Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   USA, SF: Lech Wałęsa JEDNOGŁOŚNIE pozbawiony uliczki swojego imienia na rzecz stworzyciela Gejowskich Igrzysk Olimpijskich

Data: 2014-07-31 21:02:42
Autor: A. Filip
USA, SF: Lech Wałęsa JEDNOGŁOŚNIE pozbawiony uliczki swojego imienia na rzecz stworzyciela Gejowskich Igrzysk Olimpijskich
[ Za news:soc.culture.polish ]

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Lech-Walesa-stracil-ulice-w-San-Francisco,wid,16791473,wiadomosc.html
Rada San Francisco zdecydowała, że z mapy miasta zniknie ulica Lecha
Wałęsy. Decyzję argumentowano antygejowskimi wypowiedziami legendy
"Solidarności" - informuje serwis MercuryNews.com.
Ulica Lecha Wałęsy zostanie przemianowana na "Dr. Tom Waddell Place".
[...] Tom Waddell był homoseksualnym aktywistą, który m.in. stworzył Gejowskie
Igrzyska Olimpijskie (obecnie nazywane Gay Games).
Na tablicach z nazwą ulicy pod nową nazwą jeszcze przez pięć lat będzie można
znaleźć napisane mniejszą czcionką "Lech Walesa Street". https://www.google.com/maps/place/Lech+Walesa+St,+San+Francisco,+CA+94102/

http://www.mercurynews.com/samesexmarriage/ci_26243027/san-francisco-renames-lech-walesa-street-wake-polish
San Francisco renames Lech Walesa Street in wake of Polish leader's anti-gay remarks
Bay City News Service ; Posted:   07/30/2014 07:46:53 AM PDT
SAN FRANCISCO - The San Francisco Board of Supervisors voted unanimously today
to change the name of Lech Walesa Street to Dr. Tom Waddell Place. [...] --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Kto ufa swemu bogactwu, ten upadnie (...).  (Przysłowie biblijne)

Data: 2014-07-31 21:07:54
Autor: u2
W dniu 2014-07-31 o 21:02, A. Filip pisze:
[...] Tom Waddell był homoseksualnym aktywistą, który m.in. stworzył Gejowskie
Igrzyska Olimpijskie (obecnie nazywane Gay Games).

Tom Waddell died from AIDS on July 11, 1987, aged 49, in San Francisco, California. [wiki]
--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-07-31 17:51:55
Autor: basia@sbcglobal.net
USA, SF: Lech Wasa JEDNOGONIE pozbawiony uliczki swojego imienia na rzecz stworzyciela Gejowskich Igrzysk Olimpijskich
On Thursday, July 31, 2014 12:07:54 PM UTC-7, u2 wrote:
> [...]

Tom Waddell died from AIDS on July 11, 1987, aged 49, in San Francisco, California. [wiki]

Dziwne ruski kolku?   Lata 80 byly szczytem epidemii AIDS.  W San Francisco ludzie padali wtedy jak muchy.

Mial umrzec z przezarcia tak jak koncza twoi bohaterzy?

https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/15358_759611390768376_4861239766670365124_n.jpg

Basia

Data: 2014-08-01 06:29:49
Autor: u2
W dniu 2014-08-01 o 02:51, basia@sbcglobal.net pisze:
Dziwne ruski kolku?   Lata 80 byly szczytem epidemii
AIDS.  W San Francisco ludzie padali wtedy jak muchy.

te szwuls, lubie jak sie pienisz:)

--
Genera Skalski o ydach w UB :

"Raski, yd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerow, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o ydach :

"ydw gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, e s narodem
wybranym. Czuj si oni upowanieni do interpretowania wszystkiego,
take doktryny katolickiej. Cokolwiek bymy zrobili, i tak bdzie
poddane ich krytyce - za mao, e le, e zbyt mao ofiarnie. W moim
najgbszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z ydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktrzy uywaj sw 'antysemita',
'antysemicki', naley traktowa jak ludzi niegodnych debaty, ktrzy
usiuj niszczy innych, gdy brakuje argumentw merytorycznych. To oni
tworz mow nienawici".

