URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec

Data: 2009-04-29 14:11:02
Autor: Tomek Głowacki
URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec
NZSNNW pisze:
PYTANIE:
Czy można złożyć do pracodawcy wniosek lub prośbę o pisemną informację o wielkości mojego urlopu, dni zaległych, czyli tych do wykorzystania?
Czy pracodawca powinien udzielić takiej informacji pisemnie?

UZASADNIENIE:
Nie wiem, ile dokładnie przysługuje mi dni urlopu. Nie chodzi tu o ilość dni za każdy miesiąc czy rok, ale o ilość dni urlopu, jaką mam do wykorzystania, ile tych dni się uzbierało.
Gdy pytam pracodawcę, to ustne odpowiedzi są różne, liczba dni zmienia się. Uwaga, nie pytam o terminy wybierania urlopów, należnościach za niewykorzystane dni. Pytam jedynie, czy pracodawca zapytany pisemnie musi mi udzielić pisemnej odpowiedzi.

przecież to jest jeden telefon do kadrówki/kadrowego i wydruk z komputera z rozpiską kiedy wziąłeś, ile i ile ci zostało.

Nie wierzę, że nie można się o to dopytać i nie uzyskać odpowiedzi. No chyba, że to jakiś zakład pracy o zaostrzonym rygorze ;-)

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-04-29 17:43:44
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w wiadomości news:1241007062.988436bongos2.pseinfo.pl...

przecież to jest jeden telefon do kadrówki/kadrowego i wydruk z komputera z rozpiską kiedy wziąłeś, ile i ile ci zostało.

Pod warunkiem, ze firma ma "kadrówkę" oraz komputer.

Nie wierzę, że nie można się o to dopytać i nie uzyskać odpowiedzi. No chyba, że to jakiś zakład pracy o zaostrzonym rygorze ;-)

A my nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?

Data: 2009-04-29 18:28:59
Autor: NZSNNW
> [...]

Pod warunkiem, ze firma ma "kadrówkę" oraz komputer.

Otóż to, nie ma. Firma to 11 osób, w tym właściciel-kierownik. Kierownik jest płacowcem, kadrowcem i komputerem jednocześnie. Tylko wyniki co do dni urlopu wypluwa rózne niestety.

> Nie wierzę, że nie można się o to dopytać i nie uzyskać odpowiedzi. No > chyba, że to jakiś zakład pracy o zaostrzonym rygorze ;-)

A my nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?

Otóż to, nic. Pytam i uzyskuję różne odpowiedzi. Firma kończy swoją działalność, i za urlopy których już nie zdązymy wybrać, jak i za nadgodziny, które są i rosną, mamy mieć zapłacone. Tylko nie mogę dojść za ile dni urlopu...

NZSNNW

Data: 2009-04-29 19:52:31
Autor: 'Tom N'
NZSNNW w <news:158a.0000020e.49f8804bnewsgate.onet.pl>:

[...]

W takim razie ja bym sie zastanowił ile dni w sumie wychodzi z
wniosków urlopowych (podpisanych przez wnioskującego), które może
okazać pracodawca w razie sporu w sądzie pracy...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-04-29 19:59:54
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:090429.195231.psp.380int.dyndns.org.invalid...
[...]

Jeszcze opwinna być lista obecności z podpisami.

Data: 2009-04-29 21:15:15
Autor: 'Tom N'
Robert Tomasik w <news:gta4s0$486$1inews.gazeta.pl>:

[...]

To dołóżmy jeszcze regulamin(y) pracy, umowy, dokumentację zakresu
obowiązków, delegacje służbowe... No bo jak mógł podpisac liste obecności, skoro był w delegacji, albo
zgodnie z umową pracował z domu? ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec