Data: 2017-12-04 19:38:14 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
US Army | |
Ktoś wie co tu się mogło stać?
https://youtu.be/orPl6d57occ?t=361 Czemu 8x8 "zatrzymuje" podmokłe pobocze? - tył niedociążony? TG |
|
Data: 2017-12-04 11:13:51 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
US Army | |
I oni tym chca do Moskwy dojechac?
|
|
Data: 2017-12-04 13:17:38 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
US Army | |
Jak maja takie samoloty i obsluge jak samochody to koreanczycy kamieniami ich straca o ile sami nie pospadaja. Od dawna mowilem ze ameryka to jedna wielka lipa, ale zeby az taka jak na filmie nie sadzilem.
|
|
Data: 2017-12-04 20:52:19 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
US Army | |
W dniu .12.2017 o 20:13 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
I oni tym chca do Moskwy dojechac? Tutaj raczej sprzęt nie zawiódł, ewidentnie kierowca (kierowcy) ledwo co po kursie na skuterek. Dowolny kierowca "gruchy" pełnej betonu podjeżdża po wykop w błocie po osie. TG |
|
Data: 2017-12-06 08:46:47 | |
Autor: T. | |
US Army | |
W dniu 2017-12-04 o 20:21, J.F. pisze:
Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup Ja pitolę - kosmiczna technologia, co to na pobocze nie może zjechać... To coś jak z Wojny Światów, kiedy żadna technika nie mogła pokonać Obcych - dopiero sraczka sobie z nimi poradziła... Murzyn nap... pół świata, żeby nas bronić, a sprzęt ma gorszy niż ZIŁ 157... T. |
|
Data: 2017-12-04 20:17:08 | |
Autor: J.F. | |
US Army | |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.zaqjd0e0g01fvf@l-103.harvard.local...
Ktoś wie co tu się mogło stać? I Herkules d*, kiedy w rowie kupa :) Ciekawe. Skoro czolg sie potrafi w blocie zakopac, to czemu nie 8x8, ale ... to tak niegroznie wyglada, i wcale nie widac, aby usilowali wyjechac ... moze juz na mostach sie oparli ? Obciazenia tylu raczej bym nie winil, skoro jeden jakby przodem sie zakopal, a drugi tylem. Ot, pokazujemy im rosyjskie bloto, to dobrze :) Ale ciekaw jestem - jesli droge na takim bagnie zbudowali ... to czy brzegi po tej akcji nie popekaly ? J. |
|
Data: 2017-12-04 20:45:25 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
US Army | |
W dniu .12.2017 o 20:17 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
I Herkules d*, kiedy w rowie kupa :) Przecież tu nie ma żadnego błota :-) - dziecko do stadniny wożę po większym bezdrożach... Cały ten filmik wydaje mi się aż nieprawdopodobny. Jak to wszystko jest możliwe? Driver tego ustrojstwa jest z łapanki, pierwszy lepszy, który się napatoczył? Ja pierdzielę. Obstawiam, że w każdej armii jest już tak samo - za kierownicą siedzi pokolenie need for speed i GTA... Ale ciekaw jestem - jesli droge na takim bagnie zbudowali ... to czy brzegi po tej akcji nie popekaly ? W lecie trawą zarośnie to się "wzmocni" :-) TG |
|
Data: 2017-12-04 20:47:18 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
US Army | |
W dniu .12.2017 o 20:45 Tomasz Gorbaczuk <gorbi@adres.pl> pisze:
W dniu .12.2017 o 20:17 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze: "większych bezdrożach" miało być. TG |
|
Data: 2017-12-05 13:05:12 | |
Autor: J.F. | |
US Army | |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.zaqmhzrag01fvf@l-103.harvard.local...
