UROCZYSTOŚĆ CHRYSTUSA KRÓLA [1 kl.]

Data: 2012-10-28 15:37:21
Autor: abc
UROCZYSTOŚĆ CHRYSTUSA KRÓLA [1 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień  (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza Święta > Uroczystość Chrystusa
Króla czyta nam Kościół Święty Ewangelię według św. Jana  J 18, 33-37

"Wtedy powtórnie wszedł Piłat do pretorium, a przywoławszy Jezusa rzekł do
Niego: Czy Ty jesteś Królem żydowskim? Jezus odpowiedział: Czy to mówisz od
siebie, czy też inni powiedzieli ci o Mnie?

Piłat odparł: Czy ja jestem Żydem? Naród Twój i arcykapłani wydali mi
Ciebie. Coś uczynił? Odpowiedział Jezus: Królestwo moje nie jest z tego
świata. Gdyby królestwo moje było z tego świata, słudzy moi biliby się, abym
nie został wydany Żydom. Teraz zaś królestwo moje nie jest stąd.

Piłat zatem powiedział do Niego: A więc jesteś królem?

/ Odpowiedział Jezus: / Tak, jestem królem. Ja się na to narodziłem i na to
przyszedłem na świat, aby dać świadectwo prawdzie. Każdy, kto jest z prawdy,
słucha mojego głosu."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

Data: 2012-10-28 15:39:07
Autor: abc
UROCZYSTOŚĆ CHRYSTUSA KRÓLA [1 kl.]
Introit na uroczystość Chrystusa Króla mozna wysluchac tu
http://www.youtube.com/watch?v=ZMZFZaYxrZU

Tekst:

Dignus est Agnus, qui occisus est, accipere virtutem, et divinitatem, et
sapientiam, et fortitudinem, et honorem. Ipsi gloria, et imperium in saecula
saeculorum.

Deus, iudicium tuum Regi da : et iusti-tiam tuam Filio Regis.

Gloria Patri...

Dignus est...

czyli

Godzien jest Baranek, który był zabity, otrzymać moc i boskie hołdy, i
siłę,i cześć. Jemu chwała i panowanie po wszystkie wieki.

Boże, daj swój sąd Królowi i Synowi Króla Twoją sprawiedliwość.

Chwała Ojcu...

Godzien jest...

Data: 2012-10-28 15:46:14
Autor: pluton_
UROCZYSTOŚĆ CHRYSTUSA KRÓLA [1 kl.]
Uroczystość Chrystusa
Króla

Ja nie uznaje monarchii. Niech spierdala, jak powiedziała
pewna posłowa.

Nullification

Data: 2012-10-28 15:55:30
Autor: Grzegorz Z.
pluton_ napisał:

Uroczystość Chrystusa
Króla

Ja nie uznaje monarchii. Niech spierdala, jak powiedziała
pewna posłowa.

:)

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-28 20:01:13
Autor: mkarwan
UROCZYSTOŚĆ CHRYSTUSA KRÓLA [1 kl.]
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k6jh0p$gce$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywajacego sie za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl