UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...

Data: 2012-01-13 18:56:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
a dokładnie z 5 baniek ;)

Grubszego strzała dostali złodzieje z Warty ;)

http://www.tvn24.pl/0,1731351,0,1,prawie-5-mln-kar-za-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie kilkukrotnie oberwały w końcu :)

Data: 2012-01-13 19:06:53
Autor: Laikik
UOKIK jebnął .. najwyższy czas aby jeb..ł Rafał

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości

Najwyższy czas, aby jeb..ł ""Rafał \"SP\" Gil"" i wylądował tam
gdzie jego miejsce czyli razem z obszczymurkami.

Data: 2012-01-13 19:14:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
UOKIK jebn±³ .. najwy¿szy czas aby jeb..³ Rafa³
Hello Laikik,

Friday, January 13, 2012, 7:06:53 PM, you wrote:

Najwy¿szy czas, aby jeb..³ ""Rafa³ \"SP\" Gil"" i wyl±dowa³ tam
gdzie jego miejsce czyli razem z obszczymurkami.

*PLONK!* warning!

--
Best regards,

Data: 2012-01-13 21:35:45
Autor: to
UOKIK jebn±³ .. najwy¿szy czas aby jeb..³ Rafa³
begin DoQ
A za co?

Za jajco! Troll Roman dawno nie plonkował, trzeba nadrobić!

Data: 2012-01-14 17:03:30
Autor: PH
[...]

ROTFL

Nie wiem jak on siê po tym podniesie.

Nie zauwa¿y³e¶, ¿e robisz siê coraz bardziej ¿a³osny z tym swoim plonkowaniem?

Data: 2012-01-13 19:27:20
Autor: Tomasz Pyra
UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
On Fri, 13 Jan 2012 18:56:55 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil" wrote:

a dok³adnie z 5 baniek ;)

Grubszego strza³a dostali z³odzieje z Warty ;)

http://www.tvn24.pl/0,1731351,0,1,prawie-5-mln-kar-za-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

Nie ukrywam, ¿e cieszê siê i¿ hujki z Warty, które okrad³y mnie kilkukrotnie oberwa³y w koñcu :)

Tylko jak rozumiem pieni±dze dostanie skarb pañstwa, a nie poszkodowani.
Marna to pociecha - co wiêcej, mo¿e siê okazaæ ¿e op³aca siê im zap³±ciæ to
5mln i dalej robiæ po staremu.

Data: 2012-01-13 19:44:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
W dniu 2012-01-13 19:27, Tomasz Pyra pisze:

Tylko jak rozumiem pieniądze dostanie skarb państwa, a nie poszkodowani.
Marna to pociecha - co więcej, może się okazać że opłaca się im zapłącić to
5mln i dalej robić po staremu.

Z jednej strony tak ... ale liczy się też, że świadomość wzrasta.

Ja np w życiu już w prywatnym aucie nie pozwolę sobie na likwidację szkody gotówkową.

2 - jeśli tumany wymyślą sobie "szkodę całkowitą" to nie dam sobie wcisnąć "kasa + wrak" ... sorry , przed powstaniem szkody nie miałem sytuacji, że miałem wrak i wór kasy - miałem pełnosprawny pojazd. Dla mnie na dzień dzisiejszy jedyna forma rozmowy z ubezpieczycielem to ASO na faktury, jeśli szkoda całkowita - to wypłata równowartości pojazdu sprzed powstania szkody.

Ubezpieczyciel fiknie - bez "dyskusji, odwołań, próśb" walę do sądu. To jedyna metoda na tych złodziei.

Kara uokiku ma fajną rzecz w sobie - nagłośni się temat, że oficjalnie potwierdzono złodziejstwo, i może więcej osób "zatrudni" profesjonalistów od wybijania złodziejstwa ze łba ubezpieczalniom.

Niech świadomość rośnie ! :)

Data: 2012-01-13 19:31:35
Autor: to
UOKIK jebn±³ z³odziejom z bañki ...
begin Rafał \"SP\" Gil
Z jednej strony tak ... ale liczy się też, że świadomość wzrasta.

A wraz z nią wzrosną składki ubezpieczeniowe.

Data: 2012-01-13 22:37:09
Autor: Cavallino
UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:

Ja np w życiu już w prywatnym aucie nie pozwolę sobie na likwidację szkody gotówkową.

A co to ma do rzeczy?
Nie poszedłeś do sądu, to sfrajerzyłeś - to jedyny powód że Cię orżnęli.
Na takich właśnie bazują.

Ubezpieczyciel fiknie - bez "dyskusji, odwołań, próśb" walę do sądu. To jedyna metoda na tych złodziei.

Dokładnie.
I forma rozliczenia nie ma tu nic do rzeczy.

Data: 2012-01-14 02:06:35
Autor: ptoki
On 13 Sty, 19:44, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
> [...]

> Marna to pociecha - co wiêcej, mo¿e siê okazaæ ¿e op³aca siê im zap³±ciæ to

Z jednej strony tak ... ale liczy siê te¿, ¿e ¶wiadomo¶æ wzrasta.

Ja np w ¿yciu ju¿ w prywatnym aucie nie pozwolê sobie na
likwidacjê szkody gotówkow±.

2 - je¶li tumany wymy¶l± sobie "szkodê ca³kowit±" to nie dam
sobie wcisn±æ "kasa + wrak" ... sorry , przed powstaniem szkody
nie mia³em sytuacji, ¿e mia³em wrak i wór kasy - mia³em
pe³nosprawny pojazd. Dla mnie na dzieñ dzisiejszy jedyna forma
rozmowy z ubezpieczycielem to ASO na faktury, je¶li szkoda
ca³kowita - to wyp³ata równowarto¶ci pojazdu sprzed powstania
szkody.

Ubezpieczyciel fiknie - bez "dyskusji, odwo³añ, pró¶b" walê do
s±du. To jedyna metoda na tych z³odziei.

Kara uokiku ma fajn± rzecz w sobie - nag³o¶ni siê temat, ¿e
oficjalnie potwierdzono z³odziejstwo, i mo¿e wiêcej osób
"zatrudni" profesjonalistów od wybijania z³odziejstwa ze ³ba
ubezpieczalniom.

Niech ¶wiadomo¶æ ro¶nie ! :)

No wlasnie. To ja w kwestii formalnej. Na "piknikach" organizowanych
przez dierów jak moge to podpytuje jak im sie uklada wspolpraca z TU.
I co z tego wynika:
-maja zazwyczaj pare/kilka osob ktore "sie morduja" z TU.
Papierkologie, ponaglenia, monity, pilnowanie czy dostaja tyle ile
powinni.
-od wyjazdu zadowolonego i popodpisywanego na papierach klienta do
wyplaty pelnej kwoty dla ASO schodzi jakies 1-2-4 miesiace w
zaleznosci od opornosci.
-Informacja otrzymana polgebkiem (a wiec o wartosci plotki) - trzeba
pilnowac sie bo wyslana wycena naprawy wraca jako zaakceptowana ale z
kwota nizsza :) ale to pewnie zalezy od kombinatorstwa indywidualnego
likwidatora a nie polityki danego TU.

Jaki wniosek?
Ano taki ze ceny napraw w ASO zawieraja takze koszt tego "palkowania"
sie z TU.

Data: 2012-01-14 11:09:13
Autor: Lukasz
UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
Ja np w życiu już w prywatnym aucie nie pozwolę sobie na likwidację
szkody gotówkową.

