak i np. wszystkie Pixele mają ten zj**y czytnik/przycisk z tyłu. Ew. jakiś samsung S7/8, ale troche odstrasza mnie ich bloatware i tak jak pisałem, wolę gołego andka.

P.

Data: 2019-10-25 11:16:16
Autor: ToMasz
UMIDIGI F2
W dniu 25.10.2019 o 00:20, kangyooni@gmail.com pisze:
[...]

aaaa to inna sprawa. nie wiedziałem.

No tylko właśnie jaki? Zarówno xiaomi
nie. mi5 i mi6 mają czytnik w "klawiszu" pod ekranem. ale zanim kupisz upewnij się jak działa. bo moich zniszczonych pracą mechanika lini papliarnych za pierwszym razem nie rozpoznaje. (w każdym razie ilośc błędów rozpoznania wyleczyła mnie z używania czytnika)

jak i np. wszystkie Pixele mają ten zj**y czytnik/przycisk z tyłu. Ew. jakiś samsung S7/8, ale troche odstrasza mnie ich bloatware i tak jak pisałem, wolę gołego andka.
no właśnie. tu może też pojechałęm po bandzie. i mi5 i mi6 z pudełka wychodzą z miui, który mnie doprowadza do szału. ale zupełnie legalnie można wgrać lineage, który jest takim właśnie golutkim androidem, nawet bez usług gogla. (znaczy trzeba samemu zdecydować jak wiele usług jest potrzebne i dograć stosowną paczkę)
Ja znam tylko serię mi od xiaomi, wiec porada jest niepełna. ale poszukaj u innych producentów, czegoś dobrze zrecenzowanego. w każdym razie dla syna lat kilkanascie - kupiłbym wypasionego, nieznanego chińczyka. dla osoby dorosłej która pracuje telefonem - tylko coś sprawdzonego przez tysiące europejczyków.

ToMasz

Data: 2019-10-25 11:43:41
Autor: collie
UMIDIGI F2
[...]

Kup Motorolę Moto G7 Power i po bólu dupy.
Skaner palczasty i wzrokowy działa tak jak ma
działać i można nagrywać ACR-em 31.1-unChained,
choć to Android 9 Pie.

Data: 2019-10-25 14:48:27
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 25.10.2019 o 11:43, collie pisze:
można nagrywać ACR-em 31.1-unChained,
choć to Android 9 Pie.

Gdzie to cudo zdobyłeś? Wypróbowałem kilka innych programów z Sklepu a żaden nie daje nagrać rozmówcy w dobrej jakości.

Data: 2019-10-25 16:11:34
Autor: collie
UMIDIGI F2
W dniu 25.10.2019 o 14:48, Trybun pisze:

[...]

Nie w sklepie, tu:
https://www.apkmirror.com/apk/nll/call-recorder-acr/call-recorder-acr-31-1-unchained-release/call-recorder-acr-31-1-unchained-android-apk-download/

Kliknij w czerwony prostokąt "Download APK".
Plik powinien mieć wielkość 8.184.002.
Inne wersje ignoruj.

Data: 2019-10-26 11:52:14
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 25.10.2019 o 16:11, collie pisze:
[...]

Dzięki, ale niestety nie dał się zainstalować na mojej Motce. Chyba jednak znalazłem alternatywę w Sklepie Google, nazywa się to Cube ACR i przynajmniej na razie nie mam uwag krytycznych, robi to co powinien.

Data: 2019-10-26 13:21:15
Autor: collie
UMIDIGI F2
W dniu 26.10.2019 o 11:52, Trybun pisze:

Dzięki, ale niestety nie dał się zainstalować na mojej Motce.

To było wynalezione na zagranicznym forum Motoroli,
konkretnie dla Moto G7 Power z Androidem 9 Pie.
Z innym modelem, lub z innym Androidem może być
tak jak u Ciebie. Przy okazji wypróbuję apkę,
o której wspomniałeś.

Data: 2019-10-26 14:05:57
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 26.10.2019 o 13:21, collie pisze:
[...]

Czyli dokładnie do takiej jaką mam. Być może to antywirus mi bruździ.   No nic, jak na razie rozwiązanie się znalazło to już nic nie będę kombinował.

