UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?

Data: 2010-12-05 07:30:03
Autor: Xian Mi Mao
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
1.) UPC zast±pi³a TV-Trwam telewizj± TVN-Religia.

2.) Potem usunê³a PLANETE (ciekawe dokumenty historyczno-spo³eczne
zachêcaj±ce do my¶lenia).

3.) Potem usunê³a Discovery-WORLD (no tak, znajomosc HISTORII
"szkodzi").

What next?

Najlepiej zostawiæ tylko 2 kana³y:

1.) "TVN JEDYNA PRAWDA NAJPRAWDZIWSZA"

2.) "TVN & Polsat ZAJEBISTA ROZRWYKA"

Data: 2010-12-05 17:02:27
Autor: Jan Rudziñski
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
Cze¶æ wszystkim

Xian Mi Mao pisze:
1.) UPC zast±pi³a TV-Trwam telewizj± TVN-Religia.

Kiedy? Ja mam oba...

2.) Potem usunê³a PLANETE (ciekawe dokumenty historyczno-spo³eczne
zachêcaj±ce do my¶lenia).

Kiedy? Ja nadal mam

3.) Potem usunê³a Discovery-WORLD (no tak, znajomosc HISTORII
"szkodzi").

Discovery World samo z siebie zmieni³o nazwê na TLC i pod now± nazw± dalej jest w UPC.
Co do programów historycznych, obecnie w UPC jest TVP Historia, History, History HD oraz Discovery Historia - ten program doszed³.

What next?

Jeszcze jakie¶ fa³szywe fakty i wyci±gniête z nich wnioski?

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.mimuw.edu.pl/~janek

Data: 2010-12-05 10:03:11
Autor: Xian Mi Mao
On 5 Gru, 17:02, Jan Rudziñski <jan...@gazeta.pl> wrote:
> 1.) UPC zast pi a TV-Trwam telewizj TVN-Religia.

Kiedy? Ja mam oba...

> 2.) Potem usun a PLANETE (ciekawe dokumenty historyczno-spo eczne
> zach caj ce do my lenia).

Kiedy? Ja nadal mam

> 3.) Potem usun a Discovery-WORLD (no tak, znajomosc HISTORII
> "szkodzi").

Discovery World samo z siebie zmieni o nazw na TLC

Wcale nie, TLC to powsta³ z Travel Discovery. Discovery-World istnieje
nadal.

Co do program w historycznych, obecnie w UPC jest TVP Historia, History,
History HD oraz Discovery Historia - ten program doszed .

Tak ale Ty piszesz mo¿e o platformie cyfrowej, a nie o li¶cie kana³ów
ANALOGOWYCH w tej kablówce?

Data: 2010-12-05 17:18:53
Autor: pawell32
W dniu 05.12.2010 17:02, Jan Rudziñski pisze:

Discovery World samo z siebie zmieni³o nazwê na TLC i pod now± nazw±
dalej jest w UPC.

jeste¶ pewnien? to nie wcze¶niejsze Travel and Leaving?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-05 17:17:46
Autor: Jan Rudziñski

pawell32 pisze:
W dniu 05.12.2010 17:02, Jan Rudziñski pisze:

Discovery World samo z siebie zmieni³o nazwê na TLC i pod now± nazw±
dalej jest w UPC.

jeste¶ pewnien? to nie wcze¶niejsze Travel and Leaving?

Nie jestem pewien. Jeden z 4 discovery zmieni³ nazwê na tlc, a pozosta³e s± nadal.
Tak czy siak go¶æ wyssa³ z palca rewelacje...

Data: 2010-12-05 10:19:23
Autor: Xian Mi Mao
On 5 Gru, 17:17, Jan Rudziñski <jan...@gazeta.pl> wrote:
Tak czy siak go¶æ  wyssa³ z palca rewelacje...

Chodzi o repertuar kana³ów w pa¶mie ANALOGOWYM!
Analogowe jest najbardziej popularne.
Powiedzmy sobie szczerze, korzystanie z dekoderów cyfrowych w
kablówkach to w±ski margines jak na razie, dla jakich¶ elektroników-
hobbystów...

Dla celów SZEROKIEJ propagandy wci±¿ jedynie siê nadaje pasmo
analogowe!

Data: 2010-12-05 21:32:58
Autor: Wojciech
W dniu 2010-12-05 19:19, Xian Mi Mao pisze:

Powiedzmy sobie szczerze, korzystanie z dekoderów cyfrowych w
kablówkach to w±ski margines jak na razie, dla jakich¶ elektroników-
hobbystów...

Sorki, w±ski margines to by³ mo¿e dwa-trzy lata temu. Teraz ludzie kupuj± ju¿ tylko praktycznie lcd lub plazmy, a poniewa¿ analogowy obraz na du¿ych telewizorach zazwyczaj jest tragicznie s³aby, wiêc wiêkszo¶æ z tych co ma nowe telewizory przechodzi na kablówkê cyfrow±.

Patrz±c po mojej rodzinie i ludziach w pracy to cyfrow± wersjê ma ok. 30-40%. Pewnie moi znajomi nie s± reprezentatywni, jednak obecnie pisanie o w±skim marginesie to jednak przesada.

