UPS i odmowa uznania reklamacji

Data: 2010-04-14 12:29:38
Autor: lukeskyobi
UPS i odmowa uznania reklamacji
Jak ugryźć UPS - mam przesyłkę, faktycznie nie da się stwierdzić na 100%, że
paczka jest uszkodzona, jako opakowanie, albowiem została otwarta, czm zatarto
część śladów. Po rozpieczętowaniu pudełka okazało się, iż drukarka jest uszkodzona. Faktycznie
była zapakowana w folię ochronną, ani nie mam podstaw do tego, aby przypuszczać,
że nadawca przesłał mi uszkodzoną :)) już rzecz.

UPS cyt:
"Opakowanie zewnętrzne pozostało nienaruszone, nie można zatem stwierdzić, że
szkoda powstała podczas wykonywania usługi transportowej. Ponadto nadawca nie
zastosował wystarczającego zabezpieczenia na czas transportu."

W mojej ocenie nie da się zapakować urządzenia w taki sposób, aby uchronić je
przed uszkodzeniem np. na skutek upadku, teoretycznie upadku na jeden z boków
pudełka, przez co nie ma odkształceń na nim.

Pytanie dot. Regulaminu pkt. 3.4
http://www.ups.com/media/pl/terms_carriage_pl.pdf
Odnoszę wrażenie, że jako adresat jestem osobą trzecią, i to na linii nadawca
ups wyjaśniać powinna się sprawa, a mnie przysługuje odszkodowanie od UPS a UPS
regres ewentualny od nadawcy, jeśli uzna, że "źle zapakował.

Pomóżcie proszę

--

UPS i odmowa uznania reklamacji