Data: 2010-04-14 12:29:38 | |
Autor: lukeskyobi | |
UPS i odmowa uznania reklamacji | |
Jak ugryźć UPS - mam przesyłkę, faktycznie nie da się stwierdzić na 100%, że
paczka jest uszkodzona, jako opakowanie, albowiem została otwarta, czm zatarto część śladów. Po rozpieczętowaniu pudełka okazało się, iż drukarka jest uszkodzona. Faktycznie była zapakowana w folię ochronną, ani nie mam podstaw do tego, aby przypuszczać, że nadawca przesłał mi uszkodzoną :)) już rzecz. UPS cyt: "Opakowanie zewnętrzne pozostało nienaruszone, nie można zatem stwierdzić, że szkoda powstała podczas wykonywania usługi transportowej. Ponadto nadawca nie zastosował wystarczającego zabezpieczenia na czas transportu." W mojej ocenie nie da się zapakować urządzenia w taki sposób, aby uchronić je przed uszkodzeniem np. na skutek upadku, teoretycznie upadku na jeden z boków pudełka, przez co nie ma odkształceń na nim. Pytanie dot. Regulaminu pkt. 3.4 http://www.ups.com/media/pl/terms_carriage_pl.pdf Odnoszę wrażenie, że jako adresat jestem osobą trzecią, i to na linii nadawca ups wyjaśniać powinna się sprawa, a mnie przysługuje odszkodowanie od UPS a UPS regres ewentualny od nadawcy, jeśli uzna, że "źle zapakował. Pomóżcie proszę -- |
|