UNITEK Y-103 - spalony?

Data: 2010-04-05 13:48:40
Autor: OMSON
UNITEK Y-103 - spalony?
Podłączyłem mostek Unitek'a model Y-103 (oparty na chipsecie JMicron 20337) do gniazda USB 2.0 wyprowadzonego na przedzie obudowy (niefart chciał, że polaryzacja była odwrócona z powodu błędnego podłączenia do płyty głównej) i wygląda na to, że jest spalony. Tzn. system (Win7x64/WinXPx32) niby widzi, że coś jest podłaczone ale komunikuje problem z urządzeniem, którego nie jest w stanie naprawić (poza tym zaczął wydobywać się z mostka charakterystyczny smrodek spalenizny).
Rozkręciłem go, jednak nie zauważyłem żadnego upalenia. Natomiast wszystkie elementy są niestety montowane powierzchniowo... :(
Moje pytanie brzmi: czy można to jeszcze jakoś naprawić, który element najczęściej pada w takim przypadku i kto to może wymienić tak aby było to opłacalne?

Pzdr, OMSON

P.S. Coś czuję, że nie obędzie się bez zakupu nowego mostka...

Data: 2010-04-05 14:41:29
Autor: OMSON
UNITEK Y-103 - spalony?
Zakładając, że posiadany mostek zakończył swój żywot, chciałbym rozejrzeć się za czymś nowym. Obecnie dostępny jest model Unitek Y-103OTB (zdaje się, że na nowszym chipsecie JM20338), mostek AXAGO ADID-70 (o tym myślę) lub najdroższy z nich Scythe Kama Connect 2.
Który z nich byście polecili (ewentualnie jeszcze inne propozycje)?

Pzdr, OMSON

UNITEK Y-103 - spalony?