US Army

Data: 2017-12-04 20:17:08
Autor: J.F.
US Army
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.zaqjd0e0g01fvf@l-103.harvard.local...
Ktoś wie co tu się mogło stać?
https://youtu.be/orPl6d57occ?t=361
Czemu 8x8 "zatrzymuje" podmokłe pobocze? - tył niedociążony?

I Herkules d*, kiedy w rowie kupa :)

Ciekawe. Skoro czolg sie potrafi w blocie zakopac, to czemu nie 8x8, ale ... to tak niegroznie wyglada, i wcale nie widac, aby usilowali wyjechac ... moze juz na mostach sie oparli ?

Obciazenia tylu raczej bym nie winil, skoro jeden jakby przodem sie zakopal, a drugi tylem.
Ot, pokazujemy im rosyjskie bloto, to dobrze :)

Ale ciekaw jestem - jesli droge na takim bagnie zbudowali ... to czy brzegi po tej akcji nie popekaly ?

J.

Data: 2017-12-04 20:45:25
Autor: Tomasz Gorbaczuk
US Army
W dniu .12.2017 o 20:17 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Przecież tu nie ma żadnego błota :-) - dziecko do stadniny wożę po  większym bezdrożach...
Cały ten filmik wydaje mi się aż nieprawdopodobny. Jak to wszystko jest  możliwe? Driver tego ustrojstwa jest z łapanki, pierwszy lepszy, który się  napatoczył?
Ja pierdzielę.
Obstawiam, że w każdej armii jest już tak samo - za kierownicą siedzi  pokolenie need for speed i GTA...

Ale ciekaw jestem - jesli droge na takim bagnie zbudowali ... to czy  brzegi po tej akcji nie popekaly ?

W lecie trawą zarośnie to się "wzmocni" :-)

TG

Data: 2017-12-04 20:47:18
Autor: Tomasz Gorbaczuk
US Army
W dniu .12.2017 o 20:45 Tomasz Gorbaczuk <gorbi@adres.pl> pisze:

[...]

"większych bezdrożach" miało być.

TG

Data: 2017-12-05 13:05:12
Autor: J.F.
US Army
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.zaqmhzrag01fvf@l-103.harvard.local...
[...]

Ale twoje auto nie wazy 30t, to mowisz "tu nie ma zadnego blota" :-)

Cały ten filmik wydaje mi się aż nieprawdopodobny. Jak to wszystko jest  możliwe? Driver tego ustrojstwa jest z łapanki, pierwszy lepszy, który się  napatoczył? Ja pierdzielę.

No wiesz, armia ochotnicza, wiec troche taki pierwszy lepszy.

Ciekawe - do Polski to ich wysylaja w nagrode, czy za kare ...

Obstawiam, że w każdej armii jest już tak samo - za kierownicą siedzi pokolenie need for speed i GTA...

Mysle ze tak ... ale jednak kwestia szkolen.

J.

US Army