UPR- obiektywna kanapa

Data: 2009-06-09 21:18:16
Autor: Hans Kloss
UPR- obiektywna kanapa
Na proUPR-owskiej stronie ASME znalazłem otóz ciekawą ankietę, zgrabnie i celnie charakteryzującą najważniejze partie polskiej sceny politycznej. Tytuł ankiety brzmi "Kim jest przeciwnik jedynego ugrupowania konserwatywno-
liberalnego - Unii Polityki Realnej" a potencjalni "wrogowie" charakteryzowani sa następująco:
PiS - etatyzm i propaństwowość, odrodzenie sanacji, koniunkturalizm i populizm
PO - "łżeliberały" z b. KLD i werbalna wolnorynkowość, europejska wersja socjalizmu, doskonały współpracownik niemieckiej wersji Mitteleuropa - pamiętne koszulki premiera Bieleckiego "Mueller Milch"
PSL - post-ZSL-owskie grabie grabiące do siebie, długie palce Jakuba Szeli
LiD - post-PPR-owskie i poststalinowskie dziecko, post(?)komuniści i trockiści we wspólnym, "histerycznym" kompromisie

Oczywiście w tej ankiecie, pdobnie jak w niedawnych ojrowyborach, przygniatające zwycięstwo odniosła peło- niemal 59% sympatyków UPR uznało palituskoidów za swojego głównego wroga. PiS z zaledwie 16% głosów zajął trzecie miejsce zdecydowanie przegrywając z komuszerią (ponad 22.5%).
Wbrew stanowisku załozyciela UPR za to zgodnie z moim pogladem na sprawę większość głosujących w ankiecie uznała PO za najszkodliwsze (bo najbardziej godne zwalczania) ugrupowanie polityczne co polecam rozwadze wszystkich grupowiczów utożsamiających się z poglądami prawicowymi.
J-23

Data: 2009-06-09 23:26:56
Autor: Stefann
UPR- obiektywna kanapa

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0mjio$3gv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znaczy sie skrecacie na lewo ;) Co to sie panie dzieje ;))))

Zennon

Data: 2009-06-09 21:58:16
Autor: Hans Kloss
UPR- obiektywna kanapa
Stefann <tu@blisko.pl> napisał(a):
Znaczy sie skrecacie na lewo ;) Co to sie panie dzieje ;))))

Nie mam nic wspólnego z UPR-em to raz, więc to nie "my" skręcamy. Poza tym- dlaczego w lewo? PO jest znacznie bardziej lewicowa od PiS-u, jest mniej więcej równie lewicowa jak ugrupowanie mające w nazwie słowo "lewica" za to duzo bardziej szkodliwa bo strojące się bezpodstawnie w piórka wolnorynkowców.
Niedawno proponowałem zakład o to że peło nie przekroczy 45% w ojrowyborach (nie było chetnych). Teraz zaproponuję drugi- o tysiąc nowych złotych polskich ze "prawicowa" i "wolnorynkowa" peło przed końcem biezącego roku podwyższy podatki. Nie wiem jeszcze w jaki sposób, może akcyze na paliwa zwiekszą albo na wode ognistą i tytoń, moze stawkę podstawową VAT podniosą.
I tu gotów jestem się założyć  o cały tysiąc nowych polskich złotych- pełowcy podziękują swoim niedawnym wyborcom jak na szczerych socjalistów przystało, zwiększjąc haracz. Prawdopodobnie wykonaja przy tym akcję maskującą a la Gomułka, który swego czasu podwyższył wprawdzie ceny mięsa i wedlin ale za to obniżył ceny tłoków do lokomotyw tak znacznie że przeciętny obywatel niewątpliwie na całym manewrze wychodził z dużym zyskiem ;).
J-23 --

Data: 2009-06-10 15:00:14
Autor: Stefann
UPR- obiektywna kanapa

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h0mlto$e4t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Do wyboru (na krotka mete oczywiscie) jest podwyzszenie jakis obciazen, zeby zalatac budzet, albo dodrukowanie pieniadza. Teraz mam dla Ciebie pytanie za 100 PLN : co jest bardziej lewicowe? Drugowanie pustego pieniadza, czy podniesienie np. akcyzy na alkohol ?

Zennon

Data: 2009-06-10 14:48:40
Autor: Hans Kloss
UPR- obiektywna kanapa
Stefann <tu@blisko.pl> napisał(a):
Teraz mam dla Ciebie pytanie za 100 PLN : co jest bardziej lewicowe? Drugowanie pustego pieniadza, czy podniesienie np. akcyzy na alkohol ?

