UPS: jaka alternatywa dla APC Smart 700?

Data: 2011-05-07 22:03:10
Autor: R.Madejski
UPS: jaka alternatywa dla APC Smart 700?
Przymierzałem się do zakupu tego modelu. Zapoznałem się z wieloma pozytywnymi opiniami, ale wśród nich pojawiały się też głosy wskazujące na jego mankamenty, np. 1) oprogramowanie stare, 2) model i software już nie wspierany, 3) że z kablami jest mieszanka, 4) że trudno skonfigurować z systemami Windows.

Czy jest jakaś sensowna alternatywa dla APC Smart 700? Zależy mi na zimnym starcie i sinusoidzie. Używki APC Smart 700 można tanio kupić na aukcjach, ale czy jest coś godnego polecenia z innych, nowszych modeli UPSów nie rujnującego domowego budżetu a jednocześnie sprawdzonych w boju?

RM

Data: 2011-05-07 22:20:09
Autor: nom

Użytkownik "R.Madejski" <rmadejski@a-- -- co.com> napisał w wiadomości news:4dc5a57c$0$23610$c3e8da3$c8fb9443news.astraweb.com...
[...]

ja używam tego z ups'ami APC http://www.apcupsd.org/ i nie narzekam. :-)

UPS: jaka alternatywa dla APC Smart 700?