Data: 2010-12-05 21:43:17
Autor: Wojciech
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
A¿ zaciekawi³o mnie ile procentowo mo¿e byæ abonentów cyfrowej kablówki i znalaz³em co¶ takiego:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-ma-330-tys-klientow-telewizji-cyfrowej

332,8 tys. cyfrowej z 1,017 tys ca³o¶ci - wiêc ju¿ ponad 30%.

Data: 2010-12-06 08:06:46
Autor: Xian Mi Mao
On 5 Gru, 21:32, Wojciech <veltli...@gazeta.pl> wrote:
> Powiedzmy sobie szczerze, korzystanie z dekoder w cyfrowych w
> kabl wkach to w ski margines jak na razie, dla jakich elektronik w-
> hobbyst w...

Sorki, w ski margines to by mo e dwa-trzy lata temu. Teraz ludzie
kupuj ju tylko praktycznie lcd lub plazmy, a poniewa analogowy obraz
na du ych telewizorach zazwyczaj jest tragicznie s aby, wi c wi kszo z
tych co ma nowe telewizory przechodzi na kabl wk cyfrow .

Ale ludzie oprócz tych lcd w du¿ych pokojach maja po kilka mniejszych
odbiorników CRT, w mniejszych pokoikach lub sypialniach i s± ona
pod³aczone do pasma ANALOGOWEGO - chyba ten dekoder cyfrowy do
kablówki w UPC nie mo¿e pozwoliæ na przy³±czenie wiêcej ni¿ 1
telwizora, hê?

Patrz c po mojej rodzinie i ludziach w pracy to cyfrow wersj ma ok.
30-40%. Pewnie moi znajomi nie s reprezentatywni, jednak obecnie
pisanie o w skim marginesie to jednak przesada.

Ciekawe jak s± robione te statystyki bo u kilkoro moich znajomych/
rodzinie jest tak, ¿e dostali ów dekoder ale le¿y gdzies zakurzony na
szafie bo "s± wa¿niejsze sprawy"...

Data: 2010-12-06 09:54:16
Autor: Robert_J
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
Sorki, w±ski margines to by³ mo¿e dwa-trzy lata temu.

Nadal jest niewiele wiêkszy. Oczywi¶cie odsetek ro¶nie, ale nie w takim tempie jak Ci siê wydaje :-).

Teraz ludzie kupuj± ju¿ tylko praktycznie lcd lub plazmy,

Bo innych ju¿ w zasadzie nie kupi± ;-)

analogowy obraz na du¿ych telewizorach zazwyczaj jest tragicznie s³aby, wiêc wiêkszo¶æ z tych co ma nowe telewizory przechodzi na kablówkê cyfrow±.

Z t± tragiczno¶ci± trochê przesadzasz, ale fakt, jest gorszy ni¿ na CRT :-). Natomiast z t± wiêkszo¶ci± przechodz±c± na cyfrow± kablówkê to niestety Twoje niczym nie poparte zdanie. Akurat dla mnie by³oby dobrze gdyby przechodzili, ale nie jest tak wspaniale...

Patrz±c po mojej rodzinie i ludziach w pracy to cyfrow± wersjê ma ok. 30-40%. Pewnie moi znajomi nie s± reprezentatywni,

Dobrze ¿e to doda³e¶ :-).

Data: 2010-12-06 10:01:23
Autor: Piotr Dmochowski
W dniu 2010-12-05 21:32, Wojciech pisze:
[...]

Witam
A gdzie daj± taki zar±bisty sygna³ cyfrowy?
Moje obserwacje z Warszawskich Bielan, telewizor to ca³kiem nowa plazma 42" LG, po³±czenie po HDMI.
Na pocz±tku roku by³ cyfrowy dekoder Aster, teraz jest te¿ cyfrowy dekoder Vectry.
W obydwu przypadkach by³a koszmarna pikseloza, ma³a rozdzielczo¶æ kolorów (ludzie zamiast twarzy maj± maski), artefakty po kompresji widoczne na krawêdziach i du¿ych jednolitych powierzchniach. Wygl±da to jak kiepski materia³ z YouTube i do piêt nie dorasta do dobrego sygna³u z anteny. Niestety operatorzy tak posk±pili pasma ¿e nie da siê tego ogl±daæ :(
W HD te¿ nie jest ró¿owo. Poogl±da³em sobie TVN-HD. Grafika jest ok, ale prezenterzy wygl±daj± s³abo (znowu brak subtelnych przej¶æ miêdzy kolorami), sporadycznie artefakty. Mo¿e nie denerwuje tak jak sygna³ SD, ale do obiecywanej super hiper jako¶ci du¿o brakuje.
Bardzo jestem ciekawy czy gdzie¶ w Polsce jest kablówka z naprawdê przyzwoitym obrazem, czy mo¿e wszyscy s± tak pazerni na pasmo?

Pozdrawiam
Piotrek

Data: 2010-12-06 10:24:25
Autor: Robert_J
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
A gdzie daj± taki zar±bisty sygna³ cyfrowy?

