UMTS w Polsce - troche cyferek

Data: 2009-07-14 19:24:46
Autor: ToMasz
UMTS w Polsce - troche cyferek

1. Według UKE mamy 13121 ważnych pozwoleń na stacje bazowe systemu UMTS.
Strona BTSearch.pl posiada wpisy dotyczące zlokalizowanych i
odnalezionych 5904 stacji co daje 45% wydanych pozwoleń.
niewiem cy dobrze zrozumiałem, ale jeśli na btsearch uzytkownicy wpisują
działajace BTSy, to jest to bardziej miarodajne. W mojej okoicy stoi
wierza GSM i jeszcze jeden nadajnik na szpitalu, do których to BTSów
nikt sie jeszcze nie zalogował.

ToMasz

UMTS w Polsce - troche cyferek