to zależy od ubezpieczyciela, ja dostałem za stłuczkę z AC tyle, że nie likwidowałem jej z AC i w 'zwykłym' warsztacie byłbym w stanie auto naprawić (nie naprawiałem bo nie przeszkadza mi lekko zagięta maska).
Co najlepsze - ubezpieczyciel to Link4.
Za to za inną stłuczkę HDI (chyba) zaproponowało mi 1200zł (za samą lampę zaproponowali 80zł, na allegro najtańsza ponad 100zł), serwis bezgotówkowo naprawił bodajże za 7500zł (btw. fajnie działają bo kasują ich jeszcze za przewóz auta, bo oddałem do serwisu we Wrocławiu a oni zawieźli je do Dzierżoniowa- co mnie bardzo cieszyło bo chciałem żeby ci złodzieje zapłacili jak najwięcej), dodatkowo 9 dni samochodu zastępczego za chyba 180zł dziennie (7dni bezgotówkowo w wypożyczalni, za 2 dni zapłaciłem ale szybko zwrócili bo w między czasie wymieniliśmy się korespondencją - chcieli ode mnie dokumenty że prowadzę działalność itp., ja odpisałem że nie dam im takich dokumentów (choć mam) bo nawet jak nie prowadzę działalności to auto zastępcze mi się należy na cały czas naprawy (a nie jak sugerowali na czas technologiczny + max 2 dni - co dałoby chyba 5 dni), a jak nie zwrócą mi za auto zastępcze to zgodnie z prawem będę żądał zwrotu wszelkich utraconych korzyści (bo marnuję czas na pisanie do nich listów zamiast pracować, bo auto naprawione po stłuczce jest mniej warte niż auto bezwypadkowe, bo przez to że muszę łazić i załatwiać naprawę tego auta utraciłem klientów - co wcale bardzo trudno nie byłoby udowodnić) - z moich szacunkowych obliczeń kilka tysięcy zł. Dzięki temu wypłata nastąpiła bardzo szybko :)

[...]

znajomy miał ostatnio szkodę całkowitą - Subaru Impreza, znaleźli mu praktycznie od ręki klienta który przyjechał po wrak i resztę dopłacili. Nawet dość dobrą kasę (mniej na niego wydał razem z dodatkami które włożył w kilka miesięcy niż dostał z ubezpieczenia). Nie wiem jaki ubezpieczyciel.

Lukasz

Data: 2012-01-13 19:53:00
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/13/2012 06:56 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
[...]

Ja bym jeszcze dojebał Mercedes Benz Leasing, bo gdyby z OWL wywalić
klauzule zakazane, to z 5 stron zrobiła by się jedna.

Data: 2012-01-13 21:13:38
Autor: jerzu
UOKIK jebn±³ z³odziejom z bañki ...
On Fri, 13 Jan 2012 19:53:00 +0100, "megrimsNOSPAM@interia.pl"
<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

Ja bym jeszcze dojeba³ Mercedes Benz Leasing, bo gdyby z OWL wywaliæ
klauzule zakazane, to z 5 stron zrobi³a by siê jedna.

Nie tylko MBL, wszyscy leasingodawcy maj± nie¼le nakombinowane w
umowach.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-13 21:47:57
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/13/2012 09:13 PM, jerzu wrote:
[...]

Mia³em/mam: Raiffeisen, EFL, Masterlease, Pekaoleasing
VB Leasing i MB Leasing.

I na serio! Uwierz mi, ¿e tak jak jest pokurwiony MBLeasing,
to brak s³ów. Tak ogólnie, to MB w Polsce my¶li, ¿e s± jeszcze
lata siedemdziesi±te. Oni siê w tamtych czasach zatrzymali.

Data: 2012-01-13 22:32:13
Autor: vvvvvv
UOKIK jebn±³ z³odziejom z bañki ...
U¿ytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jeq59u$8m6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

bez gwiazdy nie ma jazdy :)

Data: 2012-01-13 22:50:21
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/13/2012 10:32 PM, vvvvvv wrote:
[...]

jazdê to ja z nimi mia³em.

Data: 2012-01-13 20:04:59
Autor: AZ
On 2012-01-13, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
a dokładnie z 5 baniek ;)

[...]

Byl tu taki jeden co twierdzil, ze ubezpieczyciele to najuczciwsze firmy
na swiecie i napewno nie oszukuja bo przeciez posluguja sie
oprogramowaniem jakichs prywatnych firm.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-13 21:39:24
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
On 01/13/2012 09:04 PM, AZ wrote:
(ciach)
... nie oszukuja bo przeciez posluguja sie
oprogramowaniem

Kiedyś na szybko policzyłem jakie odsetki od limitu
w rachunku bieżącym liczy mi Raiffeisen. Okazało się,
że jakieś kosmiczne. No to ja z ryjem do banku.
Przyjęli reklamacje, po tygodniu zadzwonili, podziękowali,
że znalazłem mega błąd w oprogramowaniu i nienależne odsetki
oddali. A po paru miesiącach przeczytałem o karze UOKiKu
dla Raiffeisen'a za oszukiwanie klientów. Życie.

Wniosek? Aż takich błędów oprogramowanie nie ma.

Data: 2012-01-13 20:51:53
Autor: to
UOKIK jebn±³ z³odziejom z bañki ...
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
[...]

Ja się właśnie stamtąd wynoszę z kontem, bo mają dziwny zwyczaj zmieniania nazw pakietów co jakieś pół roku i oczywiście wtedy by default przypisują klienta do jakiegoś droższego (lub takiego samego, ale z multum niepotrzebnych opcji, podczas gdy równoważny staremu jest teraz tańszy i nazywa się inaczej). I tak kilka razy z rzędu. Niby kwoty niewielkie, niby wszystko zgodnie z prawem (zawsze wysyłają n stron umowy, można się skontaktować z doradcą i bóg wie jeszcze kim), ale dla mnie to naciągactwo, czego nie lubię. :>

Data: 2012-01-13 22:02:27
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/13/2012 09:51 PM, to wrote:
[...]

mnie to naciÄ…gactwo, czego nie lubiÄ™. :>

Dla mnie ten rajfajzen to jakaś tam część obrotów.
Pojeździłem w sumie po kilku bankach. Jeśli bank ma
bardzo korporacyjne podejście: gadasz tylko z infolinią,
nie gadasz 2 razy z tą samą osobą, to kupa. Bez względu
jaki to bank. Jeśli trafisz na Bank, gdzie masz przypisanego
do siebie opiekuna i jest to ktoś normalny, kto przykłada
się do swojej roboty, a nie traktuje Cie jak gówno, to jest
OK. Do teraz to tafiłem na fajnych ludzi w PeKaO S.A.
oraz Nordea. mBank, Inteligo - gadasz z infoliniÄ….
ING i BZ WBK? Są jebnięci jeśli chodzi o opłaty.
PKO BP? Korpo i dopiero siÄ™ od niedawna otwierajÄ…
na klienta. raifajzen? pokurwieni.

Co do pekao s.a. to na serio jestem zadowolony.
Poza tym jako członek Unicredito mają fajne wyniki,
50 mld. depozytów. A luigi lovalio jako prezes
po bieleckim daje rade.

Wniosek jest jeden. Jeśli prowadzisz firmę, to banki
tylko internetowe są do dupy. Musisz mieć opiekuna.
I jeśli jest on z głową, to jest OK. Jeśli pokurwiony,
to każdy bank będzie do dupy.

Data: 2012-01-14 00:02:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2012-01-13, megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

Wniosek jest jeden. Je¶li prowadzisz firmê, to banki
tylko internetowe s± do dupy. Musisz mieæ opiekuna.
I je¶li jest on z g³ow±, to jest OK. Je¶li pokurwiony,
to ka¿dy bank bêdzie do dupy.

To chyba mocno zale¿y jakich us³ug od banku potrzebujesz/oczekujesz. Ró¿ne firmy - ró¿ne potrzeby.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2012-01-14 09:55:04
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/14/2012 12:02 AM, Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2012-01-13, megrimsNOSPAM@interia.pl<megrimsNOSPAM@interia.pl>  wrote:

[...]

dla fizoli (w ¿argonie bankowców osoby fizyczne) oferta jest wiêksza.

Data: 2012-01-14 15:37:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2012-01-14, megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

[...]

Ja tylko chcia³em zauwa¿yæ, ¿e s± firmy, które od banku potrzebuj± tylko
rachunku - bez kredytów, leasingów o inwestycjach finansowych nie
wspominaj±c.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2012-01-13 20:12:04
Autor: Big Jack
UOKIK jebn±³ z³odziejom z bañki ...
W wiadomo¶ci
*"Rafa³ \"SP\" Gil"* napisa³(-a):

[...]

Ciekawe kiedy ubezpieczyciele jebn± klientów i zaczn± braæ sk³adki tak, ¿eby z OC komunikacyjnego wychodziæ chocia¿ na 0 (zero)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-01-14 02:09:34
Autor: ptoki
On 13 Sty, 20:12, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:
> [...]

Ciekawe kiedy ubezpieczyciele jebn± klientów i zaczn± braæ sk³adki tak,
¿eby z OC komunikacyjnego wychodziæ chocia¿ na 0 (zero)

Chyba sie zaczelo.
W stosunku do poprzedniego roku skladka za OC wzrosla mi prawie 30% za
to samo auto, i nie mialem nic likwidowane z OC (nigdy).
Cale ubezpieczenie ac+oc podskoczylo o 20%.

Data: 2012-01-14 16:32:39
Autor: Lukasz
W dniu 2012-01-14 11:09, ptoki pisze:
Ciekawe kiedy ubezpieczyciele jebn± klientów i zaczn± braæ sk³adki tak,
¿eby z OC komunikacyjnego wychodziæ chocia¿ na 0 (zero)

biedactwa moje, chyba dam im siê okradaæ ¿eby mogli swoje ¿ony i kochanki wy¿ywiæ...
mo¿e niech siê zajm± kopaniem rowów jak nie wychodzi im robota przy ubezpieczeniach? przecie¿ wyp³ata odszkodowania (a nie wymy¶lonej czê¶ci tej kwoty) to ich zasrany obowi±zek!
Ja sprzedaj±c komu¶ towar nie wciskam tañszego zamiennika, jak nie staæ mnie na to ¿eby sprzedaæ pe³nowarto¶ciowy towar to wypadam z rynku...

Chyba sie zaczelo.
W stosunku do poprzedniego roku skladka za OC wzrosla mi prawie 30% za
to samo auto, i nie mialem nic likwidowane z OC (nigdy).
Cale ubezpieczenie ac+oc podskoczylo o 20%.

przejd¼ do innego ubezpieczyciela, ja prawie co roku z ka¿dym autem przechodzê bo raz tu proponuj± lepsze warunki, a raz tam.

Lukasz

Data: 2012-01-13 21:12:12
Autor: jerzu
<usenet@motopower.pl> wrote:

Nie ukrywam, ¿e cieszê siê i¿ hujki z Warty, które okrad³y mnie kilkukrotnie oberwa³y w koñcu :)

Teraz bêd± musieli okradaæ jeszcze bardziej, w koñcu musz± zap³aciæ
karê.

Data: 2012-01-13 22:20:49
Autor: Artur Maśląg
UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
a dokładnie z 5 baniek ;)

Grubszego strzała dostali złodzieje z Warty ;)

Taaa, dostali - czytasz czasem co linkujesz?

http://www.tvn24.pl/0,1731351,0,1,prawie-5-mln-kar-za-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie
kilkukrotnie oberwały w końcu :)

Mnie (osobiście) oskubały "chujki" z PZU, a nie z Warty. Zresztą jak w
materiale napisano - Warta dostała za stare grzechy i się odwołała.

Poczekaj trochÄ™...

Data: 2012-01-13 21:36:57
Autor: to
UOKIK jebn±³ z³odziejom z bañki ...
begin Artur Maśląg
Mnie (osobiście) oskubały "chujki" z PZU, a nie z Warty. Zresztą jak w
materiale napisano - Warta dostała za stare grzechy i się odwołała.

A mi w PZU z wyceny na 1000 zł zrobiły się finalnie 3000 zł. :>

Data: 2012-01-13 22:01:52
Autor: AZ
On 2012-01-13, to <to_usenet@interia.pl> wrote:
Mnie (osobiście) oskubały "chujki" z PZU, a nie z Warty. Zresztą jak w
materiale napisano - Warta dostała za stare grzechy i się odwołała.

