UPC analog

Data: 2010-05-28 17:48:15
Autor: jerzu
UPC analog

Przed momentem zauważyłem, że zarówno tvp1 jak i tvp2 nadawany jest w
UPC w analogu w formacie 16/9. UPC Warszawa.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-05-28 20:06:50
Autor: mulczas
UPC analog
Ciekawe, dzis rano widzialem tvp1 cyfrowe w 16/9, ale wydalo mi sie, ze wyglada gorzej niz inne kanaly 16/9, raczej tak jakby po ich stronie ktos zrobil "zoom" z 4/3 letterbox. UPC Wroclaw

Data: 2010-05-28 20:35:26
Autor: Cavallino
UPC analog
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pbpvv5le505fmma8o4uqeq9ej7jmfa4j0p4ax.com...

Przed momentem zauważyłem, że zarówno tvp1 jak i tvp2 nadawany jest w
UPC w analogu w formacie 16/9. UPC Warszawa.

Pewnie sygnał pobrali z dvb-t.

UPC analog