U mnie ;-). W stacji stoj± transmodulatory DVB-S/DVB-T i w sieæ wpuszczamy bezpo¶rednio strumieñ z transpondera, odkodowuj±c jedynie po¿±dane kana³y. Obraz u klienta jest dok³adnie taki, jaki mia³by z w³asnego odbiornika sat.

Moje obserwacje z Warszawskich Bielan, telewizor to ca³kiem nowa plazma 42" LG, po³±czenie po HDMI.
Na pocz±tku roku by³ cyfrowy dekoder Aster, teraz jest te¿ cyfrowy dekoder Vectry.

Nie mam porównania z dekoderami u¿yczanymi przez du¿ych operatorów, ale s±dz±c po Waszych wypowiedziach to dochodzê do wniosku ¿e s± one w±tpliwej jako¶ci. Poza tym podejrzewam ¿e stosuj± oni dodatkow± kompresjê strumienia, co jeszcze mo¿e pogarszaæ obraz. Wskazywa³aby na to ilo¶æ kana³ów, które s± w ofercie :-). Bo jakim cudem daæ np. 70 czy 80 programów w analogu i dodatkowo ponad setkê w cyfrze??? Ale mówiê, nie sprawdza³em tego i to tylko moje gdybanie.

Wygl±da to jak kiepski materia³ z YouTube i do piêt nie dorasta do dobrego sygna³u z anteny. Niestety operatorzy tak posk±pili pasma ¿e nie da siê tego ogl±daæ :(

I to by potwierdza³o moje poprzednie zdanie :-)

W HD te¿ nie jest ró¿owo. Poogl±da³em sobie TVN-HD. Grafika jest ok, ale prezenterzy wygl±daj± s³abo (znowu brak subtelnych przej¶æ miêdzy kolorami), sporadycznie artefakty.

A jeste¶ w stanie na ichnim dekoderze sprawdziæ, ile programów HD jest transmitowanych na jednym kanale? Czy wy³±czyli w menu tak± opcjê? Bo jestem ciekaw...

Bardzo jestem ciekawy czy gdzie¶ w Polsce jest kablówka z naprawdê przyzwoitym obrazem, czy mo¿e wszyscy s± tak pazerni na pasmo?

Jak skoñczymy uruchamiaæ nasz pakiet to zapraszam ;-))). Niestety nasza sieæ jest bardzo ma³a i fundusze s± ograniczone, ale nie stosujemy zasady "max ilo¶æ bzdetnych programów" ;-)

Data: 2010-12-06 11:58:45
Autor: Piotr Dmochowski
W dniu 2010-12-06 10:24, Robert_J pisze:
[...]

Wtedy pewnie bym nie marudzi³ :)

A jeste¶ w stanie na ichnim dekoderze sprawdziæ, ile programów HD jest
transmitowanych na jednym kanale? Czy wy³±czyli w menu tak± opcjê? Bo
jestem ciekaw...

Menu wygl±da na do¶æ uproszczone, i nie zauwa¿y³em takich informacji. Zreszt± po co dra¿niæ klienta i dawaæ mu podstawê do reklamacji ;)

Jak skoñczymy uruchamiaæ nasz pakiet to zapraszam ;-))). Niestety nasza
sieæ jest bardzo ma³a i fundusze s± ograniczone, ale nie stosujemy
zasady "max ilo¶æ bzdetnych programów" ;-)
Niestety to nie zale¿y od kasy i mo¿liwo¶ci, tylko od stopnia pazerno¶ci. Mia³em kiedy¶ okazjê pos³uchaæ dyskusji ludzi z tzw. ¶rodowiska o cyfryzacji telewizji. Wszyscy prezesi i dyrektorzy podniecali siê ile to bêdzie mo¿na wyemitowaæ kana³ów i jak to bêdzie wspaniale. W trakcie dyskusji zg³osi³ siê cz³owiek z publicznej tv i zapyta³ siê czy zarz±dzaj±cy zdaj± sobie sprawê z wp³ywu obcinania pasma na jako¶æ programu, i czy takie dopychanie kolanem nowych kana³ów nie wypaczy ca³ego pomys³u, ale jako¶ nikt nie podj±³ tematu.

Piotrek

Data: 2010-12-06 12:09:19
Autor: Cavallino
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
U¿ytkownik "Piotr Dmochowski" <imie_nazwisko@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cfcc1e6$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Marudzi³by¶, bo kiepski sygna³ idzie ju¿ od nadawcy.

Data: 2010-12-06 14:09:06
Autor: Robert_J
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
Marudzi³by¶, bo kiepski sygna³ idzie ju¿ od nadawcy.

Ale na to ju¿ wp³ywu nie mamy :-). Problem w tym ¿eby go dodatkowo nie paskudziæ...

Data: 2010-12-06 14:12:18
Autor: Cavallino
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
U¿ytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idin9j$put$1news.onet.pl...
Marudzi³by¶, bo kiepski sygna³ idzie ju¿ od nadawcy.

Ale na to ju¿ wp³ywu nie mamy :-). Problem w tym ¿eby go dodatkowo nie paskudziæ...

Oczywi¶cie.
Tyle ¿e problem pozostaje niezmieniony.

