US a KPA

Data: 2009-05-12 01:17:50
Autor: VoyteG
US a KPA
W jakim zakresie Urząd Skarbowy podlega pod przepisy Kodeksu
Postępowania Administracyjnego?

Data: 2009-05-12 11:30:51
Autor: Tomek
US a KPA
Dnia 12-05-2009 o 10:17:50 VoyteG <VoyteG@hotpop.com> napisał(a):

W jakim zakresie Urząd Skarbowy podlega pod przepisy Kodeksu
Postępowania Administracyjnego?

Art. 3. § 1. Przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego nie stosuje się do:
  2)   spraw uregulowanych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 i Nr 160, poz. 1083, z 1998 r. Nr 106, poz. 668, z 1999 r. Nr 11, poz. 95 i Nr 92, poz. 1062 oraz z 2000 r. Nr 94, poz. 1037), z wyjątkiem przepisĂłw działów IV, V, VII i VIII.

Nie wiem czy znalazłem obowiązujący tekst, więc to tylko orientacyjnie wklejam

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-12 04:36:03
Autor: VoyteG
US a KPA
On 12 Maj, 11:30, Tomek <tomekz...@op.pl> wrote:
Dnia 12-05-2009 o 10:17:50 VoyteG <Voy...@hotpop.com> napisał(a):

> W jakim zakresie Urząd Skarbowy podlega pod przepisy Kodeksu
> Postępowania Administracyjnego?
 z wyjątkiem przepisów działów IV, V, VII i VIII.

Nie wiem czy znalazłem obowiązujący tekst, więc to tylko orientacyjnie wklejam

Dzięki, czy zatem dobrze rozumiem, ze do US stosuję się zapisy KPA
tylko w zakresie działów:
IV - Udział prokuratora
V - (skreślony)
VII - Wydawanie zaświadczeń
VIII - Skargi i wnioski

?

Data: 2009-05-13 23:41:24
Autor: Gotfryd Smolik news
US a KPA
On Tue, 12 May 2009, VoyteG wrote:

[...]

IMVHO, należy ten zapis rozumieć tak, że dla KAŻDEGO przypadku, dla
którego nie znajdziemy zapisu w Ordynacji, stosujemy (jednak) KPA.
  To że może nam się wydawać :) iż wszystkie pozostałe przepisy KPA
mają "odpowiedniki" w Ordynacji (a tym samym KPA jest "uchylone")
to inna sprawa.

pzdr, Gotfryd

US a KPA