UMWELTZONE w Berlinie - czy moge?

Data: 2009-08-15 21:51:23
Autor: venioo
UMWELTZONE w Berlinie - czy moge?
Po poprzednim wlascicielu zostala mi na szybie plakietka Umweltzone. Na naklejce tej jest wpisany poprzedni numer rejestracyjny pojazdu (niemiecki).
Czy taka naklejka jest jeszcze wazna? Czy jak mam zmienione numery rejestracyjne to traci ona waznosc?
Troche by mi to drogi i czasu zaoszczedzilo.
--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Data: 2009-08-15 13:14:27
Autor: DH
On 15 Sie, 21:51, venioo <ven...@poczta.fm> wrote:
[...]

Chyba logiczne, że jeżeli zmieniłeś nr rejestracyjne to nalepka traci
na ważności, wyraźnie napisane
jest na niej nr rejestracyjny pojazdu. A w czym zdobycie nowej nalepki
tak Cię obciąży czasowo,
wyrobienie jej trwa 10min i kosztuje 5 Euro no chyba że dasz zarobić
naciągaczom z allegro co nawet
ponad 100zł kasują za wyrobienie nalepki.

Data: 2009-08-15 22:52:22
Autor: venioo
DH pisze:
[...]

Tu nie chodzi o 5E ale o czas. Nie byla mi ta nalepka potrzebna do tej pory wiec sie nad tym nie zastanawialem, i dopiero teraz mi sie przypomnialo, ze mam taki "ozdobnik" na szybie (a za 3h wyjezdzam :P)
Mozna ta naklejke zalatwic gdzies na granicy? Jakies dokumenty sa potrzebne potwierdzajace normy emisji?

Data: 2009-08-15 14:38:23
Autor: DH
On 15 Sie, 22:52, venioo <ven...@poczta.fm> wrote:
DH pisze:

> [...]

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Ale tak jak Ci napisałem, załatwienie nalepki trwa 10min, ja to
zrobiłem
w serwisie oponiarskim w Hannoverze, jedynie co chcieli to dowód
rejestracyjny.
Do tego byli zdziwieni, że Polacy chcą te nalepki ... ale zrobić
zrobili.
Na Twoim miejscu bym uderzył pod Berlinem do jakieś stacji obsługi
pojazdów i tam
powinni się coś znaleźć...

Data: 2009-08-15 23:47:42
Autor: topek
venioo pisze:
[...]
Zawsze mozesz zostawic auto przy jakims metrze/sbahnie/innej komunikacji miejskiej i dojechac w dane miejsce.
Bo w swieto/niedziele nigdzie naklejki nie wyrobisz. Ja robilem w DEKRZE. 5min + 5EUR

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

UMWELTZONE w Berlinie - czy moge?