UMIDIGI F2

Data: 2019-10-24 21:35:29
Autor: ToMasz
UMIDIGI F2
W dniu 22.10.2019 o 22:30, kangyooni@gmail.com pisze:
Takie cudo znalazłem... prawie wszystkie pasma LTE,

mało potrzebne
6GB/128GB,

przerost formy nad treścią, wabik dla naiwnych
5150mAh, taaa.

jasne. a bateria waży? 150 gram?>> MTK Helio P70
no i tu w zasadzie niewiele wiemy. trudniejsze modyfikacje, niby dobra wydajność, ale trudno wyczuć jak bardzo okupiona energią z baterii. ja bym się trzymał z daleka.

Dlaczego ten, oprócz ceny? Warunki konieczne:
  - gniazdo 3.5mm
  - czytnik linii nie z tyłu (poroniony pomysł) - idealnie przód, ale nie ma to nie ma, co zrobić
  - czysty android
  - global band
  - USB-C

poszukaj siobie uzywanego telefonu, albo leżaka magazynowego, którego zrecenzowano 200 razy. 200usd,  to  kupa kasy na używany telefon. Mi5 spełnia warunki, ale jego czytnik lini papilarnych do najlepszych nie należy - masz recenzje.

ToMasz

Data: 2019-10-24 15:20:15
Autor: kangyooni
UMIDIGI F2
On Thursday, October 24, 2019 at 12:35:41 PM UTC-7, ToMasz wrote:
> prawie wszystkie pasma LTE, mało potrzebne

to jest akurat kluczowe - na co dzień korzystam z sieci tmobile i sprint w USA, jeżdze także po Europie i Azji.

> 6GB/128GB,
przerost formy nad treścią, wabik dla naiwnych

flash - prawda, nie potrzebuję, ale 4+ G ramu nie zaszkodzi.
[...]

No tylko właśnie jaki? Zarówno xiaomi jak i np. wszystkie Pixele mają ten zj**y czytnik/przycisk z tyłu. Ew. jakiś samsung S7/8, ale troche odstrasza mnie ich bloatware i tak jak pisałem, wolę gołego andka.

P.

Data: 2019-10-25 11:16:16
Autor: ToMasz
UMIDIGI F2
W dniu 25.10.2019 o 00:20, kangyooni@gmail.com pisze:
On Thursday, October 24, 2019 at 12:35:41 PM UTC-7, ToMasz wrote:
prawie wszystkie pasma LTE,
mało potrzebne

to jest akurat kluczowe - na co dzień korzystam z sieci tmobile i sprint w USA, jeżdze także po Europie i Azji.
aaaa to inna sprawa. nie wiedziałem.

No tylko właśnie jaki? Zarówno xiaomi
nie. mi5 i mi6 mają czytnik w "klawiszu" pod ekranem. ale zanim kupisz upewnij się jak działa. bo moich zniszczonych pracą mechanika lini papliarnych za pierwszym razem nie rozpoznaje. (w każdym razie ilośc błędów rozpoznania wyleczyła mnie z używania czytnika)

jak i np. wszystkie Pixele mają ten zj**y czytnik/przycisk z tyłu. Ew. jakiś samsung S7/8, ale troche odstrasza mnie ich bloatware i tak jak pisałem, wolę gołego andka.
no właśnie. tu może też pojechałęm po bandzie. i mi5 i mi6 z pudełka wychodzą z miui, który mnie doprowadza do szału. ale zupełnie legalnie można wgrać lineage, który jest takim właśnie golutkim androidem, nawet bez usług gogla. (znaczy trzeba samemu zdecydować jak wiele usług jest potrzebne i dograć stosowną paczkę)
Ja znam tylko serię mi od xiaomi, wiec porada jest niepełna. ale poszukaj u innych producentów, czegoś dobrze zrecenzowanego. w każdym razie dla syna lat kilkanascie - kupiłbym wypasionego, nieznanego chińczyka. dla osoby dorosłej która pracuje telefonem - tylko coś sprawdzonego przez tysiące europejczyków.

ToMasz

UMIDIGI F2