UPC Dekoder Horizon

Data: 2016-01-28 20:29:06
Autor: z
UPC Dekoder Horizon
Skusiła mnie konsultantka i za 10 zł mają mi wymienić zwykłą nagrywarkę na ten super Hiper Horizon.
Myślałem że minęło na tyle dużo czasu od wprowadzenia na rynek że już dopracowali sprzęt/soft.
Ale...
Czytam opinie i włos się jeży na głowie. Restety resety resety... wooolllnnnee działanie...

Co zrobić?
- odwołać montera i nie marnować czasu i nerwów
- potestować miesiąc i próbować wrócić do starego znanego sprzętu z felerami ale działającego
- zostawić sobie router żeby chociaż internet mi działał
- spać spokojnie :-)

UPC Dekoder Horizon