UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...

Data: 2012-01-13 19:53:00
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
On 01/13/2012 06:56 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
a dokładnie z 5 baniek ;)

Grubszego strzała dostali złodzieje z Warty ;)

http://www.tvn24.pl/0,1731351,0,1,prawie-5-mln-kar-za-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie
kilkukrotnie oberwały w końcu :)

Ja bym jeszcze dojebał Mercedes Benz Leasing, bo gdyby z OWL wywalić
klauzule zakazane, to z 5 stron zrobiła by się jedna.

Data: 2012-01-13 21:13:38
Autor: jerzu
UOKIK jebn±ł złodziejom z bańki ...
On Fri, 13 Jan 2012 19:53:00 +0100, "megrimsNOSPAM@interia.pl"
<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

Ja bym jeszcze dojebał Mercedes Benz Leasing, bo gdyby z OWL wywalić
klauzule zakazane, to z 5 stron zrobiła by się jedna.

Nie tylko MBL, wszyscy leasingodawcy maj± nieĽle nakombinowane w
umowach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-13 21:47:57
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/13/2012 09:13 PM, jerzu wrote:
[...]

Miałem/mam: Raiffeisen, EFL, Masterlease, Pekaoleasing
VB Leasing i MB Leasing.

I na serio! Uwierz mi, że tak jak jest pokurwiony MBLeasing,
to brak słów. Tak ogólnie, to MB w Polsce my¶li, że s± jeszcze
lata siedemdziesi±te. Oni się w tamtych czasach zatrzymali.

Data: 2012-01-13 22:32:13
Autor: vvvvvv
UOKIK jebn±ł złodziejom z bańki ...
Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jeq59u$8m6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

[...]