Data: 2010-12-06 11:06:32
Autor: pawell32
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
A gdzie daj± taki zar±bisty sygna³ cyfrowy?
Moje obserwacje z Warszawskich Bielan, telewizor to ca³kiem nowa plazma
42" LG, po³±czenie po HDMI.

sorry, ale lg to nie wyk³adnia.
pod³±cz inny dekoder, a pewnie bêdzie to samo

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-06 11:41:17
Autor: Piotr Dmochowski
W dniu 2010-12-06 11:06, pawell32 pisze:
[...]

No wiêc by³y pod³±czone dwa, najpierw Aster teraz Vectra, mniej wiêcej jest to samo. O ile kolory to mo¿e byæ sprawka telewizora, to jednak moim zdaniem ma³o prawdopodobne. Który obecnie produkowany tv plazmowy ¶redniej klasy "obcina" paletê kolorów do np. 6 bitów? Raczej producenci rozszerzaj± reprezentacjê kolorów do np. 10 bitów, wiêc trudno tu zwaliæ winê na tv. Zreszt± gdyby tak by³o, to ka¿de demo puszczone w sklepie da³oby taki sam kiepski wynik (w koñcu i to i to idzie po hdmi), a jednak ró¿nica miêdzy dobrym materia³em a kablówka jest kolosalna.
Doskonale to widaæ na obrazkach typu fontanna, p³yn±ca motorówka albo samochód wje¿d¿aj±cy w ka³u¿ê. Zamiast kropel jest orgia kwadratów i innych dziwnych wzorków albo wrêcz jednolita plama. Tego tv samo z siebie nie wygeneruje.
Podobnie jest na kreskówkach. Czarna linia w magiczny sposób dostaje obwódkê z kolorowych pikseli, a litery wygl±daj± jak wycinane pi³± (kana³y SD). Tego w ¿aden sposób nie mo¿e zrobiæ tv.
Ale jak siê jednym kabelkiem chce przes³aæ tv, tv hd, telefon, internet i jeszcze pvr to nie dziwi tak bardzo ¿e wychodzi kaszana.

Piotrek

Data: 2010-12-05 18:46:01
Autor: ToMasz
[...]

w upc jest TLC, w podstawie (analog) a d. World w cyfrówce. ( tak
widzia³em w ofercie - niemam, niech kto¶ potwierdzi kto ma)
ToMasz

Data: 2010-12-06 11:04:05
Autor: PaPi
[...]

Pitolisz jak na PiSiaka przystalo.
1. TV trwam jest dostepna w cyfrowym UPC.
2. Planete - jest dostepne w cyfrowym UPC.
3. Discovery World - jest dostepne w cyfrowym UPC.

UPC robi wszystko by ludzi zniechecic do analogowej wersji ich telewizji.

Data: 2010-12-06 08:19:01
Autor: Xian Mi Mao
On 6 Gru, 11:04, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]
> zach caj ce do my lenia).
> 3.) Potem usun a Discovery-WORLD (no tak, znajomosc HISTORII

Widzisz, i tu sie mylisz. Wali mnie ta cala polityka bo to i tak tylko
teart dla naiwnych i niczego wybory nigdy nie zmienia. Wkurza mnie
propaganda zarowno PO+SLD jak i przesadystystyczne teorie w Radio
Maryja w polaczeniu z niekonczacymi sie modlitwami oraz gorliwa walka
z homoseksualizmem oraz technologiami opartymi na komorkach
macierzystych!

Ale jak usuwaja takie kanaly jak PLANETE lub Discovery WORLD - jedyne
co sie nadaje do ogladania w tym calym ich repertuarze - to zal za
dupe sciska.

1. TV trwam jest dostepna w cyfrowym UPC.
2. Planete - jest dostepne w cyfrowym UPC.
3. Discovery World - jest dostepne w cyfrowym UPC.

Ale nie ma ich w pasmie ANALOGOWYM i basta!!!

A do dekodera cyfrowego mozna przylaczyc tylko i wylacznie 1
telewizor, prawda?

Data: 2010-12-07 00:18:34
Autor: z
UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITY CZNEGO?
Xian Mi Mao pisze:

Ale nie ma ich w pasmie ANALOGOWYM i basta!!!

A do dekodera cyfrowego mozna przylaczyc tylko i wylacznie 1
telewizor, prawda?

No to odpada bardzo mocny argument żeby im zacząć płacić. Ciekawe co dalej wyłączą.

Nie zgadzam się z tezą że na LCD nie da się oglądać analogu.
Da się nawet za 2 tys. Trzeba poszukać odpowiedniego modelu.
Oczywiście jak się strzeli 50" i ogląda z 2 metrów to cudów nie będzie ale 32" jest OK.

Data: 2010-12-07 01:36:30
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 7, 12:18 am, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:
Xian Mi Mao pisze:

> Ale nie ma ich w pasmie ANALOGOWYM i basta!!!

> A do dekodera cyfrowego mozna przylaczyc tylko i wylacznie 1
> telewizor, prawda?

No to odpada bardzo mocny argument ¿eby im zacz±æ p³aciæ. Ciekawe co
dalej wy³±cz±.

