UPA w polskim Sejmie.

Data: 2014-12-18 10:45:54
Autor: WW
UPA w polskim Sejmie.
Witam

Pan Petreo Poroszenko, cz艂owiek kt贸ry gloryfikuje dzia艂alno艣膰 UPA, przyznaj膮c mn. uprawnienia kompetencje ludob贸jcom z UPA, buduj膮c im pomniki a ich przyw贸dce podnosz膮c do rangi bohatera narodowego,
Pan Petro Poroszenko, cz艂owiek, kt贸ry wys艂a艂 czo艂gi przeciwko swoimi rodakom rozp臋tuj膮c wojn臋 domow膮.
Pan Petro Poroszenko, cz艂owiek, kt贸ry jest symbolem Ukrainy pa艅stwa z Tryzubem.

Ten cz艂owiek przemawia艂 w Polski Sejmie i 艣ciska艂 si臋 z polskim prezydentem.
Wspomnienie Rzezi Wo艂y艅skiej, w kt贸rej Ukrai艅cy z Tryzubem na czapkach, mordowali z okrucie艅stwem niespotykanym nawet w艣r贸d barbarzy艅c贸w, Polak贸w w tym kobiety i dzieci a ich liczba do dzi艣 nie jest dok艂adnie znana a szacunki w膮chaj膮 si臋 mi臋dzy 100 000 a 200 000 ludzi, nie zak艂贸ci艂o tej "podnios艂ej uroczysto艣ci".

Powt贸rz臋 - Ukrai艅cy zamordowali od 100 do 200 tysi臋cy Polak贸w, w tym kobiety i dzieci!

Tego cz艂owieka polscy pos艂owie, przedstawiciele swojego narodu, s艂uchali i oklaskiwali.

Brak w j臋zyku ludzi kulturalnych s艂贸w, mog膮cych dostatecznie obel偶ywie okre艣li膰 takie post臋powanie.

Nikt ju偶 w Polsce nie ma moralnego prawa wypomina膰 Katynia!

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-12-18 11:51:07
Autor: Lord Donald
UPA w polskim Sejmie.
Przecie偶 przeprosi艂 za Bander臋!!!
Jaki艣 nazista przyjedzie przeprosi za Hitlera i nazizm uznamy za pi臋kny system i b臋dziemy musieli odpali膰 Frycom za  krzywd臋 na oficerach SS i w ko艅cu b臋dziemy mogli pot臋pi膰 Ruskich za wyzwolenie z spod wspania艂ej okupacji Hitlerowskiej, po za tym ju偶 p艂acimy Frycom za zmarnowany gaz w komorach w tak zwanym wprowadzonym przez nich pakiecie klimatycznym.

Data: 2014-12-18 14:12:56
Autor: El Comandante
UPA w polskim Sejmie.
"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6u7op$87j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nic doda膰, nic uj膮膰...

Data: 2014-12-18 07:05:22
Autor: Stachu Chebel
UPA w polskim Sejmie.
W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 14:13:00 UTC+1 u縴tkownik El Comandante napisa:
> [...]
>
> Powt髍z - Ukrai馽y zamordowali od 100 do 200 tysi阠y Polak體, w tym > kobiety i dzieci!
>
> Tego cz硂wieka polscy pos硂wie, przedstawiciele swojego narodu, s硊chali i > oklaskiwali.
>
> Brak w j陑yku ludzi kulturalnych s丑w, mog眂ych dostatecznie obel縴wie > okre秎i takie post阷owanie.
>
> Nikt ju w Polsce nie ma moralnego prawa wypomina Katynia!

Nic doda, nic uj辨...

Jest co doda. Te szmaty ukrai駍kie do dzisiaj nie znios硑 embarga na nasz wo硂win i maj czelno舵 skamle o pomoc. I jeszcze im brawo 砤jzy bij.

Data: 2014-12-18 17:25:14
Autor: MarkWoydak
UPA w polskim Sejmie.
U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:m6u7op$87j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Rodakom? 呕arty sobie robisz.

