UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?

Data: 2017-02-03 04:58:31
Autor: Kris
UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
W dniu piątek, 3 lutego 2017 13:17:21 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Czy rachunki u powyższych dostawców da się opłacić kartą płatniczą (karta umożliwia zdalne płatności), przez internet?
Pytanie nie od czapy, skoro rachunków u niektórych opów telefonicznych (przykładowo nju) kartą się opłacić nie da.

Spróbuj za pośrednictwem bm.pl

Data: 2017-02-03 22:55:13
Autor: jakson
UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
Spróbuj za pośrednictwem bm.pl

bm.pl
Mam tam wszystko poza oplatami za odpady,
czyli telefon, internet+tv, prąd, gaz, woda.

Data: 2017-02-03 14:48:40
Autor: Kris
W dniu piątek, 3 lutego 2017 22:55:25 UTC+1 użytkownik jakson napisał:
> Spróbuj za pośrednictwem bm.pl

bm.pl
Mam tam wszystko poza oplatami za odpady,
czyli telefon, internet+tv, prąd, gaz, woda.

Ja tak samo, Bardzo wygodne
Jedna płatność w miesiącu i "rachunki" opłacone

Data: 2017-02-25 15:29:41
Autor: ąćęłńóśźż
UPC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
Jest prowizja? 1 zł?
W UPC można płacić on-line, ale ze strony upc przekierowuje na stronę właśnie bm.pl i przy płatności kartą jest prowizja 1 zł.

-- -- -
Spróbuj za pośrednictwem bm.pl

Data: 2017-02-26 00:03:40
Autor: Kris
UPC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
W dniu sobota, 25 lutego 2017 15:28:55 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Jest prowizja?

Nie

1 zł?

Nie. Chyba nawet coś oddają promocyjnie

W UPC można płacić on-line, ale ze strony upc przekierowuje na stronę właśnie bm.pl i przy płatności kartą jest prowizja 1 zł.

A czy ja pisałem o płatnośći przez strone UPC?

UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?