UPIŁ SIĘ OD JABŁEK!

Data: 2009-03-30 09:48:42
Autor: Panslavista
UPIŁ SIĘ OD JABŁEK!
Użytkownik "Piotr" <pitore@interia.pl> napisał w wiadomości
Poseł PiS zatrzymany za jazdę po pijanemu; "zjadłem kilka jabłek"

Może zjadłem kilka jabłek, bo jestem chory na cukrzycę i muszę regularnie
mieć posiłki - w ten sposób Marek Łatas na antenie TVN24 odniósł się do
zatrzymania go przez policję, gdy prowadził pod wpływem alkoholu.

Jest wielce prawdopodobne. Czujniki reaguja na etylen, a tego jabłka
zawierają dużo.

    Pewien znajomy przyniósł mi do naprawy służbowy tester. Gdy go
uruchomiłem ciekawie zaglądał na skalę, więc wziąłem parę kropel Amolu na
język i pokazałem, że naprawa była skuteczna i rozmawiając obróciłem wlot w
kierunku jego ust i reakacja była błyskawiczna.     Chętka na zabranie głosu
na temat picia w pracy przeszła mu bezpowrotnie...

UPIŁ SIĘ OD JABŁEK!