Data: 2019-10-26 00:41:20
Autor: kangyooni
UMIDIGI F2
On Friday, October 25, 2019 at 2:43:53 AM UTC-7, collie wrote:
Kup Motorolę Moto G7 Power i po bólu dupy.
Skaner palczasty i wzrokowy działa tak jak ma

i skaner jest z przodu?
Ludzie, czytajcie pytanie - było dość precyzyjne w tej kwestii. Żadnych czytników z tyłu bo to idiotyzm.

P.

Data: 2019-10-26 13:08:01
Autor: collie
UMIDIGI F2
W dniu 26.10.2019 o 09:41, kangyooni@gmail.com pisze:

Żadnych czytników z tyłu bo to idiotyzm.

Wręcz przeciwnie: czytnik z tyłu nie dla idiotów.

Data: 2019-10-26 14:06:31
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 26.10.2019 o 13:08, collie pisze:
W dniu 26.10.2019 o 09:41, kangyooni@gmail.com pisze:

Żadnych czytników z tyłu bo to idiotyzm.

Wręcz przeciwnie: czytnik z tyłu nie dla idiotów.

W ogóle czytnik linii to zwykle gadżeciarstwo. Użytkownik spokojnie może się bez niego obejść.

Data: 2019-10-29 22:59:55
Autor: Budzik
UMIDIGI F2
Użytkownik Trybun MxIlCh@jachu.ru ...

Żadnych czytników z tyłu bo to idiotyzm.

Wręcz przeciwnie: czytnik z tyłu nie dla idiotów.

W ogóle czytnik linii to zwykle gadżeciarstwo. Użytkownik spokojnie
może się bez niego obejść.

Pełna zgoda.
Ale ten co wymyslił jego umiejscowienie z tyłu to powinien dostac jakiegos antynobla :)

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2019-10-30 13:33:45
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 29.10.2019 o 23:59, Budzik pisze:
[...]

Jeszcze lepszy numer wywinęli z tymi kartami nano, z założenia chyba miała być oszczędność miejsca tymczasem tacka często jest większa od karty w formacie mini. O problemach użytkownika z tym małym g*nem nawet nie ma co się rozpisywać.

Data: 2019-11-02 15:00:04
Autor: Budzik
UMIDIGI F2
[...]

Hmm, nie znam problemu.
Jakies fotki pokazujace o co chodzi?

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2019-11-03 13:02:04
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 02.11.2019 o 16:00, Budzik pisze:

[...]

Ale on istnieje. I zero fotek, kupić i się przekonać że nano to dla użytkownika kiła, a nie jakiś pożądany postęp.

Data: 2019-11-12 10:59:46
Autor: Budzik
UMIDIGI F2
[...]

To taka odpowiedz w stylu: wiem ale nie powiem?
Po co radzisz mi kupować coś co uznajesz z nieznanych mi powodów za kiłe? Nie lubisz mnie? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2019-11-12 15:09:56
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 12.11.2019 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

Wiem i powiedziałem. Mogę powtórzyć - nano sim to kiła. I czy oczekujesz od kogoś kto zna problem aby ten swoją opinie potwierdzał linkami znalezionymi w necie?

Data: 2019-11-12 07:58:20
Autor: kangyooni
UMIDIGI F2
On Tuesday, November 12, 2019 at 7:09:58 AM UTC-7, Trybun wrote:
Wiem i powiedziałem. Mogę powtórzyć - nano sim to kiła.
Ale co Ci tam nie pasuje? Tacka to dzisiaj jedyne rozwiązanie, kiedy telefon jest nieotwieralny dla użytkownika. Gdyby nie nano sim, to co? Dwie mini-simki i karta pamięci w racce wielkości pudełka zapałek?

Data: 2019-11-13 12:40:47
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 12.11.2019 o 16:58, kangyooni@gmail.com pisze:
[...]

Nic  nie pasuje. A choćby to że po zakrapianej imprezie nie sposób zmienić SIM karty. Nie ważne czy jedyne czy nie - liczy się to że to rozwiązanie jest wybitnie antyużytkownikowe.

Nie gadaj, mam stary telefon Samsunga, w którym mimo tego że bateria jest wymienialna to zestaw SIM ma na boku obudowy. Karty bez idiotycznej tacki wyciąga się poprzez nacisk na nie. Tu jakiś kretyn wymyślił "kluczyk"..

