USA/Floryda: Życie "czarnucha" znaczy tyle co aż 4 centy?

Data: 2018-06-02 15:31:31
Autor: A. Filip
USA/Floryda: Życie "czarnucha" znaczy tyle co aż 4 centy?
http://www.foxnews.com/us/2018/06/01/jury-awards-4-cents-to-estate-black-man-killed-by-florida-deputy.html
Jury awards 4 cents to estate of black man killed by Florida deputy

--
A. Filip

Data: 2018-06-02 17:52:02
Autor: japanizer
On Saturday, June 2, 2018 at 10:31:33 PM UTC+9, A. Filip wrote:
http://www.foxnews.com/us/2018/06/01/jury-awards-4-cents-to-estate-black-man-killed-by-florida-deputy.html
> Jury awards 4 cents to estate of black man killed by Florida deputy

Ale coś więcej poza tytułem przeczytałeś? Raczej nie, bo inaczej nie robiłbyś z siebie debila.

Data: 2018-06-03 06:56:33
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]
> Jury awards 4 cents to estate of black man killed by Florida deputy

Ale coś więcej poza tytułem przeczytałeś? Raczej nie, bo inaczej nie

A ty wyjaśnisz o przemądrzały *chamie*?  Bo jak dla mnie Floryda zrobiła
światowe pośmiewisko ze swojego systemu prawnego.

--
A. Filip

Data: 2018-06-04 03:19:24
Autor: stevep
W dniu 2018-06-03 o 06:56, A. Filip pisze:
[...]

Cóż za wyszukane maniery towarzyszu spierdolski.

--
stevep

Data: 2018-06-02 19:00:39
Autor: Dojna zmiana
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+h2oou6xdkf-i626@wp.eu...
http://www.foxnews.com/us/2018/06/01/jury-awards-4-cents-to-estate-black-man-killed-by-florida-deputy.html
Jury awards 4 cents to estate of black man killed by Florida deputy

Winny Tusk czy UE? A może PO? ;-)))

Nie uda ci sie przykryć https://tinyurl.com/ybcw85la ;-)))

-- A. Filip
| Szlachetny koń nie będzie jadł siana, którego raz mu odmówiono.

A ty ciągle żresz stare siano z PiS-owskiego żlobu ;-)))

CL

USA/Floryda: Życie "czarnucha" znaczy tyle co aż 4 centy?