UPC lista kanałów :-(

Data: 2014-07-07 19:41:59
Autor: z
UPC lista kanałów :-(
Wiem już że nie da się zmienić,
że można sobie ulubionymi próbować jakość radzić,
że można się przyzwyczaić...

Mam pytanie do użytkowników wypasionych pilotów programowanych. (ten z UPC to jakaś WIELKA laga jest)
Czy istnieją piloty które można nauczyć wysyłać sekwencję trzech przycisków (np. 345) którą wywołam jednym naciśnięciem (np. 3)???
Wieloletnie przyzwyczajenie... :-)

Data: 2014-07-07 21:37:24
Autor: Włodzimierz Wojtiuk
UPC lista kanałów :-(
On 2014-07-07 19:41, z wrote:
(ciap)
Czy istnieją piloty które można nauczyć wysyłać sekwencję trzech
przycisków (np. 345) którą wywołam jednym naciśnięciem (np. 3)???
Wieloletnie przyzwyczajenie... :-)

Nie mogę zapewnić, że dokładnie tak jak opisujesz ale Harmony 300
powinien problem rozwiazać...

Włodek

Data: 2014-07-07 22:19:13
Autor: ToMasz
UPC lista kanałów :-(
W dniu 07.07.2014 21:37, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
On 2014-07-07 19:41, z wrote:
(ciap)
[...]

w lidlu były takie piloty, podświetlane, ich szata graficzna zmieniała się z wersji na wersje. ale nie wiem ile takich "makr" da się zrobić, obawiam się że mało.

ToMasz

Data: 2014-07-08 22:43:10
Autor: ToMasz
UPC lista kanałów :-(
(ciap)

http://www.tester.vot.pl/?p=282

Data: 2014-07-08 08:06:23
Autor: pawell32
UPC lista kanałów :-(
W dniu 2014-07-07 19:41, z pisze:
[...]

chyba każdy Harmony to potrafi

Data: 2014-07-08 11:53:41
Autor: Chris
UPC lista kanałów :-(
W dniu 2014-07-08 08:06, pawell32 pisze:
W dniu 2014-07-07 19:41, z pisze:
[...]

Potwierdzam, miałem tego full z LCD (modelu nie pamiętam)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-07-08 12:00:47
Autor: z
UPC lista kanałów :-(
W dniu 2014-07-08 11:53, Chris pisze:
Potwierdzam, miałem tego full z LCD (modelu nie pamiętam)

Ile można tych makr ustawić?
9?

Data: 2014-07-08 12:34:51
Autor: Chris
UPC lista kanałów :-(
W dniu 2014-07-08 12:00, z pisze:
W dniu 2014-07-08 11:53, Chris pisze:
Potwierdzam, miałem tego full z LCD (modelu nie pamiętam)

Ile można tych makr ustawić?
9?

Nie pamiętam bo sprzedałem pilota bo jednak wolę te co dają ze sprzętem (dla mnie jednak wygodniej), poszukaj instrukcji w necie, wpisz logitech harmony instukcja/macro

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-07-09 09:37:09
Autor: pawell32
UPC lista kanałów :-(
W dniu 2014-07-08 12:00, z pisze:

Ile można tych makr ustawić?
9?

to zależy od modelu, ale ile ich potrzebujesz?
na każdy dzień inny?

Data: 2014-07-09 10:38:31
Autor: z
UPC lista kanałów :-(
W dniu 2014-07-09 09:37, pawell32 pisze:
to zależy od modelu, ale ile ich potrzebujesz?
na każdy dzień inny?

8  :-)

UPC lista kanałów :-(