Data: 2019-11-14 01:04:53
Autor: Kris
UMIDIGI F2
W dniu środa, 13 listopada 2019 12:41:37 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

Nic  nie pasuje. A choćby to że po zakrapianej imprezie nie sposób zmienić SIM karty. Nie ważne czy jedyne czy nie - liczy się to że to rozwiązanie jest wybitnie antyużytkownikowe.

Czyli chodzi Tobie tylko o rozmiar?
Po kiego karta sim miałaby mieć wielkość pudełka zapałek skoro te małe nano sim działają, nie psuja się itp?
Bardzo specyficzne wymagania masz.
Obsługuje 3 telefony w moim domu + tel teścia, teściowej, i mojej mamy
Razem 6 osób
Konieczność wymiany karty trafia się średnio raz w roku/telefon maksymalnie
A nawet gdyby to nie widzę NAJMNIEJSZEGO problemu w wymianie karty nano sim
Wysuwasz tackę, wyjmujesz kartę, wkładasz kolejna kartę wsuwasz tackę.
Jeśli masz z tym kłopot to pierwszego lepszego pryszczatego małolata pod blokiem poproś.
Więc to Ty jakiś specyficzny jesteś bo nie tak dawno strasznie lamentowałeś że kłopotem jest zmiana rozmiaru z micro sim na nano. Z kupnem czajnika z gwizdkiem też kojarzę że kłopot miałeś

Tak z ciekawości- skoro teraz nolimity są w granicach 15-20zł na miesiąc to po kiego posiadać kilka kart i je wymieniać "po zakrapianej imprezie"?

Data: 2019-11-14 12:20:21
Autor: RadoslawF
UMIDIGI F2
W dniu 2019-11-14 o 10:04, Kris pisze:

Tak z ciekawości- skoro teraz nolimity są w granicach 15-20zł na miesiąc to po kiego posiadać kilka kart i je wymieniać "po zakrapianej imprezie"?

Żeby z niezarejestrowanej podzwonić w godzinach nocnych do
nielubianych kolegów (szefów) z pracy.

Pozdrawiam

Data: 2019-11-14 13:28:59
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 14.11.2019 o 10:04, Kris pisze:
[...]

MiniSim to była optymalna wielkość. No widzisz, sam - Ty nie wymieniasz to i nie masz problemu. Ja często muszę wymieniać, nawet w aucie czy gdzieś poza domem, i powiadam ci że tego co wymyślił to małe g*no to za jajka bym powiesił na drzewie. Cały albo prawie cały problem to ich wymiana.

I kolejny problem którego nie znasz a tak wyraziście wyrażasz zdanie w jego usprawiedliwianiu. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile mnie kosztowało nerwów, czasu i kasy ta wymiana dobrej karty na przymusowe mikroskopijne g*no.

Bo mam takie karty na stanie,.

Data: 2019-11-14 06:27:17
Autor: Kris
UMIDIGI F2
W dniu czwartek, 14 listopada 2019 13:28:59 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

[...]

Był na ten temat watek z Twoim udziałem.
Radziliśmy Tobie że możesz iść do salonu operatora, stracić trochę czasu i Tobie wymienią albo iść do najbliższego serwisu GSM i tam za 5zł by Tobie od reki przycięli micro sima do rozmiaru nano. wiem bo tak robiłem.
Ale dla Ciebie to kłopot, taki sam jak kupno czajnika z gwizdkiem. Ja taki czajnik z 5 lat temu kupiłem w pierwszym z brzegu sklepie i gwiżdże do dzisiaj, ty twierdzisz że masz kłopot z kupnem gwiżdżącego czajnika.
Ogarnij się człowieku.

Data: 2019-11-15 09:08:48
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 14.11.2019 o 15:27, Kris pisze:
[...]

Radziliście, o biedacy, dlaczego to mi radzicie a nie debilnym producentom telefonów. Dlaczego dla ich rozbisurmanionej fantazji podchodzicie tak bezkrytycznie? Potrafisz powiedzieć co za korzyści odnosisz po obowiązkowej wymianie dobrych kart na to g*no że to mnie krytykujesz a nie tego co powinieneś?

Data: 2019-11-15 00:37:55
Autor: Kris
UMIDIGI F2
W dniu piątek, 15 listopada 2019 09:08:50 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
Potrafisz powiedzieć co za korzyści odnosisz po obowiązkowej wymianie dobrych kart na to g*no że to mnie krytykujesz a nie tego co powinieneś?

A czy muszę jakieś korzyści wymieniać?
Neutralne to dla mnie
A właściwie teraz lepiej bo łatwiej wymienić kartę niż kiedyś gdy pod bateria w slocie była.
Wad żadnych nie ma, kłopotów żadnych dodatkowych z nano sim nie ma wiec o co chodzi
Mi to wisi czy w telefonie jest karta micro czy nano.
W sumie zastanawiam się po co tam jakakolwiek karta. Stosowne uprawnienia operator winien przesłać do telefonu i bez karty by się obeszło. Ale jak już jest to jest
Wkładam ją jak kupuje telefon wyjmuję ja jak zmieniam telefon
A nawet gdyby trzeba było częściej to wyjęcie czy włożenie tacki(najczęściej) z nano sim ŻADEN problem.
Teraz robi to się tak że wyciągasz tackę(spinacz czy inna igła czasami potrzebna), wyjmujesz jedną kartę, wkładasz druga i wciskasz tackę.
Kiedyś trzeba było rozebrać obudowę, wyciągnąć baterię, wyjąć kartę, włożyć nowa kartę, włożyć baterię, zamknąć obudowę. Pamiętam ze były telefony w których nie było prostą rzeczą zdjęcie obudowy i dostanie się do baterii. Trzeba było w necie szukać jak to zrobić. No i połamane zatrzaski takich obudów to nie były sporadyczne przypadki.
Do kart pamięci tez masz uwagi że coraz popularniejsze są te najmniejsze?

Data: 2019-11-15 10:45:48
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 15.11.2019 o 09:37, Kris pisze:
[...]

Skoro wykazujesz brak zrozumienia mojej to przydało by się merytoryczne uzasadnienie.

Nie prawda - aby obecnie wymienić trzeba się posługiwać zewnętrznymi narzędziami, czyli w tym punkcie minus. I nie mów że taka zamiana kart jest wygodniejsza, bo nie jest, ze względu na nikczemny rozmiar jest mocno utrudniona względem standardu mini.

Poszukiwanie narzędzia do otwierania tacki, tacka nie przesuwa się na jakichś łożyskach tak że lubi się zacinać zarówno przy wyjmowaniu jak i montowaniu w telefonie, założę się że wymienię szybciej karty w trzech telefonach z mini niż Ty w jednym z nano. Tak, mimo wykonywania tej serii wymienionych powyżej czynności.

Nie, w sprawie kart pamięci nie mam zdania, tak właściwie od momentu gdy używam nanosimów nie było potrzeby używania kart pamięci.

Data: 2019-11-14 19:20:16
Autor: collie
UMIDIGI F2
W dniu 14.11.2019 o 13:28, Trybun pisze:

[...]

Małe jest piękne. Jeśli masz z tym problem manualny,
spuść się na ręce kobiece.

Data: 2019-11-15 09:09:13
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 14.11.2019 o 19:20, collie pisze:
[...]

Tak, i "rozmiar nie ma znaczenia", gadaj zdrów...

Data: 2019-11-14 16:59:56
Autor: Budzik
UMIDIGI F2
[...]

Jest absolutnie prouzytkowe.
Albowiem po mocno zakrapianej imprezie gdzie człowiek jest w stanie uniemozliwiajacym wymiane karty lepiej telefonu nie dotykac.
Nic sensownego i tak sie nie załatwi a mozna cos głupiego wysłac napisac do nieodpowiedniej osoby.

[...]

Kluczyk? Znaczy kawałek druta? No ale jak czesto wymieniasz karty... Tylko po co?

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2019-11-15 09:08:08
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 14.11.2019 o 17:59, Budzik pisze:
[...]

Lepiej nie dotykać? Daj im medal za wybitne zasługi dla "wygody" użytkownika.

[...]

Powiem bezceremonialnie - po g*no, mam taką potrzebę i oczekuje że to uszanujesz.  Naprawdę chodzisz z kawałkiem drutu, gwoździem itp kluczami do telefonu w kieszeni pogwizdując z zadowolenia?

Data: 2019-11-17 17:59:59
Autor: Budzik
UMIDIGI F2
[...]