MW

Data: 2014-12-18 17:45:24
Autor: El Comandante
UPA w polskim Sejmie.
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6v05c$m7m$7news.albasani.net...
[...]

A kto skurwysynu tam ginie po pod偶eganiach de bula i napa艣ci banderowc贸w, jak nie matki, starcy i dzieci?

Data: 2014-12-18 17:47:59
Autor: MarkWoydak
UPA w polskim Sejmie.

U偶ytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:m6v0b3$8vu$1speranza.aioe.org...
[...]

Skurwysyn贸w to ty szukaj w rodzinie 艣winiopasie.  Jak s膮dzisz idioto, sk膮d ci seperatysci maj膮 bro艅? Kupili na ruskim Allegro? Zapomnaia艂es 艣winipasie, 偶e to twoi pobratymcy zestrzelili samolot Maleyzia Airline? Nie pzreszkadza ci kremlowska sobak?

MW

Data: 2014-12-18 18:00:10
Autor: El Comandante
UPA w polskim Sejmie.
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6v0gg$mu1$1news.albasani.net...

[...]

G艂upcze, jak to sk膮d maj膮 bro艅? To tak jak by艣 zada艂 pytanie, sk膮d Polacy maj膮 bro艅... Ona tam ca艂y czas  by艂a, na wschodzie Ukrainy te偶 s膮 koszary i jednostki wojskowe, jak w ca艂ym kraju baranie... Samolot malezyjski zestrzelili kretynie twoi syjoni艣ci z Kijowa, o tym wie 艣rednio rozgarni臋ty dzieciak 偶ydziaku...

Data: 2014-12-18 18:35:49
Autor: MarkWoydak
UPA w polskim Sejmie.

U偶ytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:m6v17h$baf$1speranza.aioe.org...
[...]

Przebrzyd艂a szumowino, pacho艂ku moskiewski, Ty farbowana 艣winio, marsza艂ku
kurewski, Chamie zbuntowany, zat臋ch艂a sklerozo, Gnoju zasmarkany, ty zdrajco
ZOMOZO.Gnido zarzygana, jadowita mendo, Ty kuk艂o g贸wniana, kacapski
przyb艂臋do. Tch贸rzu zafajdany, ropiej膮cy strupie, Padalcu rozdeptany, ty
wrzodzie na dupie. Ty diabelskie 艂ajno, ty g艂upi 偶o艂daku, Ty kurwo
sprzedajna, ty rusku zupaku, Wypierdku Bre偶niewa, ty 艣lepy pedale, Kurduplu
t臋pog艂owy, ty g艂upi b臋cwale Ty skunksie 艣mierdz膮cy, pluskwo zasuszona,
Wrzodzie ropiej膮cy, ty ma艂po zielona, Ty strachu na wr贸ble, zboczony
sadysto, Judaszu za ruble, t臋pawy marksisto. Ty pa艂o gumowa, wredny
okupancie, Zaka艂o narodowa, z艂amany palancie, Cuchn膮cy 艣mierdzielu,
pe艂zaj膮ca glisto, Ponury skurwielu, czerwony faszysto. Ty s艂ugo kremlowy,
lokaju sowiecki, Ty zb贸ju parszywy, pomiocie radziecki, Ty m贸wco ob艂膮kany,
nad臋ty bufonie, Za nar贸d sprzedany piek艂o ci臋 poch艂onie.

Data: 2014-12-18 21:17:46
Autor: renegat
UPA w polskim Sejmie.

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:m6u7op$87j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak taki czlowiek z krwia na rekach i swiadomoscia ze ludzie tam gina moze sie jeszcze usmiechac
i podnosic czolo w polskim sejmie....
Czy my zyjemy w jakims horrorze z zydowskiego holywood czy co?

Data: 2014-12-19 06:40:11
Autor: stevep
UPA w polskim Sejmie.
W dniu .12.2014 o 10:45 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

[...]

Nie wiem, czy akurat pi艂膮, ale m贸zg ci na pewno wyr偶neli.
--
stevep
-- -- -

UPA w polskim Sejmie.