UMTS w Polsce - troche cyferek

Data: 2009-07-14 10:06:28
Autor: Jan Strybyszewski
UMTS w Polsce - troche cyferek
Dzisiaj przyjrzymy się jak wygląda kwestia ilościowa stacji bazowych UMTS wedle ciekawych podziałów i kryteriów. Pod uwagę weźmiemy lista pozwoleń, listy zidentyfikowanych stacji z bazy BTSearch.pl oraz podziały szczegółowe jak liczba stacji w poszczególnych miastach, liczby miast w zasięgu czy daty wydań pozwoleń. Zaczynamy

1. Według UKE mamy 13121 ważnych pozwoleń na stacje bazowe systemu UMTS. Strona BTSearch.pl posiada wpisy dotyczące zlokalizowanych i odnalezionych 5904 stacji co daje 45% wydanych pozwoleń.

Liczba miast, miejscowości, wsi w których jest co najmniej jedno pozwolenie na stacje bazową.

Plus (Polkomtel): 843
Era (PTC): 746
Orange (PTK CENTERTEL) : 607
Play (P4): 642

5) Większe miasta z podana liczbą pozwoleń każdej z sieci:
Warszawa
Polkomtel: 483
PTC: 424
CENTERTEL: 323
P4: 272

Wiecej statystyk
http://teleklony.pl/wp/?p=180

Data: 2009-07-14 19:24:46
Autor: ToMasz
[...]

niewiem cy dobrze zrozumiałem, ale jeśli na btsearch uzytkownicy wpisują
działajace BTSy, to jest to bardziej miarodajne. W mojej okoicy stoi
wierza GSM i jeszcze jeden nadajnik na szpitalu, do których to BTSów
nikt sie jeszcze nie zalogował.

ToMasz

UMTS w Polsce - troche cyferek