UNTHINKABLE - polecam

Data: 2011-08-08 10:47:06
Autor: Marcin N
UNTHINKABLE - polecam
Bardzo ciekawy film. Budzi ogromną ilość emocji w trakcie oglądania. Widz ma kłopoty z określeniem własnej opinii, naprawdę nie wie, "komu kibicuje". Do samego końca. A nawet, gdy płyną napisy końcowe.

Data: 2011-08-08 11:19:57
Autor: rs
UNTHINKABLE - polecam
On Mon, 8 Aug 2011 10:47:06 +0200, Marcin N wrote:

Bardzo ciekawy film. Budzi ogromną ilość emocji w trakcie oglądania. Widz ma kłopoty z określeniem własnej opinii, naprawdę nie wie, "komu kibicuje". Do samego końca. A nawet, gdy płyną napisy końcowe.

dla mnie to ten z takich dolujacych filmow, wlasnie z powodu odwrocenia rol
(i to nie jeden raz) dobry-zly. pare ciekawych zakretow, ktore stawiaja
troche w innym swietle debate na temat uzycia tortur podczas przesluchania.
chyba to jeden z tych, ktore jak to mowia, oglada sie siedzac na brzegu
fotela. do czego moglbym sie przyczepic to obsada, nie ze zle zagrane role,
ale ci aktorzy nie do konca MZ byli w tych rolach przekonujacy, ale rowniez
polecam. <rs>

Data: 2011-08-09 17:19:26
Autor: Malkontent
UNTHINKABLE - polecam
Dnia Mon, 8 Aug 2011 11:19:57 -0400, rs <no.address@no.spam.pl>
napisał:

do czego moglbym sie przyczepic to obsada, nie ze zle zagrane role,
ale ci aktorzy nie do konca MZ byli w tych rolach przekonujacy

A dla mnie wprost przeciwnie. Aktorzy dobrze obsadzeni. Miałbym może
zastrzeżenia do Jacksona. Dla mnie on jest zbyt sympatyczny do tej
roli. Nie przychodzi mi do głowy żaden inny aktor, który budziłby we
mnie negatywne emocje. No może Andrew Robinson z dawnych czasów.
Każda jego postać to był zły człowiek :)

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2011-08-09 12:30:50
Autor: rs
UNTHINKABLE - polecam

napisał:

[...]

ja sadze, ze gdyby Jordan zaryzykowal osadzenie, w rolach glownych,
mniej znanych twarzy, film moglby wywrzec jeszcze wieksze wrazenie.
<rs>

Data: 2011-08-09 17:12:44
Autor: Malkontent
UNTHINKABLE - polecam
Dnia Mon, 8 Aug 2011 10:47:06 +0200, "Marcin N"
<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał:

Bardzo ciekawy film. Budzi ogromną ilość emocji w trakcie oglądania. Widz ma kłopoty z określeniem własnej opinii, naprawdę nie wie, "komu kibicuje". Do samego końca. A nawet, gdy płyną napisy końcowe.

Ja w zasadzie nie miałem takich rozterek moralnych. Może gdyby w roli
Ejdża wystąpił jakiś zdecydowanie antypatyczny aktor, ale lubię
Jacksona i to miało również jakiś wpływ na ocenę jego postępownia.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

UNTHINKABLE - polecam