W dniu .12.2017 o 20:17 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze: I Herkules d*, kiedy w rowie kupa :) Przecież tu nie ma żadnego błota :-) - dziecko do stadniny wożę po większym bezdrożach... Ale twoje auto nie wazy 30t, to mowisz "tu nie ma zadnego blota" :-) Cały ten filmik wydaje mi się aż nieprawdopodobny. Jak to wszystko jest możliwe? Driver tego ustrojstwa jest z łapanki, pierwszy lepszy, który się napatoczył? Ja pierdzielę. No wiesz, armia ochotnicza, wiec troche taki pierwszy lepszy. Ciekawe - do Polski to ich wysylaja w nagrode, czy za kare ... Obstawiam, że w każdej armii jest już tak samo - za kierownicą siedzi pokolenie need for speed i GTA... Mysle ze tak ... ale jednak kwestia szkolen. J. |
|
Data: 2017-12-04 21:54:54 | |
Autor: yabba | |
US Army. | |
W dniu 2017-12-04 o 19:38, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Ktoś wie co tu się mogło stać? Niekorzystny kąt najazdu kół z pobocza na krawędź jezdni, prawe koła zapewne się ślizgały po brzegu asfaltu. Musiałby mieć opony z grubymi klockami, żeby zazębiły się o krawędź asfaltu i wciągnęły się do góry. Podobne problemy w zimie: https://www.youtube.com/watch?v=V6-aXGWKc9A https://www.youtube.com/watch?v=Z0uqMpeM9yA yabba |
|
Data: 2017-12-04 23:51:09 | |
Autor: LEPEK | |
US Army. | |
W dniu 04.12.2017 o 21:54, yabba pisze:
Niekorzystny kąt najazdu kół z pobocza na krawędź jezdni, prawe koła zapewne się ślizgały po brzegu asfaltu. Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to... Po pierwsze mieli tam sprzętu tyle, że można by czołg bez gąsienic wyciągać. Po drugie - jak widać już od początku filmu - są kompletnie nieprzygotowani do manewrowania, bo np. 'dyrygent' stoi dokładnie przy linie łączącej - gdyby ona się zerwała, to było by dwóch 'dyrygentów'; poza tym od razu widać, że lepiej złapać za tył (i jak jest za wąsko, to nie trzeba zawracać). Po trzecie zawracając takie coś położyć na bok nie jest trudno, ale tam jest tyle miejsca, że parami powinni zawracać bez uszczerbku (a na pewno jakby pomyśleli, to w granicach 1 km znalazłby się utwardzony zjazd do nawrotki). No amatorka taka, że nie dałbym służbowego Punto prowadzić, a oni logistykę ciężkimi ciągnikami próbują ogarniać... Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01 Avensis ADT270 1ADFTV sedan'08 MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03 |
|
Data: 2017-12-05 08:00:15 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
US Army. | |
Dnia Mon, 4 Dec 2017 23:51:09 +0100, LEPEK napisał(a):
W dniu 04.12.2017 o 21:54, yabba pisze: W 5:13 jest odpowiedź o co chodzi i dlaczego. Wojacy nie znaleźli przycisku do blokowania mostów (bo nie uwierzę że 8x8 takowych blokad nie posiada), czyli próbowali w trybie asfaltowym. Bez blokad takie 8x8 zakopać łatwiej niż każdą osobówkę, bo wystarczy że jedno z 8 kół straci kontakt z gruntem i koniec jazdy. A taka długa ciężarówka robi raczej słabe wykrzyże i bardzo łatwo o odciązenie jednego koła tak, że tylko to koło będzie się obracać. Moim zdaniem na zablkowanych mostach wyjechaliby bez problemu. |
|
Data: 2017-12-05 12:30:35 | |
Autor: J.F. | |
US Army. | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tbt7hovl4jqp.iach7ar7o88e$.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 4 Dec 2017 23:51:09 +0100, LEPEK napisał(a): Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to... W 5:13 jest odpowiedź o co chodzi i dlaczego. Co tam takiego ciekawego dostrzegles ? Wojacy nie znaleźli przycisku do blokowania mostów (bo nie uwierzę że 8x8 Tylu ich tam i zaden nie wpadl na pomysl blokady mostow ? Niepodobna. J. |