Widzisz, ludzie dotychczas woleli kablówkê od tv-satelitarnej w³a¶ne
dlatego, ¿e do kablówki ANALOGOWEJ mozna przy³±czyæ dowoln± liczbe
telewizorów a do dekodera cyfrowego (wszystko jedno czy satelitarnego
czy z kablówki) TYLKO JEDEN!

Data: 2010-12-07 11:28:26
Autor: Robert_J
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
...¿e do kablówki ANALOGOWEJ mozna przy³±czyæ dowoln± liczbe
telewizorów a do dekodera cyfrowego (wszystko jedno czy satelitarnego
czy z kablówki) TYLKO JEDEN!

Nieprawda, to zale¿y od sieci TVK ;-)

Data: 2010-12-07 11:51:55
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-07 11:28, Robert_J pisze:
...¿e do kablówki ANALOGOWEJ mozna przy³±czyæ dowoln± liczbe
telewizorów a do dekodera cyfrowego (wszystko jedno czy satelitarnego
czy z kablówki) TYLKO JEDEN!

Nieprawda, to zale¿y od sieci TVK ;-)

a która udostêpnia multiroom?
pomijam takich jak Twoja, bo nie ma konieczno¶ci stawiania
boxów.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 05:15:22
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 7, 11:51 am, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:

> Nieprawda, to zale y od sieci TVK ;-)

a kt ra udost pnia multiroom?

Taka mozliwosc podlaczenia 2-ch telewizorow do dekodera cyfrowego pt.
"multiroom" to
po pierwsze umozliwia podlaczenie TYLKO DWOCH,
po drugie kosztuje 2x wiecej.

A do analogowej mozesz podlaczyc ile chcesz odbiornikow, nawet 100, i
nie placisz NIC wiecej!

Jeszcze raz okazuje sie, ze to propozycja-fikcja dla jakichs KONESROW,
bo normalny czlowiek kupi sobie jeden telewizor >40 calowy i ma
jeszcze ze 2 kineskopowe co je przemiesci gdzies do sypialni i/lub
pokoju dziecinnego, ew. kuchni. I to TYLKO dlatego, ze mu szkoda ich
wyrzucic na smietnik a calkiem przydaja sie w tych nowych
lokalizacjach - w kazdym razie z powodow czysto BIEDOWYCH
(ekonomicznych)!

A Ty chcialbys zeby ten ktos kupil dodatkowy wypasiony LCD FullHD
wielkoekranowy i jeszcze doplacil (drugie tyle) za MULTIROOM -
zapooomnij! Troche wiecej realizmu!
ANALOGOWA kablowka nadal PRAKTYCZNIE ma 90% odbiorcow!

Data: 2010-12-07 14:18:56
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-07 14:15, Xian Mi Mao pisze:
Taka mozliwosc podlaczenia 2-ch telewizorow do dekodera cyfrowego pt.
"multiroom" to
po pierwsze umozliwia podlaczenie TYLKO DWOCH,
po drugie kosztuje 2x wiecej.

to już nie prawda

[...]

bo nie można

a calkiem przydaja sie w tych nowych
lokalizacjach - w kazdym razie z powodow czysto BIEDOWYCH
(ekonomicznych)!

to ma naziemnÄ…

[...]

1. nie ja, a jak cytujesz to rób to dokładnie
2. analog sam umrze, ze względu na jakość jaką w większości
oferujÄ….

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 14:26:14
Autor: Mirek Ptak
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
Dnia 2010-12-07 14:15,  *Xian Mi Mao* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
A do analogowej mozesz podlaczyc ile chcesz odbiornikow, nawet 100, i
nie placisz NIC wiecej

O, a która to kablówka na to oficjalnie pozwala?
Z tego co wiem to ¿adna, wiêc takie pod³±czenia przez rozdzielacze to kradzie¿ sygna³u.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-12-07 14:48:03
Autor: Michal Jankowski
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> writes:

[...]

Ja nie rozumiem. Primo, nikt mi nie zakaza³ pod³±czaæ rozdzielacza,
secundo, UPC zak³ada dodatkowe gniazdo w drugim pokoju za bodaj¿e 30
z³ jednorazowej op³aty.

  MJ

Data: 2010-12-07 06:29:07
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 7, 2:48 pm, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> writes:

> O, a ktora to kablowka na to oficjalnie pozwala?
> Z tego co wiem to zadna, wiec takie podlaczenia przez rozdzielacze to
> kradziez sygnalu.

Ja nie rozumiem. Primo, nikt mi nie zakazal podlaczac rozdzielacza,

Tez uwazam, ze jest to wlasciwie KONSTYTUCYJNIE  niemozliwe do
wygzekwowania.
Takie mnozenie bzdurnych/pustych przepisow dziala ze szkoda dla tych
ZASADNYCH.
Stad podejrzenie, ze UPC powinna chyba zmienic sobie menadzerow, bo
jest nieudolnie zarzadzana.

secundo, UPC zaklada dodatkowe gniazdo w drugim pokoju za
bodajze 30 zl jednorazowej oplaty.

Ale tu chodzi o USLUGE (zalozenia gniazda). Tak samo mniej wiecej jak
elektryk by Ci zakladal dodatkowe gniazdko do podlaczenia zelazka.
Nie ma tu mowy o zadnym obowiazku!
Tak mowil przynajmniej technik z UPC: "czy zyczy Pan sobie abym
podlaczyl dodatkowe gniazdko, to kosztuje 30zl, czy sam Pan sobie to
zobi?"

Data: 2010-12-07 18:38:06
Autor: Jan Rudziński
UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITY CZNEGO?
Cześć wszystkim

Xian Mi Mao pisze:
[..]

[...]

Może nie wiesz, ale póki co nie da się kupić samego kabla cyfrowego, zawsze tym samym kablem leci jeszcze analog. Więc ten posiadacz 3 tv, w tym jednego wypasionego podłączy sobie najlepszy do dekodera cyfrowego, a pozostałe po analogu.
To prawda, TV Trwam czy Planete będą przypisane do jednego telewizora, ale 60 innych programów będzie dostępnych w sypialni czy u dziecka.

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.mimuw.edu.pl/~janek
Niech mnie diabli porwÄ…!
Niech diabli porwą? To się da zrobić...

Data: 2010-12-07 21:39:01
Autor: Mark
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
Dnia Tue, 7 Dec 2010 05:15:22 -0800 (PST), Xian Mi Mao napisa³(a):

ANALOGOWA kablowka nadal PRAKTYCZNIE ma 90% odbiorcow!

pitolicie Hipolicie, klamiecie, klamiecie, normalnie byscie sie wstydzili  No a jak nie klamiecie, to jestescie ciency z matematyki jak, nie
przymierzajac, dupa weza.

Skoro o UPC mowa - ma milion uzytkownikow TV z czego 320 TYSIECY to abonenci
TV cyfrowej

Nie wiem jak ty to liczysz, ale mi za chiny 320 tys z miliona nie wychodzi
na 10%

--
Mark

Data: 2010-12-07 22:14:11
Autor: jerzu
On Tue, 7 Dec 2010 21:39:01 +0100, Mark <x@op.pl> wrote:

Skoro o UPC mowa - ma milion uzytkownikow TV z czego 320 TYSIECY to abonenci
TV cyfrowej

A ilu z tych 320 tys. korzysta te¿ z sygna³u analogowego? Chocia¿by na
tv w pokoju dziecka czy w sypialni?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-08 18:55:19
Autor: Jan Rudziñski

jerzu pisze:

[...]

Ale w±tek zacz±³ siê od narzekam, ¿e w wersji analogowej wyciêto Trwam i Planete. No to delikwent nie obejrzy Trwam w sypialni, tylko w salonie - wielki znów problem...

Data: 2010-12-09 06:14:33
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 8, 6:55 pm, Jan Rudziñski <jan...@gazeta.pl> wrote:
> A ilu z tych 320 tys. korzysta te z sygna u analogowego? Chocia by na
> tv w pokoju dziecka czy w sypialni?

Ale w tek zacz si od narzekam, e w wersji analogowej wyci to Trwam i
Planete. No to delikwent nie obejrzy Trwam w sypialni, tylko w salonie -
wielki zn w problem...

Tylko akurat TE kana³y, Planete, Discovery-World, tudzie¿ Trwam - to
w³a¶nie ogl±da siê w zacisznych kameralnych okoliczno¶ciach, czyli np.
w sypialni czy ma³ym pokoju.
Nie by³oby problemu jakby usunêli z analogowego pasma jakies inne
kana³y, np. TVN-Religia, Mango24, ITV...

Data: 2010-12-11 10:02:30
Autor: Mark
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
Dnia Thu, 9 Dec 2010 06:14:33 -0800 (PST), Xian Mi Mao napisa³(a):

[...]

Ty jestes naprawde taki glupi, czy moze udajesz?
Nie rozumiesz jak sie ten swiat kreci? Mango, ITV to kompletnie nieatrakcyjne kanaly, ergo ich znikniecia malo kto
by zauwazyl, ergo nie skloniloby to nikogo do przejscia na cyfre
Firma chce sklonic uzytkownikow do przejscia na cyfre, i tyle. I jest ro
zrozumiale podejscie, w przekazie cyfrowym moga zaoferowac o wiele wiecej
uslug (i zarobic wiecej pieniedzy) niz w analogu, ale to ma sens przy duzej
ilosci odbiorcow I uzywa takich forma nacisku jakich moze. A jak ci sie nie
podoba, zawsze mozesz zmienic operatora.

--
Mark

Data: 2010-12-08 15:49:27
Autor: Robert_J
[...]