DAm tobie medal za zbyt powazne podchodzenie do zartobliwych odpowiedzi!

[...]

Nie chodze, ale jak potrzebuje to znajde.
Ale zgadzam sie, ze rozwiazanie w ktorym otwieram tylna klapke, mam miejsce na karte, wymienna baterie itp było lepsze.
Tyle tylko ze w zyciu jest tyle spraw ktore moznaby zrobic lepiej ze akurat to rozwiazanie, chociaz gorsze, nie jest az tak denerwujace.

Wolałbym zeby był przepis, który wymaga na producentach samochodów takiego konstruowania samochodów zeby zarówke mozna było wymienic w 3 minuty i bez klopotu...

A problemu z rozmiarem karty nadal nie rozumiem.

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2019-11-18 09:16:05
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 17.11.2019 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

Tak, królestwo za gwóźdź albo kawałek drutu bo nie mogę telefonu otworzyć!... Wiesz, nie tyle irytuje mnie sam sabotaż producencki względem klienta, co sama postawa niektórych z tych klientów.. oni potrafią te syfiaste rozwiązania chwalić!

Proste, ludzkie chwytaki (dłonie) są zwyczajnie za duże dla nano kart.

Data: 2019-11-13 10:59:59
Autor: Budzik
UMIDIGI F2
[...]

Wiem ze w dzisiejszych czasach to własciwie fanaberia ale oczekiwałbym merytorycznych argumentów...
Zaciekawiłes mnie istnieniem problemu którego wczesniej nigdy nie zauwazyłem i jestem po prostu ciekawy o co chodzi. A ty, zapytany o szczegoły, unosisz sie duma jak jakas niedopukana panna.. ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2019-11-13 12:41:36
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 13.11.2019 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

Bez urazy, ale to Ty zachowujesz się jak owa panna.

Data: 2019-11-14 16:59:56
Autor: Budzik
UMIDIGI F2
[...]

Przyznaje - trudno dyskutowac z tak merytorycznym argumentem :-DDDD
Ale ze wyjasneinie znalazłem w poście obok to temat uwazam za zamkniety.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2019-11-14 12:59:05
Autor: Liwiusz
UMIDIGI F2
W dniu 2019-10-29 o 23:59, Budzik pisze:
[...]

Dlaczegóż to? Bardzo przydatne. Zamiast 100 razy dziennie klepać kod, po prostu biorę telefon do ręki.

Pełna zgoda.
Ale ten co wymyslił jego umiejscowienie z tyłu to powinien dostac
jakiegos antynobla :)

Mam czytnik z tyłu i naturalnie w niego trafiam, biorąc telefon do ręki.

--
Liwiusz

Data: 2019-11-14 13:45:20
Autor: collie
UMIDIGI F2
W dniu 14.11.2019 o 12:59, Liwiusz pisze:

[...]

Ty tak, ale niekorzystający ze sklepu Nie Dla Idiotów nie potrafi tak.
On musi dziabnąć palcem drugiej ręki w smartfon z przodu. Jak to idiota.

Data: 2019-11-15 09:09:48
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
[...]

Ale bierzesz do ręki, kolega oczekuje rozwiązania które nie będzie wymagało brania telefonu do ręki.

Data: 2019-11-15 10:09:07
Autor: collie
UMIDIGI F2
W dniu 15.11.2019 o 09:09, Trybun pisze:

Mam czytnik z tyłu i naturalnie w niego trafiam, biorąc telefon do ręki.

Ale bierzesz do ręki, kolega oczekuje rozwiązania które nie będzie wymagało brania telefonu do ręki.

Telefony tak mają, że projektowane są dla brania do ręki
i sugerowanie się tu rzeczami, które można brać do ust,
jest nie na miejscu.

Data: 2019-11-15 10:47:06
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 15.11.2019 o 10:09, collie pisze:
[...]

Niekoniecznie, znacznym ułatwieniem może być opcja gdy nie trzeba brać telefonu do ręki, a z niego korzystać. Czujnik z tyłu takich możliwości nie daje.

Data: 2019-11-15 10:18:58
Autor: Liwiusz
UMIDIGI F2
W dniu 2019-11-15 o 09:09, Trybun pisze:
[...]

