USA: Izrael jest nietolerancyjny

Data: 2009-11-07 10:49:52
Autor: mkarwan
USA: Izrael jest nietolerancyjny
Izrael dyskryminuje mniejszości religijne i narodowe - wynika z corocznego raportu o wolności religijnej na świecie. Dokument opublikował amerykański Departament Stanu.

Izrael dyskryminuje muzułmanów, chrześcijan, świadków Jehowy, Żydów reformowanych, Beduinów i kobiety - czytamy w raporcie.
Jakie są przejawy tej dyskryminacji?
Według autorów, ponad 300 tysięcy imigrantów, którzy według prawa rabinicznego nie są Żydami, nie może zawrzeć w Izraelu związków małżeńskich.
Nie mogą oni także zostać pochowani na żydowskich cmentarzach.
Izrael nie zapewnia także ochrony miejscom świętym dla chrześcijan i muzułmanów.

Prawo z 1967 roku przewiduje, że państwo powinno zadbać o wszystkie takie miejsca, tymczasem chroni tylko żydowskie, gdyż tylko te uznaje za święte. Pozostałe często są zaniedbane, a dostęp do nich jest utrudniony.
Amerykański Departament Stanu uznał te działania za niedopuszczalne i zaleca Izraelowi zmianę tych praktyk.
źródło http://www.fronda.pl/news/czytaj/usa_izrael_jest_nietolerancyjny
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1126286.html

Data: 2009-11-07 08:20:36
Autor: Bruner
Izrael jest nietolerancyjny
no i bardzo dobrze trzeba chronic wlasna torzsamosc narodowa, przyklad wystarczy wziasc z Francji, w Wloch innych panstw,
jak sie idzie po uliczy to nie wiadomo czy to sodoma i gomora czy cywlizowane panstwo, najzezdzalo sie jakiegosc scierwa

Data: 2009-11-07 14:24:49
Autor: Karol
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a):
[...]

 to tak jak w Kanadzie i USA. Tyle tego *scierwa* sie tutaj nazjezdzalo,
nieprawdaz Bruner?:)

Data: 2009-11-07 15:56:05
Autor: Karol
Tzva Adonai <tzva_adonai@vp.pl> napisał(a):
>  to tak jak w Kanadzie i USA. Tyle tego *scierwa* sie tutaj nazjezdzalo,
> nieprawdaz Bruner?:)

Mówisz o Polakach?...

 a Bruner jest Polakiem takim jak ty?

Data: 2009-11-07 16:08:09
Autor: Karol
Izrael jest nietolerancyjny
Tzva Adonai <tzva_adonai@vp.pl> napisał(a):
>  a Bruner jest Polakiem takim jak ty?

Nie wiem jak Bruner, staram się mówić wyłącznie we własnym imieniu.. Oczywiście jestem Polakiem...

takim jak ja Chinczykiem:)

Data: 2009-11-07 16:40:26
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
 to tak jak w Kanadzie i USA. Tyle tego *scierwa* sie tutaj nazjezdzalo,
nieprawdaz Bruner?:)

Mówisz o Polakach?...

Nie wylaz mi, scierwo, z KF-u, prosze...

R.

Data: 2009-11-07 15:58:24
Autor: Karol
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
Tzva Adonai pisze:

Nie wylaz mi, scierwo, z KF-u, prosze...

pozwol mu pisac, on najlepiej kompromituje poglady ktore tutaj propaguje:)

--

USA: Izrael jest nietolerancyjny