Gdyby¶ by³ bardziej w temacie zorientowany to by¶ wiedzia³, ¿e w kablówkach nie ma opcji TYLKO cyfrowej :-). Ka¿dy abonent dostaje sygna³ analogowy, czyli Kol. Mark te¿ nie ma racji z tymi 90 % ;-))

Data: 2010-12-07 12:18:21
Autor: Mirek Ptak
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
Dnia 2010-12-07 11:51,  *pawell32* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

Jambox - zdecydowanie nie jest analogowa :)

pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-12-07 12:50:27
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-07 12:18, Mirek Ptak pisze:
Jambox - zdecydowanie nie jest analogowa :)

a to co?
http://www.jambox.pl/multiroom

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 12:55:00
Autor: Cavallino
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
U¿ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cfe2027$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-12-07 12:18, Mirek Ptak pisze:
Jambox - zdecydowanie nie jest analogowa :)

a to co?
http://www.jambox.pl/multiroom

Ale o co pytasz?
Zada³e¶ pytanie, dosta³e¶ odpowied¼, a o co chodzi w tym po¶cie?

Data: 2010-12-07 13:00:14
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-07 12:55, Cavallino pisze:
Ale o co pytasz?
Zada³e¶ pytanie, dosta³e¶ odpowied¼, a o co chodzi w tym po¶cie?

to nie mia³o byæ pytanie.
¼le wklei³em.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 14:24:06
Autor: Mirek Ptak
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
Dnia 2010-12-07 13:00,  *pawell32* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

No to jeszcze raz proszê ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-12-07 14:24:52
Autor: pawell32
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
W dniu 2010-12-07 14:24, Mirek Ptak pisze:
No to jeszcze raz proszê ;)

chyba nie mam Ciê do czego przekonywaæ

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 12:37:10
Autor: Robert_J
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
a która udostêpnia multiroom?
pomijam takich jak Twoja, bo nie ma konieczno¶ci stawiania
boxów.

My¶lê ¿e wiêkszo¶æ ma³ych sieci, które w ogóle daj± cyfrê, robi to w taki sam sposób. Ale ile ich zdecydowa³o siê zainwestowaæ? Nie wiem... Ponowne kodowanie sygna³u jest kosztem w zasadzie nie do ud¼wigniêcia dla ma³ego operatora. A nawet je¶li jest to zwróci siê po 50 latach ;-). Dlatego MZ zdecydowanie lepszym rozwi±zaniem jest puszczanie rozkodowanego pakietu i stosowanie filtracji. Oczywi¶cie minusem jest bieganie w celu od³±czania klientów, ale w ma³ej sieci nie jest to k³opot. Zreszt± nie trzeba tego robiæ co parê dni, my robimy "czystki" np. raz na kwarta³ :-). Ale taka np. UPS czy inne MM musi mieæ mo¿liwo¶æ zdalnego wy³±czania, inaczej to chyba mieliby specjalne oddzia³y tylko do biegania po sieci ;-))))

Data: 2010-12-07 12:53:33
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-07 12:37, Robert_J pisze:
My¶lê ¿e wiêkszo¶æ ma³ych sieci, które w ogóle daj± cyfrê, robi to w
taki sam sposób.

chyba jeszcze nie. o takim sposobie dystrybucji s³yszê
tylko od Ciebie i przyznam, ¿e jest to na prawdê dobre
rozwi±zanie. na inne nie trafi³em, przynajmniej w mojej
okolicy - czysty analog lub pe³na cyfra.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 13:25:20
Autor: Robert_J
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
...o takim sposobie dystrybucji s³yszê
tylko od Ciebie i przyznam, ¿e jest to na prawdê dobre
rozwi±zanie.

Nie, no nie s±dzê. Inaczej jak wyt³umaczyæ schodzenie "na pniu" tego typu kompaktowych stacji czo³owych? My czekali¶my miesi±c, a przyjecha³o do Vectora ponad 20 sztuk :-). A rozwi±zanie jest te¿ MZ bardzo dobre, ale pod warunkiem ¿e nie jest siê pazernym i nie oczekuje kasy za wszystko. Dla mnie nie ma problemu czy klient gapi siê w jeden TV, w dwa czy w piêæ. Ale jak widzisz takie UPC czy MM za ka¿dy nastêpny chce ju¿ kasiorê :-). Szczerze mówi±c uwa¿am to za nieuczciwe, bo klient kupuje sygna³ do u¿ytku we w³asnym gospodarstwie domowym (pomijam mo¿liwo¶æ udostêpniania s±siadowi), wiêc je¶li nie powoduje szkód to mo¿e z nim zrobiæ co chce. Podobnie podchodzimy do routerów. My dajemy klientowi konkretne ³±cze, a czy on je sobie podzieli na parê kompów to jego sprawa. Nie zak³adam ¿e ka¿dy klient jest z³odziejem :-).

...na inne nie trafi³em, przynajmniej w mojej
okolicy - czysty analog lub pe³na cyfra.

Ja szczerze mówi±c te¿ nie potrafiê podaæ ¿adnej takiej firmy, ale mnie to po prostu nie interesuje ;-). W Szczecinie chyba nikt tak nie robi, ale te¿ za du¿o tu nie ma ma³ych sieci...