Skoro nie bierzesz do ręki to nie włączaj blokady ekranu. No i generalnie bez ręki tak samo nie wpiszesz kodu blokady, więc to żaden argument przeciwko czytnikowi linii.

--
Liwiusz

Data: 2019-11-15 10:59:40
Autor: Trybun
UMIDIGI F2
W dniu 15.11.2019 o 10:18, Liwiusz pisze:
[...]

Ale tu jest możliwość odblokowania czujnikiem bez brania do ręki.. Oczywiści chodzi tylko o możliwości, bo mi osobiście żadne blokady nie są potrzebnme i z nich nie korzystam.

Data: 2019-11-17 17:59:59
Autor: Budzik
UMIDIGI F2
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

Niektorzy uzytkuja telefon w uchwycie samochodowym...

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2019-11-18 08:51:38
Autor: Liwiusz
UMIDIGI F2
W dniu 2019-11-17 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

Ja też. Nie blokuje mi się wówczas telefon, bo leci na mapie googla. Ale jakby co, to nawet w chwycie mam dostęp do tylnego czytnika palca.

--
Liwiusz

Data: 2019-11-19 22:59:54
Autor: Budzik
UMIDIGI F2
[...]

Probowałem. Strasznie niewygodne.
Wole tapnac w ekran i juz.

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2019-11-15 00:43:18
Autor: Kris
UMIDIGI F2
W dniu sobota, 26 października 2019 13:08:03 UTC+2 użytkownik collie napisał:
W dniu 26.10.2019 o 09:41, kangyooni@gmail.com pisze:

> Żadnych czytników z tyłu bo to idiotyzm.

Wręcz przeciwnie: czytnik z tyłu nie dla idiotów.

Czytnik z przodu wg mnie dużo wygodniejszy
W lenovo p2 mam z przodu, biorę tel do łapy kciukiem odblokowuje i działa.
Z mObywatel w tel korzystam jak dowód osobisty w urzędzie trzeba okazać(bo tradycyjnego już nie nosze przy sobie)
I tez wygodniej mi ta aplikację kciukiem odblokować.
Ale to moja opinia, dla kogoś innego wygodniej może być z tyłu.

Data: 2019-11-15 10:21:53
Autor: Liwiusz
UMIDIGI F2
W dniu 2019-11-15 o 09:43, Kris pisze:
[...]

Używałem telefonu z czytnikiem z boku, teraz używam z czytnikiem z tyłu, do każdego można bardzo szybko wyrobić sobie naturalny "chwyt". Do tego z czytnikiem z przodu też bym się pewnie przyzwyczaił. O wiele większą uwagę zwracam na niezawodność odczytu, bo nie ma nic wkurzającego jak błędne odczyty, w takim Sonym na przykład było to nagminne już przy lekko spoconej ręce, za to w Huaweiu skuteczność oceniam na 99%.

--
Liwiusz

Data: 2019-11-15 10:48:42
Autor: collie
UMIDIGI F2
W dniu 15.11.2019 o 10:21, Liwiusz pisze:

[...]

Motorola - 100%. Przy kilkuset (chyba już) odczytach.
Przy kilku tysiącach może to się zmienić.

Data: 2019-11-15 10:37:22
Autor: collie
UMIDIGI F2
W dniu 15.11.2019 o 09:43, Kris pisze:

[...]

I z tym się zgadzam jak najbardziej, że jedni lubią pomarańcze,
a drudzy jak im nogi śmierdzą. De gustibus... etc.

Data: 2019-10-30 08:48:43
Autor: Bolko
UMIDIGI F2
W dniu sobota, 26 października 2019 09:41:22 UTC+2 użytkownik kang...@gmail.com napisał:
> [...]

i skaner jest z przodu?
Ludzie, czytajcie pytanie - było dość precyzyjne w tej kwestii. Żadnych czytników z tyłu bo to idiotyzm.

MI note 3
USB C
NFC
skaner z przodu z reguły działa 80% Brakuje b20

Data: 2019-10-30 09:03:20
Autor: kangyooni
UMIDIGI F2
On Wednesday, October 30, 2019 at 4:48:45 PM UTC+1, Bolko wrote:
MI note 3
USB C
NFC
skaner z przodu z reguły działa 80% Brakuje b20

No tylko nie ma jacka 3.5mm więc odpada, poza tym MIUI..

UMIDIGI F2