|
Data: 2017-12-05 10:06:26 | |
Autor: WS | |
US Army. | |
On Tuesday, December 5, 2017 at 12:30:41 PM UTC+1, J.F. wrote:
>W 5:13 jest odpowiedź o co chodzi i dlaczego. kreci sie tylko jedno kolo ;) WS |
|
Data: 2017-12-05 18:58:21 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
US Army. | |
Dnia Tue, 5 Dec 2017 12:30:35 +0100, J.F. napisał(a):
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tbt7hovl4jqp.iach7ar7o88e$.dlg@40tude.net... Próbuje ruszyć do tyłu i obraca się tylko jedno koło. Co sugeruje że samochód był w trybie otwartych dyfrów (i pewnie napędu tylko na tylne koła). Wystarczy że którekolwiek z tylnych kół nie ma przyczepności i auto stoi. W pojazdach terenowych są blokady dyferencjałów (w takich dużych to zazywczaj wszystkich) i można przełączyć auto w tryb gdzie wszystkie koła obracają się tak samo niezależnie od przyczepności. Z tego co mówi internet ten samochód ma domyślnie napędzaną tylko 2 tylne osie, mającą własny dyferencjał międzyosiowy i dyferencjały na każdej osi. Pierwsze rzecz w terenie którą należy zrobić to włączyć napęd na przód, a kolejna to włączyć wszystkie dostępne blokady dyferencjałów. Wtedy by wyjechał. Ale trzeba wiedzieć że takie coś da się zrobić i wiedzieć jak. Tu jest film, gdzie widać że przynajmniej są na desce lampki oznaczające dołączony przód i różne blokady: https://www.youtube.com/watch?v=2J2J2wy8FZ0 Oczywiście nie wiemy czy to było sprawne. Wojacy nie znaleźli przycisku do blokowania mostów (bo nie uwierzę że 8x8 To żołnierze, a nie offroadowcy. Jeśli nie było na szkoleniu (albo się nie słuchało), albo nie jest się przypadkiem entuzjastą offroadu to o takich rzeczach się nie wie. |
|
Data: 2017-12-05 19:44:47 | |
Autor: J.F. | |
US Army. | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1szm32g7lbz4y$.1jrydgpg44jq0$.dlg@40tude.net...
Dnia Tue, 5 Dec 2017 12:30:35 +0100, J.F. napisał(a): Wojacy nie znaleźli przycisku do blokowania mostów (bo nie uwierzę że To żołnierze, a nie offroadowcy. Nie przepuscili ich przez poligon ? Wszyscy spali na szkoleniu ? Obsluga wozu technicznego pierwszy raz wyciaga kogos z blota ? Niemozliwe :-) No chyba, ze takich nam przyslali :-) J. |
|
Data: 2017-12-06 08:40:10 | |
Autor: T. | |
US Army. | |
W dniu 2017-12-05 o 19:44, J.F. pisze:
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1szm32g7lbz4y$.1jrydgpg44jq0$.dlg@40tude.net... https://www.youtube.com/watch?v=IhaNeY1Vj_w Zapomniał śruby z tyłu włączyć :-) T. |
|
Data: 2017-12-06 12:44:37 | |
Autor: J.F. | |
US Army. | |
Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a279edd$0$5159$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2017-12-05 o 19:44, J.F. pisze: Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup https://www.youtube.com/watch?v=s4YnlsiRM_I https://www.youtube.com/watch?v=SK3lpK_rPE4 albo tych blokad tam za malo, albo nie potrafia wlaczyc, albo my nie doceniamy blota w kontekscie ciezkiej ciezarowki, bo jakos kiepsko mu idzie. P.S. https://www.youtube.com/watch?v=HzsDJFwZgCM Tfu, pieprzony matiz, tfu :-) J. |
|
Data: 2017-12-06 21:44:50 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
US Army. | |
Dnia Wed, 6 Dec 2017 12:44:37 +0100, J.F. napisał(a):
Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a279edd$0$5159$65785112@news.neostrada.pl... Ten ma włączoną blokadę międzyosiową, ale nie ma włączonego napędu 8x8 (napędzany jest tylko tył). Z tego co doczytałem, przód załącza się razem z przełączeniem skrzyni w tryb niski. Mając autmatyczną skrzynię biegów z hydraulicznym konwerterem, kierowca może nie odczuwać potrzeby zapięcia redukcji i tym samym jedzie z napędem tylko na tył. Nie ma cudów - ciężarówki do jazdy w terenie muszą mieć jakąś formę skutecznej blokady dyfrów (automatyczna, manualna czy chociaż dyfry o ograniczonym poślizgu). Wtedy wszystkie koła się kręcą na raz i można jeździć w terenie: https://www.youtube.com/watch?v=c2FC-AJ-P_Y https://www.youtube.com/watch?v=Xrra4KFS_rY Na otwartych dyfrach taka ciężarówka jest bez szans w sytuacjach jak w tej u nas na drodze - zjazd na pobocze nawet dwoma kołami i koniec. |
|
Data: 2017-12-07 08:18:01 | |
Autor: T. | |
US Army. | |
W dniu 2017-12-06 o 12:44, J.F. pisze:
Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a279edd$0$5159$65785112@news.neostrada.pl... Wygląda, jakby w ogóle jeździć nie umieli. Próbuje wykopać się z błota jadąc do przodu ze skręconymi kołami mając napędzane tylne 2 osie... :-) T. |
|
Data: 2017-12-05 18:49:43 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
US Army. | |
Dnia Tue, 5 Dec 2017 13:36:36 +0100, yabba napisał(a):
Jeśli dobrze rozumiem opis, to ona ma tylko blokady międzymostowe. https://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_Expanded_Mobility_Tactical_Truck Wiki mówi że ma wszędzie: Drive to the front axles is selectable and all axles have differential locks. |
|
Data: 2017-12-06 11:03:06 | |
Autor: yabba | |
US Army. | |
W dniu 2017-12-05 o 18:49, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Tue, 5 Dec 2017 13:36:36 +0100, yabba napisał(a): Znalazłem film z wnętrza: https://youtu.be/8YF89-wbPlo?t=29s Jest tylko przycisk Inter Axle. Ja to rozumiem jako tylko blokady międzymostowe. yabba |
|
Data: 2017-12-06 21:32:12 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
US Army. | |
Dnia Wed, 6 Dec 2017 11:03:06 +0100, yabba napisał(a):
W dniu 2017-12-05 o 18:49, Tomasz Pyra pisze: Może tak być. Na filmie w 5:13 widać że obraca się jedno koło trzeciej osi, oba koła tylnej osi się nie obracają. Czyli dyferencjał międzyosiowy musiał być rozpięty, bo ze spiętym musiałoby się obracać choć jedno koło czwartej osi. A jeśli tu nie ma ręcznej blokady, to moim zdaniem dyferencjały na osiach i tak nie mogą być otwarte, a musi być to jakieś LSD. Inaczej takie 8x8 zakopywałoby się bardzo łatwo (tzn. zachowywałoby się jak na filmie - czyli nie jest to może niemożliwe). Ale trudno uwierzyż że armia kupiłaby sobie pojazd który zawiśnie odciążonym tyłem i nie będzie w stanie ruszyć. Tam jest jeszcze tabliczka mówiąca że napęd 8x8 załączy się automatycznie po przełączeniu skrzyni w tryb low (z tego co czytam w trybie normalnym napęd jest tylko na dwie tylne osie). Nie wiem czy centralna skrzynia ma dyferencjał (przy napędzie dołączanym to chyba dość rzadkie), więc gdyby był zapięty 8x8, to powinno się obracać chociaż jedno koło w przednich osiach (teoretycznie mogło by być po prawej stronie i nie widać). |
|
Data: 2017-12-06 22:49:01 | |
Autor: yabba | |
US Army. | |
W dniu 2017-12-06 o 21:32, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Wed, 6 Dec 2017 11:03:06 +0100, yabba napisał(a): Też dla mnie jest dziwne, że pojazd specjalizowany do jazdy w terenie nie ma blokad mostów. Może mamy niepełne informacje, a może rzeczywiście producent postanowił przyoszczędzić na braku blokad. IMHO to nasze Stary 266 i pochodne oraz Urale i Kamazy mają blokady wszystkiego za wyjątkiem przedniego mostu. yabba |
|
Data: 2017-12-07 00:02:54 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
