UPL-1 a jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza

Data: 2010-02-11 13:50:26
Autor: Maddy
UPL-1 a jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza
W dniu 11-02-2010 13:17, glos pisze:
Witam,

Czy chcac skladac deklaracje droga elektroniczna i prowadzac
jednoosobowa dzialalnosc gosp musze skladac deklaracje UPL-1
(pelnomocnictwo dla samego siebie?).

Nie trzeba.

UPL dotyczy deklaracji składanych przez pełnomocnika.
To w nagłówku formularza nawet jest napisane, a ja testowałam na sobie i to właśnie tak działa :-)

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

UPL-1 a jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza