US - akcja "allegro"

Data: 2010-06-14 19:30:43
Autor: Gotfryd Smolik news
US - akcja "allegro"
  Kto¶ się spotkał z echami:

http://www.proline.pl/?n=skarbowka-kontroluje-sprzedawcow-allegro&grupa=news

.... w praktyce?
  Sam nie sprzedaję jakby co :), intryguje mnie np. czy i w jakim zakresie
US korzysta z archiwów. Kilka razy wyrażałem na grupie pogl±d, że
bazowanie na fakcie iż *dzi¶* USy umiarkowanie korzystaj± w wymiany
międzynarodowej (danych) b±dĽ ¶ledzenia sprzedaży internetowej,
może odbijać się czkawk± za jaki¶ czas.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-06-14 13:02:43
Autor: witek
US - akcja "allegro"
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

oj korzystaj± z wymiany miedzynarodowej.
Juz sie trzeci raz powołuj± na informacje podatkowe uzyskane za granic±.
Znowu się kolejne pismo szykuje, żeby się odp...li łaskawie bo ... nie podlega.

Data: 2010-06-14 20:26:35
Autor: 'Tom N'
US - akcja "allegro"
witek w <news:hv5qre$arc$13inews.gazeta.pl>:

Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Przybliżysz?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-06-14 13:44:23
Autor: witek
US - akcja "allegro"

Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

aha,
różnego rodzaje stypendia s± zwolnione z podatku. Również te zagraniczne.
Co urzedom w Niemczech, UK, USA zupełnie nie przeszkadz przesłać tej informacji do polskiego US, a polskie US rok do roku uskutecznia próby dorwania mnie za niewykazanie na PIT dochodów uzyskanych za granic±.

US - akcja "allegro"