Jeżeli do standardów lewicy zaliczyć pochylanie się z troska nad dolą (a zatem i samopoczuciem psychicznym) prostego człowieka to sposób nr 1 jest bardziej lewicowy bo bardziej "humanitarny"- okradany może się w ogóle nie zorientowac że go nacięto na kase; sposób nr 2 jest bardziej brutalny. Pierwszy przypomina działanie kieszonkowca drugi- bezczelny rozbój w biały dzień z nożem w ręce.
J-23

Data: 2009-06-10 18:53:04
Autor: Stefann
UPR- obiektywna kanapa

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h0oh48$ml$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiec ktory jest lewicowy, a ktory prawicowy?

Zennon

Data: 2009-06-09 23:43:31
Autor: awe
UPR- obiektywna kanapa
Hans Kloss UPR nie ma najmniejszych szans na jakiekowiek zaistnienie na scenie politycznej. W momencie kiedy umrze Korwin Nikke skonczy sie to wariactwo. Jesli jestescie tracy racjonalni to owszem gloszenie oryginalnych hasel jest dosc ciekawe a przede wszystkim daje poczucie przynaleznosci do elitarnej grupy ktora tak naprawde duzo mowi i za nic nie odpowiada i nie bedzie miala okazji zeby to wszystko sprawdzic w praktyce. Uwazam ze jesli dano by wam sprawdzic praktycznie to co glosicie to skonczyloby sie wielka kompromitacja. Poniewaz w pewnym momencie okazaloby sie ze nie przebijecie glowa muru.
Tak wiec mysle ze ocenianie wszelkich partii w waszym przypadku jest zupelnie nieporozumieniem zwlaszcza ze moim zdaniem mozna to traktowac jako czysta ekspresje skumulowanej frustracji.
awe

Data: 2009-06-09 22:06:52
Autor: Hans Kloss
UPR- obiektywna kanapa
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Hans Kloss UPR nie ma najmniejszych szans na jakiekowiek zaistnienie
na  scenie politycznej
Też tak uważam
 W momencie kiedy umrze Korwin Nikke skonczy sie to wariactwo.
A tu jesteś w dużym błedzie.
Jesli jestescie
Nie mam nic wspólnego z UPR.
Tak wiec mysle ze ocenianie wszelkich partii w waszym przypadku jest zupelnie nieporozumieniem

Niby dlaczego? UPR nie ma żadnych szans zatem stać jej członków i sympatyków na obiektywizm i trzeźwą ocenę sytuacji.

zwlaszcza ze moim zdaniem mozna to traktowac jako czysta ekspresje skumulowanej frustracji.
Ja sie sfrustrowany nijak nie czuję, od dawna wiem że w demokracji prawica nie ma żadnych szans.
J-23

Data: 2009-06-10 00:31:08
Autor: Nazgul
UPR- obiektywna kanapa
Hans Kloss pisze:
Ja sie sfrustrowany nijak nie czuję, od dawna wiem że w demokracji prawica nie ma żadnych szans.

Ma. Tylko żaby nie można wrzucać do wrzątku a to właśnie UPR bezustannie robi :)
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-06-10 01:57:12
Autor: awe
UPR- obiektywna kanapa

Użytkownik "Nazgul" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:h0mnrj$vot$1news.onet.pl...
Hans Kloss pisze:
Ja sie sfrustrowany nijak nie czuję, od dawna wiem że w demokracji prawica nie ma żadnych szans.

Ma. Tylko żaby nie można wrzucać do wrzątku a to właśnie UPR bezustannie
robi :)
Dokladnie UPR nie moze byc partia utopijna gloszac haslo polityki realnej. Korzysta z tego wielki megaloman - niestety tylko on. Powinniscie przylaczyc sie do PiS - w ostatnich wyborach wiele pewnie osob zaglosowaloby na lidera.
awe

Data: 2009-06-10 15:35:51
Autor: Hans Kloss
UPR- obiektywna kanapa
Nazgul <a@vp.pl> napisał(a):
Ma. Tylko żaby nie można wrzucać do wrzątku a to właśnie UPR bezustannie robi :)

To miałem na myśli, pisząc że nie ma szans. Nie ma szans działając prostolinijnymi "prawicowymi" metodami. Naprawdę można mieć sporo uciechy obserwując partię z frazą "realna polityka" w nazwie która od lat zdaje się wręcz na głowie stawać aby na ową realną polityke broń Boże nie mieć najmniejszego nawet wpływu. Wygląda to jak absurd ale najprostszym sensownym wyjasnieniem tego fenomenu jest stwierzenie że kierownictwo partii opanowali "obcy", albo nawet że to "obcy" ją załozyli w celu skanalizowania i unieszkodliwienia w Polsce wolnościowej myśli politycznej.
J-23

Data: 2009-06-10 19:02:41
Autor: Imię Nazwisko
UPR- obiektywna kanapa
Użytkownik "Hans Kloss"

[...]
[...]