Data: 2010-12-07 13:29:24
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-07 13:25, Robert_J pisze:
[...]

to dobrze, wiêcej ma³ych to wiêksza konkurencja

[...]

jak ka¿de rozwi±zanie ma wady i zalety.
wygodniejszy dla odbiorcy, mniej dla operatora

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 13:42:08
Autor: Robert_J
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
to dobrze, wiêcej ma³ych to wiêksza konkurencja

¯adna tam konkurencja... Du¿y ma³ego zniszczy w parê miesiêcy, je¶li tylko zechce. Oni wchodz±c na osiedle z 1000-2000 mieszkañ mog± zrobiæ cenê "promocyjn±" 1 z³ przez pierwsze np. pó³ roku. Oni nie zbiedniej±, a Ty wykitujesz :-). My trzymamy siê tylko dlatego, ¿e to peryferie... No i przez przywi±zanie klientów, bo, jak pisa³em, jeste¶my na nich otwarci i nie czuj± siê anonimowi. Ka¿dy dostaje pomoc, najczê¶ciej za friko :-).

Data: 2010-12-07 13:44:31
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-07 13:42, Robert_J pisze:
[...]

tak, ale ja w³a¶nie mia³em na my¶li ma³e spo³eczno¶ci

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 18:34:55
Autor: Jan Rudziñski

pawell32 pisze:

[...]

UPC (45 p* z³otych za drugi dekoder HD z HDD), Vectra (9 z³ za drugi dekoder bez HDD)

Data: 2010-12-07 21:30:06
Autor: Michal Jankowski
Jan Rudziñski <janekr@gazeta.pl> writes:

a która udostêpnia multiroom?

UPC (45 p* z³otych za drugi dekoder HD z HDD),

Bez nagrywarki jest 25 zl. Ale i tak drogo...

  MJ

Data: 2010-12-07 14:27:22
Autor: PaPi
[...]

1. Jesli podlaczales wiecej niz jeden TV i za to nie placiles w UPC to dzialales niezgodnie z regulaminem.
Z tego co pamietam w analogu dodatkowe gniazdo kosztowalo 5zl miesiecznie.

2. W ofercie cyfrowej mozesz miec multiroom - czyli mozesz podlaczyc drugi telewizor do telewizji cyfrowej.

Data: 2010-12-07 14:37:20
Autor: PaPi
[...]

Sprawdz w ofercie.
Nie jestem punktem sprzedazy telewizji UPC.

Data: 2010-12-07 14:52:18
Autor: Michal Jankowski
PaPi <1@2.3> writes:

1. Jesli podlaczales wiecej niz jeden TV i za to nie placiles w UPC to
dzialales niezgodnie z regulaminem.

Nic takiego w regulaminie nie widze.

Z tego co pamietam w analogu dodatkowe gniazdo kosztowalo 5zl miesiecznie.

30 zl jednorazowo.

  MJ

Data: 2010-12-08 09:41:03
Autor: PaPi
UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITY CZNEGO?
1. Jesli podlaczales wiecej niz jeden TV i za to nie placiles w UPC to
dzialales niezgodnie z regulaminem.

Nic takiego w regulaminie nie widze.

Byc moze zmienilo sie. Za "moich czasow" gdy chcialem podzielic sygnal legalnie UPC chcialo 5zl miesiecznie ekstra.

Data: 2010-12-07 22:15:55
Autor: jerzu
On Tue, 07 Dec 2010 14:27:22 +0100, PaPi <1@2.3> wrote:

1. Jesli podlaczales wiecej niz jeden TV i za to nie placiles w UPC to dzialales niezgodnie z regulaminem.
Z tego co pamietam w analogu dodatkowe gniazdo kosztowalo 5zl miesiecznie.

W Warszawie tak, ale za czasów PTK, czyli jakie¶ 17 lat temu. Od
momentu przejêcia PTK przez UPC nie przypominam sobie czego¶ takiego.

Data: 2010-12-07 14:25:48
Autor: PaPi
[...]

Zmien operatora/kup oferte cyfrowa.
I BASTA !!! :-)

Data: 2010-12-06 10:22:33
Autor: wit
PaPi <1@2.3> wrote:
[...]

Przy okazji: czy te kana³y nie by³y na "koñcu" zakresu UHF?

wit

Data: 2010-12-06 08:11:25
Autor: Xian Mi Mao
UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
On 6 Gru, 11:22, wit <wit_usun_to_po_...@malenstwo.aei.polsl.pl>
wrote:
PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]
> 3. Discovery World - jest dostepne w cyfrowym UPC.

> UPC robi wszystko by ludzi zniechecic do analogowej wersji ich telewizji.

Przy okazji: czy te kana y nie by y na "ko cu" zakresu UHF?

Nie sa, nigdzie ich nie ma w analogowym pasmie, przeskanowalem tunerem
w PC.

Data: 2010-12-06 11:29:52
Autor: Robert_J
[...]

Masz racjê. Ale jest jeden, do¶æ zasadniczy problem. Wiêkszo¶æ z tych kana³ów mo¿e byæ retransmitowana cyfrowo pod warunkiem JEDNOCZESNEGO dostarczania ich abonentowi w formie analogowej :-). Tak wynika z umów. Ale ³amaniu umów z nadawcami przez du¿ych operatorów (UPC, MM) nie dziwiê siê ju¿... £ami± je tak¿e w innych paragrafach :-).

UPC usuwa kana³y tv wedle klucza POLITYCZNEGO?