UMiG - Przetarg

Data: 2017-10-03 22:03:11
Autor: Łukasz
UMiG - Przetarg
W dniu 03.10.2017 o 17:25, J.F. pisze:
Użytkownik "Łukasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oqvprc$4t5$1@node2.news.atman.pl...
Czy UMiG ma obowiązek umieszczania informacji na temat realizowanych przetargów na jakiejś stronie internetowej?
Co prawda UMiG ma swoją stronę na której umieszcza informacje o przetargach, ale ostatnio okazało się że przeszła mi koło nosa fajna inwestycja o której nie było żadnych informacji na stronie.

Zgodnie z ustawa - a tam raczej wymieniony Biuletyn Zamowien Publicznych niz "jakas strona", i sa jakies progi.

Ta strona to BIP ? powinni tam opublikowac.

Tak, ale nic nie ma. Tzn. są przetargi, ale nie w omawianym temacie.

Od Burmistrza dostałem tylko lakoniczną informację, że przetarg był i wybrano wykonawcę.

No to pozostaje "życzliwy donosi" :-)

A komu ;) bo to chyba jedno wielkie podwórko kolegów i koleżanek...

Albo poszukaj znajomego pare gmin dalej i niech protest zglosi - to moze zrobia drugi przetarg..

Data: 2017-10-04 12:18:02
Autor: Ktos i jeszcze cos
UMiG - Przetarg
W dniu .10.2017 o 22:03 Łukasz <lukaszWy@rostalskitnijto.pl> pisze:

Od Burmistrza dostałem tylko lakoniczną informację, że przetarg był i  wybrano wykonawcę.
 No to pozostaje "życzliwy donosi" :-)

A komu ;) bo to chyba jedno wielkie podwórko kolegów i koleżanek...

https://www.uzp.gov.pl/

Albo poszukaj znajomego pare gmin dalej i niech protest zglosi - to  moze zrobia drugi przetarg..

Musiałby mieć b. mocne argumenty, a i sam przetarg coś wart.

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Data: 2017-10-04 17:00:10
Autor: Robert Tomasik
UMiG - Przetarg
W dniu 03-10-17 o 22:03, Łukasz pisze:

Od Burmistrza dostałem tylko lakoniczną informację, że przetarg był
i wybrano wykonawcę.
No to pozostaje "życzliwy donosi" :-)
A komu ;) bo to chyba jedno wielkie podwórko kolegów i koleżanek...

Może najpierw napisz co to za przetarg. Jaka kwota? Jak nie chcesz tu,
to choć na priv :-)

UMiG - Przetarg