Data: 2014-11-09 13:21:50 | |
Autor: z | |
UPC Horizon -"Wystąpił błąd ,,W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji." | |
"Wystąpił błąd
W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji." Taki komunikat pojawia się co 5 - 15 min. i trzeba przeładować stronę. Walczę z infolinią od kilku miesięcy i nie potrafią rozwiązać problemu Używam peceta z windowsem (dwa różne urządzenia) po wifi. Już nie mam siły się użerać. Wiem że nie jestem jednym z takim problemem. Próbowałem już wszystkiego. Ma ktoś jakiś sposób? Na androidzie podobno nie ma takich problemów. z |
|
Data: 2014-11-11 19:46:38 | |
Autor: jerzu | |
UPC Horizon -"Wystąpił błąd ,,W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji." | |
On Sun, 09 Nov 2014 13:21:50 +0100, z <z@z.pl> wrote:
Ma ktoś jakiś sposób? Zrezygnować z tej, wątpliwej jakości, usługi. Może jakby wszyscy Ci, co płacą, z niej zrezygnowali, to UPC coś by z tym zrobiło. A tak inkasują po 5PLNów od łba i umywają ręce. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 |
|
Data: 2014-11-14 14:20:45 | |
Autor: Malkontent | |
UPC Horizon -"Wystąpił błąd ,,W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji." | |
Dnia Sun, 09 Nov 2014 13:21:50 +0100, z <z@z.pl> napisał:
Na androidzie podobno nie ma takich problemów. Są. U mnie na smartfonie niektóre kanały też wyświetlały taki komunikat. -- Pozdr. _/_/_/_/ Malkontent _/_/_/ _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/ |