Data: 2014-08-01 03:34:01
Autor: basia@sbcglobal.net
On Thursday, July 31, 2014 9:29:49 PM UTC-7, u2 wrote:
W dniu 2014-08-01 o 02:51, basia@sbcglobal.net pisze:

> Dziwne ruski kolku?   Lata 80 byly szczytem epidemii
> AIDS.  W San Francisco ludzie padali wtedy jak muchy.

te szwuls, lubie jak sie pienisz:)

Wiem homofobiczny ruski padalcu.

Tutaj:
God Hates Fags: http://tinyurl.com/l45rmxr Basia

Data: 2014-08-01 11:37:27
Autor: Mark Woydak
USA, SF: Lech Wasa JEDNOGONIE pozbawiony uliczki swojego imienia na rzecz stworzyciela Gejowskich Igrzysk Olimpijskich

pajac  "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:53db17be$0$2365$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-08-01 o 02:51, basia@sbcglobal.net pisze:
Dziwne ruski kolku?   Lata 80 byly szczytem epidemii
AIDS.  W San Francisco ludzie padali wtedy jak muchy.

te szwuls, lubie jak sie pienisz:)

Id sie nachlaj pajdak! Nachlaj si sralik. Ulyj sobie.

MW

Data: 2014-07-31 22:08:05
Autor: Mario
W dniu 2014-07-31 21:57, rAzor pisze:
[...]

Chciałbyś żeby patronem lotniska został Jacyków albo Biedroń?

MD

Data: 2014-08-01 11:58:31
Autor: rAzor
Dnia 2014-07-31 22:08, Użytkownik - Mario  napisał::
[...]

Wypadałoby się zastanowić, który z obciachów jest obciachem mniejszym.

Data: 2014-08-01 14:08:16
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "rAzor" <admin1@razor.strikesbaaack.nsa> napisał w wiadomości news:53db64c3$0$2240$65785112news.neostrada.pl...
Wypadałoby się zastanowić, który z obciachów jest obciachem mniejszym.

Do budy wałbrzyski kundlu!

MW

Data: 2014-08-01 00:13:25
Autor: silvio balconetti
Am 31.07.2014 um 21:57 schrieb rAzor:
[...]

Od lat propaguje przechrzczenie lotniska na Koziolek Matolek Airport i nikt mnie nie slucha. A Lech Walesa Street jakos przegapilem. Szukalem w okolicy (skrzyzowanie Van Ness Avenue i Market Street) budy z pierogami. Niestety gosc albo przestraszyl sie chlodow (wrzesien 13) albo zrobil sobie urlop. Jak mnie kiedys znowu los poniesie do SF to pojde lepiej jesc do Meksykanow. Ostatnio w Londynie zachcialo mi sie kuchni polskiej i nigdy wiecej! Drogo i nie dobrze. Wlosi tez rozczarowali. Najlepiej i najtaniej bylo w pubach.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-07-31 16:06:54
Autor: basia@sbcglobal.net
On Thursday, July 31, 2014 3:13:25 PM UTC-7, silvio balconetti wrote:
[...]

Nie dziwie, ulica przypomina raczej 'back alley.' Sama nie moglam znalesc za pierwszym razem.

Basia
God Hates Fags: http://tinyurl.com/o5yjul6

Data: 2014-08-02 00:11:27
Autor: silvio balconetti
Am 01.08.2014 um 01:06 schrieb basia@sbcglobal.net:
[...]

Poland Street w Londynie (W1) znalazlem, ale tez nic specjalnego. Restauracja wloska i parkujace samochody dostawcze.

Data: 2014-08-01 11:30:05
Autor: Mark Woydak
USA, SF: Lech Wałęsa JEDNOGŁOŚNIE pozbawiony uliczki swojego imienia na rzecz stworzyciela Gejowskich Igrzysk Olimpijskich

Użytkownik "rAzor" <admin1@razor.strikesbaaack.nsa> napisał w wiadomości news:53da9fb3$0$2156$65785112news.neostrada.pl...
Kolej na Gdańsk!

Do budy kundlu!

MW

Data: 2014-08-01 11:59:41
Autor: rAzor
Dnia 2014-08-01 11:30, Użytkownik - Mark Woydak  napisał::

Użytkownik "rAzor" <admin1@razor.strikesbaaack.nsa> napisał w wiadomości
Kolej na Gdańsk!

Do bu

Rwij zelówy, pajdak.