URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec

Data: 2009-04-29 19:12:48
Autor: Piotr [trzykoty]
URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec
A nie możesz sobie po prostu przypomniec kiedy brałeś urolop?
Jeśli już to może poprosić o wykaz dni, kiedy go brałeś, wtedy łatwiej byłoby zweryfikować czy faktycznie tak było.
W takich firemkach to czesto jak szef jest wyszystkim to jest po prostu bajzel, a urlop to dla niego bzdet (niestety). Wiec jak Ci podaje różne wielkości to pewnie nie wiem:  wybierz sobie taką liczbę, która jest dla Ciebie korzystniejsza i realna zarazem i niech Ci tyle da, a jak się nie zgodzi to postrasz sądem. Jak się będziesz pytał i pokazywał, że nie wiesz ile masz to i tak Ci nic nie da czy on odpowie na piśmie czy ustnie.

URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec