UPC i fv za TV kopanie sie z koniem

Data: 2013-05-28 13:13:39
Autor: Mr. Misio
UPC i fv za TV kopanie sie z koniem
Czy ja jestem dziwny? Nie, chyba nie...

Ale to UPC to mnie przeraza. Bo dostalem odpowiedz, ze skoro nie zadowalaja mnie rachunki to beda mi wysylac faktury VAT.

....tyle ze, od miesiecy im tlumaczylem, ze chce dostawac albo rachunek za usluge albo fakture za usluge, bo nie dostaje ani jednego ani drugiego. W korespondencji przysylali mi jedynie blankiet wplaty i rozliczenie - czyli zalaczniki do rachunku/faktury.

No i masz "skoro nie odpowada panu to, ze dostaje pan rachunki to ok, bedzie dostawal pan faktury".

Nie wiem, moze oni tam "rozliczenie" nazywaja "rachunkiem".

Az sie boje, co dostane w nastepnej kopercie :)

Bo w ostatniej, w ktorej obiecano mi przyslac zalegle rachunki dostalem czyste blankiety wplaty :D

Smiac sie czy plakac?

UPC i fv za TV kopanie sie z koniem