A mi w PZU z wyceny na 1000 zł zrobiły się finalnie 3000 zł. :>

U mnie w Warcie zrobilo sie z 2400 na koniec 6800 i juz nie chcialo mi
sie sadzic z burakami bo po drugim odwolaniu zrobili calke. Moto
zrobilem w garazu a za reszte pojechalem na wakacje :-)

Dla swietojebliwych co uwazaja, ze orznalem ubezpieczyciela - zostala mi
wgieta rama.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-13 23:13:12
Autor: to
UOKIK jebn±³ z³odziejom z bañki ...
begin AZ
[...]

Moja szkoda była tak gigantyczna, że trzeba było komuś pokazać, żeby zauważył + dodatkowo musiał się niemal położyć na ziemi.

Data: 2012-01-13 23:18:31
Autor: AZ
On 2012-01-13, to <to_usenet@interia.pl> wrote:

[...]

U mnie idiota rzeczoznawca chcial zeby polozyc motocykl na boku bo nie
wierzy zeby sie rama mogla wgiac no bo jak? Nic tam, ze owiewka w tym
miejscu wyszlifowana od asfaltu... No ale czego chciec od RZECZOznawcy
ktory w motocyklu ma oslone kolumny kierowniczej...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-13 22:28:04
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/13/2012 10:20 PM, Artur Maśląg wrote:
[...]

Życie jest tak skonstruowane, że jak człowiek sam o siebie nie zadba,
to nikt o niego nie zadba. I jak się tylko kogoś da wychujać, to się
go wychuja. I Chuj!

Data: 2012-01-14 20:53:21
Autor: Artur Maśląg
UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
W dniu 2012-01-13 22:28, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
(...)
[...]

Powyższe nie jest prawdą.

I jak się tylko kogoś da wychujać, to się
go wychuja. I Chuj!

Współczuję ludziom, którzy tylko w ten sposób patrzą na świat
- to nie jest tak, że wszyscy są nieuczciwi i tylko czekają
na potknięcie/słabość innej osoby.

Data: 2012-01-14 21:04:43
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/14/2012 08:53 PM, Artur Maśląg wrote:
[...]

Oczywiście, że nie. Ale ostrożności nigdy nie za wiele.

Mi nie ma co współczuć.

Data: 2012-01-14 21:13:53
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-14 21:04, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
[...]

To zależy co masz na myśli, pisząc "ostrożność" w kontekście
wcześniejszej wypowiedzi.

[...]

A gdzie ja napisałem, że Tobie trzeba współczuć? Paranoję podobno
się leczy, a życie w ciągłym stresie, że wszyscy dookoła tylko
czyhają na chwilowy brak ostrożności jest zwyczajnie chore.

Data: 2012-01-13 22:30:37
Autor: vvvvvv
[...]

a warte belgowie chcieli opchnac... ciekawe ile im to wartosc obnizy (5mpln + reputacja)

Data: 2012-01-13 22:46:33
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/13/2012 10:30 PM, vvvvvv wrote:
[...]

Polski rynek ubezpieczeń jest bardzo atrakcyjny. Stawki OC będą szły w górę. Czarnecki sprzedał TU Europa za ca 1 mld 900 mln PLN. Kupili
Niemcy na spółę z Japońcami (Talanx International i Meiji Yasuda Life).
Fakt: TU Europa w życiówce jest bardzo mocna.

Ci sami chodzą teraz podobno wokół Warty. IMO TU Europa miała
mniejszą wartość niż TU Warta. No to strzelam: Wartość TU Warta
niech będzie 3 mld. Nie chce mi się googlać.

To jaki wpływ na cenę TU Warta ma taka kara 5 mln? Najwyżej 5 mln.
Ani grosza więcej. TU Warta obecnie nie przynosi zysków, ale ma marke
i duży potencjał wzrostu. Pożyjemy zobaczymy.