Z tym stawaniem na głowie to prawda. To Mikke sam wysłał
starżników, żeby nie wpuścili go do telewizji i usuwa nazwę
UPR z sondaży. To redakcja "Najwyższego Czasu" zadbała, żeby
nazwa tego tygodnika była cenzurowana przez Google.

A poza tym nie ma żadnego dysonansu miedzy nazwą i
postępowaniem władz UPR jeżeli tylko rozróżnić to co po
polsku ma te samą nazwę: "politics" i "state craft".

Pozdrawiam

Data: 2009-06-10 19:04:10
Autor: Tzva Adonai
UPR- obiektywna kanapa
W momencie kiedy umrze Korwin Nikke skonczy sie to wariactwo.

A co się stanie z wami, gdy umrze wódz Jarkacz?...

Data: 2009-06-10 07:31:13
Autor: Piotr
UPR- obiektywna kanapa
Dnia Tue, 9 Jun 2009 21:18:16 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Niezłe. W sumie szkoda, że ta partia się w ogole nie liczy na scenie. To
niestety zasługa Korwina.
Muszą ich nielicho pchły z kanapy w tyłki kąsać.
Piotr

Data: 2009-06-10 10:23:40
Autor: Roman Rumian
UPR- obiektywna kanapa
W dniu 2009-06-10 07:31, Piotr pisze:
(...).
W sumie szkoda, że ta partia się w ogole nie liczy na scenie. To
niestety zasługa Korwina.
Muszą ich nielicho pchły z kanapy w tyłki kąsać.

"...
Pytają Państwo o przyczynę słabych notowań UPR?
P.K.Szcz. proponuje zajrzeć do raportu „The ECONOMIST”:

http://www.economist.com/finance/displaystory.cfm?story_id=13782527

w którym Polska jest wymieniona jako kraj ludzi najbardziej popierających redystrybucję dochodów. Przypominam, ze Program UPR to całkowita likwidacja redystrybutywnej funkcji podatku.
...."

http://korwin-mikke.blog.onet.pl/

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-06-10 10:45:57
Autor: Roman Rumian
UPR- obiektywna kanapa
W dniu 2009-06-10 10:23, Roman Rumian pisze:
(...)
w którym Polska jest wymieniona jako kraj ludzi najbardziej
popierających redystrybucję dochodów. Przypominam, ze Program UPR to
całkowita likwidacja redystrybutywnej funkcji podatku.

Polecam rysunek 1 w załączniku:
http://ksghome.harvard.edu/~msingha/CultureRedistribution.pdf
ale coś się nie zgadza ...

Roman Rumian

Data: 2009-06-10 11:03:08
Autor: Nazgul
UPR- obiektywna kanapa
Roman Rumian pisze:
PytajÄ? PaĹ?stwo o przyczynÄ? sĹ?abych notowaĹ? UPR?
P.K.Szcz. proponuje zajrzeÄ? do raportu â??The ECONOMISTâ??:

http://www.economist.com/finance/displaystory.cfm?story_id=13782527

w ktĂłrym Polska jest wymieniona jako kraj ludzi najbardziej popierajÄ?cych redystrybucjÄ? dochodĂłw. Przypominam, ze Program UPR to caĹ?kowita likwidacja redystrybutywnej funkcji podatku.
..."

Ludzie popierają to w czym zyja na zasadzie "lepszy znany diabeł". Nieznanego sie boją i kto chce ich na siłę wrzucić na głęboką wodę ten zawsze przegra. Jak pisałem wyżej - żabe trzeba gotować powolutku, od zimnej wody i stopniowo podgrzewać. Wtedy spokojnie i bez oporu da się ugotować.
Jedną terapię szokową już mieliśmy, na drugą ludzie sie nie nabiorą - no chyba że pojawi sie wolnorynkowy dyktator.
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2009-06-10 16:37:01
Autor: Imię Nazwisko
UPR- obiektywna kanapa
Użytkownik "Hans Kloss"

[...]

Załozyciel UPR ma osobiste żale (uzasadnione zresztą) do niektórych PiS-owców, stąd nie jest całkiem obiektywny. Mimo że rząd PiS był, tak jak wszystkie polskie rządy działające za mojego zycia, do d..., to zrobił najwięcej z tego co postuluje UPR: obniżył podatki i korupcję, zlikwidował WSI, rozpoczął lustrację, zaostrzył prawo wobec przestepców, czynił obstrukcje politykom UE. Inna sprawa, że było to działanie rachityczne i niekonsekwentne. Ale było. PO podwyższa podatki, prowadzi działania jawnie aferalne i uprawia polityke na klęczkach (a nawet z pochyleniem do przodu) wobec UE.

Pozdrawiam

UPR- obiektywna kanapa