US dziala.

Data: 2014-06-25 00:01:55
Autor: jerzu
US dziala.
On Tue, 24 Jun 2014 10:30:56 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:

http://podatki.onet.pl/skarbowka-na-tropie-sluzbowych-aut,19923,5644073,1,prasa-detal
W sumie mają racje.

Uwierzę jak zobaczę urzędasa pracującego w weekend.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-25 09:21:01
Autor: Nathan
US dziala.
W dniu 2014-06-25 00:01, jerzu pisze:
[...]

Zaprawdę powiadam Ci: Zobacz co sie dzieje na imprezach typu: festyny/stragany/imprezy weekendowe z rękodziełem. Jest ich jak mrówków.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, ktĂłrzy schodzą z drzew,  na ktĂłre nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2014-06-25 10:09:51
Autor: WW
US dziala.
W dniu 2014-06-25 09:21, Nathan pisze:

Zaprawdę powiadam Ci: Zobacz co sie dzieje na imprezach typu:
festyny/stragany/imprezy weekendowe z rękodziełem. Jest ich jak mrówków.

Zasugeruje miejscowości wczasowe, czasem kurortami zwane.
Nie tak dawno, w takiej właśnie miejscowości, wszyscy (!) czterej kierowcy przede mną w kolejce, brało faktury na stacji benzynowej.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2014-06-25 11:24:25
Autor: tᴏ
US dziala.
WW wrote:

Zasugeruje miejscowości wczasowe, czasem kurortami zwane. Nie tak dawno,
w takiej właśnie miejscowości, wszyscy (!) czterej kierowcy przede mną w
kolejce, brało faktury na stacji benzynowej.

Pokazuje to dobitnie zaufanie do tzw. "państwa polskiego".

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

US dziala.