Data: 2012-01-20 17:33:38
Autor: megrims
On 01/13/12 22:46, megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:
[...]

http://biznes.onet.pl/talanx-kupil-od-kbc-warte-za-770-mln-euro,18543,5003518,1,news-detal

770 mln euro czyli 3.5 mld PLN. Pomyliłem się tydzień
temu o 500 mln pln. Ale co do kupca trafiłem :D

Data: 2012-01-14 00:23:46
Autor: Kris_Poland
[...]

i co z tego
mi zaproponowali za obryske 600zl?
w serwisie ASO i innych mowia ok 2000
u wojka Genia zrobie to za 1.400

i co ja mam z tym zrobic?

isc do serwisu zrobic, a jak nie wyplaca doplacic ze swoich
cala polska firmy maja wyniki bo nie maja honoru i okradaja na ubezpieczeniach

skoro ub. maja sens taki ze ubezpieczymy twoje oc, ale pamietaj ze poszkodowany
bedzie uwalony to jaki to ma sens?

Data: 2012-01-13 23:33:38
Autor: AZ
On 2012-01-13, Kris_Poland <nictuniema@wp.pl> wrote:

i co z tego
mi zaproponowali za obryske 600zl?
w serwisie ASO i innych mowia ok 2000
u wojka Genia zrobie to za 1.400

i co ja mam z tym zrobic?

Bo zamiast poczytac to wolisz wypisywac bzdury i jarac sie
wideorejestratorem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-14 01:23:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-01-14 00:33, AZ pisze:

[...]

Odpowiedź prawidłowa: Masz zrobić to co masz we krwi: przyzłodzieić. Wziąć 1400.

I tak patologia patologię będzie patologią poganiać.

Data: 2012-01-14 00:32:17
Autor: AZ
On 2012-01-14, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:

Odpowiedź prawidłowa: Masz zrobić to co masz we krwi: przyzłodzieić. Wziąć 1400.

I tak patologia patologię będzie patologią poganiać.

Zle odczytales. Kolega Kris woli wrzucac filmiki z wideorejestratora na
ktorym np. nie zauwaza fabrycznych swiatel stop czy inne zamiast
poczytac o tym z czym ma problem. Jestem przeciw patologi i dymac sie przez ubezpieczycieli nie daje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-14 01:34:36
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-01-14 01:32, AZ pisze:

[...]

Ty również ;) Odpowiadałem jemu, jako, że wyjąłeś mi go z KFa ;)
A co do zasady się z Tobą zgadzam. To Krzysiu pewnie potrafi robić ;)

Data: 2012-01-14 00:39:57
Autor: AZ
On 2012-01-14, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:

[...]

To teraz wszystko jasne. Z nimi trzeba twardo i nie bac sie im czegos
napisac/powiedziec, bo jak widza, ze jestes ciepla klucha to jestes
spalony i prawdopodobnie zostaje jedynie sad. A taktyke maja taka, ze do poczatkowego ochlapu dorzucaja drugi ochlap i patrza na Twoja rekacje, jak tylko troche okazesz, ze jestes zadowolony to tez game over ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-14 08:58:58
Autor: Cavallino
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Z nimi trzeba twardo i nie bac sie im czegos
napisac/powiedziec, bo jak widza, ze jestes ciepla klucha to jestes
spalony

Nie zawsze to działa.
Na niektórych nie działa ani odwołanie, ani propozycja sensownej ugody, kompletnie nic.

i prawdopodobnie zostaje jedynie sad. A taktyke maja taka,
ze do poczatkowego ochlapu dorzucaja drugi ochlap i patrza na Twoja rekacje,
jak tylko troche okazesz, ze jestes zadowolony to tez game over ;-)

Mi do ochłapu PTU nie dorzuciło NIC, mimo chyba 5 odwołań, w tym od prawnika.
No to w sądzie musieli dorzucić jeszcze prawie 2 razy tyle, licząc odsetki, koszty sądowe i koszty zastępstwa procesowego.

Data: 2012-01-14 10:26:41
Autor: AZ
On 2012-01-14, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Nie zawsze to działa.
Na niektórych nie działa ani odwołanie, ani propozycja sensownej ugody, kompletnie nic.

To ciagnie sie do sadu takich, ale to nielieczne przypadki. Taki Kris
wezmie 600 PLN bo nie wie co zrobic i sprawa jest zakonczona.

