UPS Orvaldi

Data: 2014-09-09 14:18:46
Autor: platformowe gƂupki
UPS Orvaldi
czy Ktoƛ tu miaƂ kontakt z
http://allegro.pl/fv-gw-24m-orvaldi-2000-led-2000va-1200w-i4578633089.html
interesuje mnie wiatrak, kiedy dziaƂa a kiedy nie dziaƂa?
czy dziaƂa caƂy czas (kiedyƛ kupiƂem takiego rewelacyjnego UPSa, tfu)?

Data: 2014-09-09 16:33:06
Autor: marfi
UPS Orvaldi

UĆŒytkownik "platformowe gƂupki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:lumr77$592$1node2.news.atman.pl...
czy Ktoƛ tu miaƂ kontakt z
http://allegro.pl/fv-gw-24m-orvaldi-2000-led-2000va-1200w-i4578633089.html
interesuje mnie wiatrak, kiedy dziaƂa a kiedy nie dziaƂa?

  JeĆŒeli nie jesteƛ gƂuchy to za pomocą ucha ocenisz kedy dziaƂa (szumi) a kiedy nie dziaƂa (nie szumi).
Jezeli jesteƛ gƂuchy ale widzisz to wykorzystaj mikrofon podƂaczony do komputera i programu z wizualizacja poziomu sygnaƂu.
W przeciwnym przypadku poproƛ znajomego o ocenę "kiedy dziaƂa a kiedy nie dziaƂa".

--
marfi

Data: 2014-09-09 16:40:33
Autor: platformowe gƂupki
UPS Orvaldi
na temat proszę...

Data: 2014-09-10 02:15:57
Autor: Santana
UPS Orvaldi

UĆŒytkownik "platformowe gƂupki"  napisaƂ w wiadomoƛci grup dyskusyjnych:lun3h3$e34$1@node2.news.atman.pl...

na temat proszę...

AleĆŒ proszę bardzo. Jesteƛ kretynem! :P

UPS Orvaldi