"USA! USA!"

Data: 2013-04-20 00:01:20
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"USA! USA!"
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 07:43:01 UTC+2 użytkownik Grzegorz Z. napisał:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,13774815,Tlum_skandowal__USA__USA__Policja_zatrzymala_drugiego.html

Mam nadzieję że teraz Putin zrobi porządek na Kaukazie, za pomocą wszelkich

możliwych środków. Ma na to teraz przyzwolenie Ameryki. I myślę że również

całego cywilizowanego świata.

Całą sytuację związaną z islamskimi bandziorami z Kaukazu dobrze podsumował

ktoś z komentujących:

"Nie rozumiem tego... Dostali od życia szansę, która mało komu się trafia.

Wyjechali z jednego z najgorszych miejsc na ziemi. Najwidoczniej potrafili

z tej szansy skorzystać, skoro znaleźli miejsce na najlepszych uczelniach.

I tak sobie, z tej frustracji zmianą, postanowili pozabijać paru ludzi???"
 Miłego dnia państwu życzę!

Kiedy swiat zachodni zrozumie pobodki dzialania takich ludzi...obudzi sie.
Ale wcale nie bedzie to przyjemne przebudzenie ;)

Dzisiaj już nie będę zabierał tu głosu, jeśli jakiś "Grzegorz Z." będzie tu

postował to będą to zapluci z nienawiści u2 i mkarwan, nie ja.

Sadzac po twojej stopce jestes aniolem milosci i nienawidzisz nawet samej mysli o jakiejkolwiek nienawisci ;P

-- "Niech będzie przeklęty ..."

Data: 2013-04-20 10:04:45
Autor: Gonzalez
"USA! USA!"
W dniu 2013-04-20 09:01, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Nie obudzi się. Co USA (także Polska) robi w Afganistanie, co robili w Iraku, co robią w Korei , co robią w Japonii? Policjant świata się nie przebudzi.

Data: 2013-04-20 02:08:10
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"USA! USA!"
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 10:04:45 UTC+2 użytkownik Gonzalez napisał:

> [...]

Nie obudzi się. Co USA (także Polska) robi w Afganistanie, co robili w Iraku, co robią w Korei , co robią w Japonii? Policjant świata się nie przebudzi.

Jest szansa ze jak sie przez sen za bardzo rozrabia to obudzi sie cala wlasna rodzine...a jak wkurzy taki zone... ;)
Natura sie samoreguluje. Sen tez jest potrzebny. :)

"USA! USA!"