Mi do ochłapu PTU nie dorzuciło NIC, mimo chyba 5 odwołań, w tym od prawnika.
No to w sądzie musieli dorzucić jeszcze prawie 2 razy tyle, licząc odsetki, koszty sądowe i koszty zastępstwa procesowego.
No to wyjatkowe skurwysyny :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-16 21:49:35
Autor: Kris_Poland

On 2012-01-14, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Nie zawsze to działa.
[...]

dokladnie, jestem w kropce.. bo z czym wyskoczyc do potentata ubezp ?
z tym ze ja chce i naprawa tyle kosztuje?
a zakladam ze moze nie chce naprawiac, ale szkoda jest wiec zaplacic za nia trzeba
tak czy siak prawda? skoro sami oferuja gotowke?

Data: 2012-01-14 12:10:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-14 08:58, Cavallino pisze:
No to w sądzie musieli dorzucić jeszcze prawie 2 razy tyle,

Niewiele, niewątpliwie strategia niepłacenia aż do wyroku bardzo im się opłaca.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-14 13:48:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jernqg$er8$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-01-14 08:58, Cavallino pisze:
No to w sądzie musieli dorzucić jeszcze prawie 2 razy tyle,

Niewiele, niewątpliwie strategia niepłacenia aż do wyroku bardzo im się opłaca.

Zdecydowanie, prawnik którego wziąłem od razu to powiedział, dodał też że zna temat PTU, mają kiepską obsługę prawną, więc wygrana jest w kieszeni.
Pewnie dlatego nie chciał żadnej kasy z góry, a tylko procent od wygranej i zasądzone koszty zastępstwa.

Data: 2012-01-16 21:51:44
Autor: Kris_Poland

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4f11799d$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

no tak ale ja mam sie szarpac o 1,4 kola? w sumie warto, tylko kto sie tego podejmnie?
prawnik kosztuje chyba nie warto

Data: 2012-01-16 21:47:53
Autor: Kris_Poland

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jeqiss$r7d$8node2.news.atman.pl...
On 2012-01-14, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:

[...]

A co do zasady siÄ™ z TobÄ… zgadzam. To Krzysiu pewnie potrafi
[...]

http://imageshack.us/photo/my-images/827/img7075g.jpg/

no to masz twardo, wg ASO i innych serwisow 2tys
nikt ci wyceny nie zrobi, oni chca dac 600zl do reki
i jakbys to rozwiazal?

Data: 2012-01-16 22:10:43
Autor: AZ
On 2012-01-16, Kris_Poland <nictuniema@wp.pl> wrote:

http://imageshack.us/photo/my-images/827/img7075g.jpg/

no to masz twardo, wg ASO i innych serwisow 2tys
nikt ci wyceny nie zrobi, oni chca dac 600zl do reki
i jakbys to rozwiazal?
Na koncu masz napisane.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-16 22:30:13
Autor: jerzu
UOKIK jebn±³ z³odziejom z bañki ...
On Mon, 16 Jan 2012 21:47:53 +0100, "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl>
wrote:

i jakbys to rozwiazal?

Wstawi³ do naprawy bezgotówkowej w ASO.

Data: 2012-01-16 22:52:02
Autor: Kris_Poland
UOKIK jebn±³ z³odziejom z bañki ...

U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:em59h7humgujfkes1af20evj3pim86iotf4ax.com...
wrote:

i jakbys to rozwiazal?

Wstawi³ do naprawy bezgotówkowej w ASO.

tylko ze oni sie nie sadza, ubezpieczyciel powie im ze 600zl i reszta klops
juz to przerabialem gdy mialem szkode na 9 tys, 5 musialem  z wlasnej kiesy wyplacic

Data: 2012-01-14 01:22:58
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-01-14 00:29, scobowski pisze:

[...]

Specjalnie dla ciebie CHUJKI.

Wiesz ... ja z marketingu jestem średniak, ale skoro klient próbuje sobie wydłużyć nawet na piśmie : KLIENT NASZ PAN!

Data: 2012-01-20 21:24:26
Autor: Kris_Poland
[...]

http://vispar.pl/czy-wiesz-reader/items/jak-odzyskac-skladke-ubezpieczenia-ac-i-oc-przy-sprzedazy-pojazdu.html
fajna sprawa, w koncu cos uczciwie