US Army. | |
Dnia Wed, 6 Dec 2017 22:49:01 +0100, yabba napisał(a):
W dniu 2017-12-06 o 21:32, Tomasz Pyra pisze: Tak z wyczytanych i obejrzanych do tej pory informacji sądzę że jest tak: - zrezygnowano z manualnych blokad dyferencjałów poszczególnych osi, za to pewnie jest tam jakieś LSD (droższe, może nieco mniej wydajne, ale za to debiloodporne) - samochód domyślnie jeździ w trybie 4x8, przełączenie go w tryb 8x8 sprzężone jest z przełączeniem skrzyni redukcyjnej. Ponieważ pojazd wyposażony jest w automatyczną, hydrauliczną skrzynię biegów w której powolna jazda jest bardzo łatwa, kierowca nie czuje potrzeby przełączania się na low, a nie wie że napęd obu przednich osi od tego zależy (może być też że "wiedza ludowa" mówi żeby nie przełączać, bo ktoś przełączył, wał ukręcił na asfalcie i był dym) - to co się robi przyciskami to blokada międzyosiowa, między dwoma tylnymi osiami (może też między dwoma przednimi). Wojacy od położonej ciężarówki również go nie użyli bo kręciło im się koło trzeciej osi, a nie kręciło się czwartej Reasumując - braki w szkoleniu załóg. No ale po to tu są - może ktoś zauważy że się z nich śmieją w internetach, zostaną sprowadzeni eksperci, opracują procedury, załogi zostaną przeszkolone i dzięki zakopaniu się na prostej drodze, NATO stanie się silniejsze ;) |
|
Data: 2017-12-07 00:39:42 | |
Autor: yabba | |
US Army. | |
W dniu 2017-12-07 o 00:02, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Wed, 6 Dec 2017 22:49:01 +0100, yabba napisał(a): Znalazłem dyskusję na forum z 2008 roku: https://www.steelsoldiers.com/archive/index.php/t-21657.html Dwie ostatnie wypowiedzi są ciekawe w naszym temacie. Jeden napisał, że HEMTT ma LSD tylko z tyłu - tak jak podejrzewałeś. Drugi napisał, że HEMTT PLS (wersja pięcioosiowa) ma ręczne blokady wszystkiego. yabba |
|
Data: 2017-12-07 23:51:05 | |
Autor: yabba | |
US Army. | |
W dniu 2017-12-07 o 00:02, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Wed, 6 Dec 2017 22:49:01 +0100, yabba napisał(a): https://www.youtube.com/watch?v=H_KWPetJ3dA Na samym napędzie na tył z blokadą międzyosiową zakopuje się w piachu, po dołączeniu przodu od razu wyjeżdża. yabba |
|
Data: 2017-12-08 00:09:14 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
US Army. | |
Dnia Thu, 7 Dec 2017 23:51:05 +0100, yabba napisał(a):
W dniu 2017-12-07 o 00:02, Tomasz Pyra pisze: Czyli albo wiesz gdzie jest ten przycisk, albo zakopujesz 3 ciężarówki, z czego jedną kładziesz na boku ;) A ta ciężarówka to na oko, na pusto, to ma rozkład mas 70/30 |
|
Data: 2017-12-08 00:39:01 | |
Autor: yabba | |
US Army. | |
W dniu 2017-12-08 o 00:09, Tomasz Pyra pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=H_KWPetJ3dA Najśmieszniej, że podstawowa instrukcja obsługi jest opisana na tabliczkach w kabinie, w ojczystym języku kierowców.
yabba |
|
Data: 2017-12-08 00:32:58 | |
Autor: Tomasz Stiller | |
US Army. | |
On Wed, 06 Dec 2017 11:03:06 +0100, yabba wrote:
Znalazłem film z wnętrza: Przecież jak wół stoi: 8x8 automatic in lo-range. Najwyraźniej mieli skrzynię ustawioną na HI. TOmek |
|
Data: 2017-12-08 01:47:34 | |
Autor: yabba | |
US Army. | |
W dniu 2017-12-08 o 01:32, Tomasz Stiller pisze:
On Wed, 06 Dec 2017 11:03:06 +0100, yabba wrote: O sposobie włączania 8x8 wiemy. Dyskutujemy o blokadach mechanizmów różnicowych w mostach i pomiędzy osiami. yabba |
|
Data: 2017-12-05 12:40:49 | |
Autor: J.F. | |
US Army. | |
Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p04jgp$jde$1@gioia.aioe.org...
Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to... Widac nie, skoro nie wyciagneli :-) Po drugie - jak widać już od początku filmu - są kompletnie nieprzygotowani do manewrowania, bo np. 'dyrygent' stoi dokładnie przy linie łączącej - gdyby ona się zerwała, to było by dwóch 'dyrygentów'; Widac to jest amerykanska lina i ona nie peka :-) poza tym od razu widać, że lepiej złapać za tył (i jak jest za wąsko, to nie trzeba zawracać). Tam chyba dwie ciezarowki byly w rowie, no i potem trzecia. Jedna na moj gust trzeba bylo wyciagac od tylu, druga od przodu. Po trzecie zawracając takie coś położyć na bok nie jest trudno, ale tam jest tyle miejsca, że parami powinni zawracać bez uszczerbku (a na pewno jakby pomyśleli, to w granicach 1 km znalazłby się utwardzony zjazd do nawrotki). No amatorka taka, że nie dałbym służbowego Punto prowadzić, a oni logistykę ciężkimi ciągnikami próbują ogarniać... Ale niedawno rozmawialem z takim na jakims pokazie - nie taka calkiem amatorka, skoro ich wyslali gdzies z Bawarii do Orzysza na cwiczenia. Specjalnie po to, zeby sie zapoznali z warunkami. A ze jechali Strykerami, to tylko nocami im pozwalali, choc na moj gust na autostradzie to one sie mieszcza. W ciezarowce automatyczna skrzynia ... ale kierowca mowi, ze manualem tez potrafi :-) J. |
|
Data: 2017-12-05 23:34:13 | |
Autor: LEPEK | |
US Army. | |
W dniu 05.12.2017 o 12:40, J.F. pisze:
Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p04jgp$jde$1@gioia.aioe.org... Widać - nie dali rady. Napędy, opony, wciągarki... wszystko na nic, jak nie potrafi się tego używać. Po drugie - jak widać już od początku filmu - są kompletnie nieprzygotowani do manewrowania, bo np. 'dyrygent' stoi dokładnie przy linie łączącej - gdyby ona się zerwała, to było by dwóch 'dyrygentów'; Ano chyba, że tak. poza tym od razu widać, że lepiej złapać za tył (i jak jest za wąsko, to nie trzeba zawracać). Fakt. Widać to nie byli ci sami ;)Po trzecie zawracając takie coś położyć na bok nie jest trudno, ale tam jest tyle miejsca, że parami powinni zawracać bez uszczerbku (a na pewno jakby pomyśleli, to w granicach 1 km znalazłby się utwardzony zjazd do nawrotki). No amatorka taka, że nie dałbym służbowego Punto prowadzić, a oni logistykę ciężkimi ciągnikami próbują ogarniać... Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01 Avensis ADT270 1ADFTV sedan'08 MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03 |
|
Data: 2017-12-05 01:49:26 | |
Autor: RadoslawF | |
US Army | |
W dniu 2017-12-04 o 19:38, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Ktoś wie co tu się mogło stać? Niedoświadczony kierowca i warunki jakich nie za. https://youtu.be/orPl6d57occ?t=361 Za ciężki. A oni tylko na pustyni trenują więc na grząskim są bezradni. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-12-05 05:52:58 | |
Autor: LinFanQri | |
US Army | |
W dniu 04.12.2017 o 19:38, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Ktoś wie co tu się mogło stać? Ale jak już się przedostaną na zachodnią flankę to ruskim pokażemy! Jak już... |
|
Data: 2017-12-05 08:35:06 | |
Autor: Mirek Ptak | |
US Army | |
W dniu 2017-12-04 o 19:38, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Ktoś wie co tu się mogło stać? Moim zdaniem to majstersztyk dezinformacyjny - trolują ruskich, a Wy się podniecacie ;) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |