US dwie sprawy

Data: 2010-10-01 15:46:44
Autor: Jagna W.
US dwie sprawy
Czy ktoś pomógłby mi to właściwie zrozumieć?

"W świetle powołanych wyżej regulacji prawnych należy stwierdzić, że składanie wszelkich pism, wniosków i deklaracji w imieniu Spółki, odbieranie wszelkich pism i zaświadczeń w imieniu Spółki, o ile zakres tych czynności nie przekracza umocowania zawartego w pełnomocnictwie złożonym do akt danego urzędu skarbowego przy pierwszej czynności dokonanej przez pełnomocnika, nie rodzi obowiązku składania kolejnych pełnomocnictw. Zatem w takiej sytuacji jednorazowe złożenie pełnomocnictwa jest wystarczające do reprezentowania podatnika przed urzędem skarbowym"

A zaraz poniżej:

"Natomiast należy wskazać, iż w sytuacji złożenia wniosku, podania przez pełnomocnika strony inicjującego postępowanie podatkowe, czy kontrolne, konieczne jest każdorazowe złożenie do akt sprawy stosownego pełnomocnictwa"

Czyli kiedy wystarczy jednorazowo a kiedy konieczne jest każdorazowe złożenie, bo nie ukrywam, że czytałam to kilkanaście razy i dla mnie jedno przeczy drugiemu :(

Pozdrawiam
JW

Data: 2010-10-06 21:45:51
Autor: Jagna W.
US dwie sprawy
Naprawdę nikt nie jest w stanie pomóc lub coś podpowiedzieć w tej sprawie??