UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?

Data: 2017-02-03 13:17:53
Autor: ąćęłńóśźż
UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
Czy rachunki u powyższych dostawców da się opłacić kartą płatniczą (karta umożliwia zdalne płatności), przez internet?
Pytanie nie od czapy, skoro rachunków u niektórych opów telefonicznych (przykładowo nju) kartą się opłacić nie da.

Data: 2017-02-03 04:27:32
Autor: Dawid Rutkowski
UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
Z tego, co przed chwilą wyczytałem w serwisie innogy, to można - i nawet podobno jest to obecnie, w ramach "promocji", za darmo. Ale jak długo tak będzie, to nie wiadomo.
W play też można jakoś kartą, ale żeby nie było dodatkowej prowizji to chyba na pół roku trzeba to włączyć...
Także nie jest z tym łatwo jeszcze - ew. trzeba mieć KK z db albo z citi, to wtedy takie rachunki możesz sobie opłacać darmowym przelewem z KK, oczywiście z GP - a do tego w db wlicza się to jeszcze do sumy zwalniającej z opłaty (z citkiem nie ma w ogóle tego problemu jeśli masz simplicity).

Data: 2017-02-03 13:34:26
Autor: ąćęłńóśźż
UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
No właśnie to jest przyczyną chęci zmiany płatności z dotychczasowych przelewów na kartę płatniczą (400 zł / mies. dla zwolnienia z opłaty miesięcznej).

-- -- -
wlicza się to jeszcze do sumy zwalniającej z opłaty

Data: 2017-02-03 04:56:20
Autor: Dawid Rutkowski
UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
Lepiej zmień kartę - jak to KK to weź citi simplicity (jeśli masz jakiekolwiek udokumentowane dochody na min. 1200zł to dadzą, a po roku zaproponują podniesienie limitu), ew. db - limit do 4100zł dają podobno na oświadczenie, a płacić rachunki można bez żadnej łaski usługodawcy.
A jeśli debetówka to inteligo wymaga tylko 100zł (alior dla "konta internetowego" też chyba tyle), a vw bank w ogóle bez warunków, i mają już też IO, a do tego wszystkie bankomaty w PL za darmo przy wypłacie ponad 400zł. Podobno milek dla KD do konta 360 wymaga jednej płatności w miesiącu, mBąk pięciu.

400zł/mc dla zwolnienia to przesada, szczególnie dla debetówki, choć db przegiął jeszcze bardziej, wymagają 700. Ale dla kredytówki to też przesadne wymagania, choć tutaj tylko chyba simpliciti jest lepsze - ale jest.

Do tego nie musisz wcale rezygnować z obecnego banku - chyba że KD jest obowiązkowa - przelewy dalej możesz z niego robić, jedynie trochę kasy będziesz musiał na debetówkę przelewać do nowego banku, żeby móc płacić - albo pamiętać o spłacie kredytówki (citi pozwala robić to poleceniem zapłaty).

Data: 2017-02-04 16:20:24
Autor: Alf/red/
W dniu 03.02.2017 o 13:27, Dawid Rutkowski pisze:
Z tego, co przed chwilą wyczytałem w serwisie innogy, to można

Można, bez czytania.

--
Alf/red/

Data: 2017-02-03 04:58:31
Autor: Kris
W dniu piątek, 3 lutego 2017 13:17:21 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
[...]

Spróbuj za pośrednictwem bm.pl

Data: 2017-02-03 22:55:13
Autor: jakson
UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
Spróbuj za pośrednictwem bm.pl

bm.pl
Mam tam wszystko poza oplatami za odpady,
czyli telefon, internet+tv, prąd, gaz, woda.

Data: 2017-02-03 14:48:40
Autor: Kris
W dniu piątek, 3 lutego 2017 22:55:25 UTC+1 użytkownik jakson napisał:
> Spróbuj za pośrednictwem bm.pl

bm.pl
Mam tam wszystko poza oplatami za odpady,
czyli telefon, internet+tv, prąd, gaz, woda.

Ja tak samo, Bardzo wygodne
Jedna płatność w miesiącu i "rachunki" opłacone

Data: 2017-02-25 15:29:41
Autor: ąćęłńóśźż
UPC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
Jest prowizja? 1 zł?
W UPC można płacić on-line, ale ze strony upc przekierowuje na stronę właśnie bm.pl i przy płatności kartą jest prowizja 1 zł.

-- -- -
Spróbuj za pośrednictwem bm.pl

Data: 2017-02-26 00:03:40
Autor: Kris
UPC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
W dniu sobota, 25 lutego 2017 15:28:55 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Jest prowizja?

Nie

1 zł?

Nie. Chyba nawet coś oddają promocyjnie

W UPC można płacić on-line, ale ze strony upc przekierowuje na stronę właśnie bm.pl i przy płatności kartą jest prowizja 1 zł.

A czy ja pisałem o płatnośći przez strone UPC?

Data: 2017-02-03 13:35:38
Autor: ąćęłńóśźż
UPC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
Literówka, oczywiście pytanie o UPC (kablówki, telefony, internety).

-- -- -
Czy rachunki u powyższych dostawców da się opłacić kartą płatniczą (karta umożliwia zdalne płatności), przez internet?

Data: 2017-02-03 14:14:23
Autor: J.F.
Użytkownik " ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości
[...]

Hm, nju to Orange, a w Idei to o ile pamietam kiedys karta placilem.
Zrezygnowali ?

W sumie to zrozumiale - po co maja placic prowizje, lepiej ja pobierac :-)

J.

UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?