UPS - shutdown 3 komputer贸w

Data: 2013-09-24 18:58:24
Autor: Ghost
UPS - shutdown 3 komputer贸w

U偶ytkownik "Oli" <OlisadebeF@aol.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:524199b6$0$2217$65785112news.neostrada.pl...
Mam 3 komputery i mam zamiar kupi膰 UPSa 600W(1000VA).
Na kr贸tkie wy艂膮czenia pr膮du to starczy. 1-2 razy w miesi膮cu wy艂膮czenia pr膮du s膮 d艂ugotrwa艂e (1 - kilka godzin) i tu 偶aden UPS nie pomo偶e - trzeba zamkn膮膰 komputer.
Na UPSie jest USB, kt贸rym jest podawany sygna艂 do komputera o roz艂adowaniu baterii. I w tym momencie na komputerze program dostarczany z UPSem robi shutdown komputera.

Tyle to ja wiem//przeczyta艂em i tu zaczyna si臋 m贸j problem. A co z pozosta艂ymi komputerami?!
1. Czy mo偶na ten sygna艂 z UPsa poda膰 dalej do pozosta艂ych komputer贸w i bezpiecznie je wy艂膮czy膰??
2. Czy program g艂贸wnego komputera przed wykonaniem shutdown m贸g艂by uruchomi膰 programowy shutdown pozosta艂ych komputer贸w (windowsowy shutdown -m)

Serdecznie pozdrawiam,

Zaleznie od tego jakiego software do zarzadzania tym ups uzywasz mozna czasem w momencie shut down odpalic plik wsadowy, mozna tez ustawic konfiguracje tak, zeby zamknac inne maszyny zdalne. Orvaldi ma takie mozliwosci. Bez dodatkowych kart lan.

UPS - shutdown 3 komputer贸w