USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii

Data: 2018-04-14 13:01:37
Autor: u2
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii
https://wpolityce.pl/swiat/390175-usa-wielka-brytania-i-francja-uderzyly-w-bazy-z-bronia-chemiczna-w-syrii-gen-dunford-pierwsza-fala-nalotow-w-syrii-zakonczona

Przewodniczący kolegium szefów sztabów sił zbrojnych USA gen. Joseph Dunford ogłosił zakończenie pierwszej fali nalotów Syrii. Podczas konferencji w Waszyngtonie w sobotę wieczór podał, że celem były dwa obiekty: ośrodek badawczy i składy broni chemicznej.

     Atak rozpoczął się o godz. 4 czasu lokalnego w Syrii (o godz. 3 czasu polskiego). Był przeprowadzony wspólnie z siłami zbrojnymi Wielkiej Brytanii i Francji, które były zintegrowane już na pierwszym etapie planowania operacji

- oświadczył.

     Cele, które objęto atakami z powietrza, były ściśle związane z programami zbrojeń chemicznych władz syryjskich

     zaznaczył gen. Dunford. Chodziło o wojskowy ośrodek naukowo-badawczy w Damaszku, w którym prowadzono badania i eksperymenty związane z technologią broni chemicznej i biologicznej, a także składy znajdujące się na zachód od miasta Hims.

Poproszony o ustosunkowanie się do informacji podanej przez Syryjskie Obserwatorium Praw Człowieka, że władze syryjskie zdołały ewakuować przed kilkoma dniami broń chemiczną ze składów, które były celem sobotniego ataku rakietowego, gen. Dunford powiedział, że ,,nic mu o tym nie wiadomo".

Przewodniczący kolegium szefów sztabów sił zbrojnych zaznaczył też, że cele dobrano w taki sposób, aby nie doszło do jakiejkolwiek kolizji z siłami rosyjskimi i aby uniknąć ofiar wśród ludności cywilnej.

     Powiadomiliśmy Rosjan, że będziemy wykorzystywać syryjską przestrzeń powietrzną, ale nie koordynowaliśmy i nie uzgadnialiśmy z nimi naszej operacji

-- podkreślił generał Dunford.

[...]
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-04-14 12:02:32
Autor: Bytomir Telesfor vel Dąs
W dniu sobota, 14 kwietnia 2018 13:01:37 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[...]

Skoro był atak chemiczny, powinni podać co zostało użyte.
Oni sami tego nie wiedzą, za to znają ku..wa liczbę zabitych
co do jednej osoby.  Toż to chj nie informacja jutku. Całość klepie ściemą na kilometr.

Data: 2018-04-14 15:09:45
Autor: jacekbialy80
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii
Co zostało użyte?..
Ptasigłówkowi od lat zbierało się na bęcki, więc dostał po siwińskim ryju.

JB

Data: 2018-04-14 21:08:57
Autor: denat 'POPIS/EU
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii
znaczy co?
dogadali się?

Data: 2018-04-14 13:34:04
Autor: Bytomir Telesfor vel Dąs
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii
użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
znaczy co?
dogadali się?

W pośredniaku Ty był?

https://www.pracuj.pl/praca/siedlce;wp

https://www.praca.pl/s-siedlce.html?m=siedlce

Na chj liczysz?

Data: 2018-04-14 21:25:23
Autor: u2
W dniu 14.04.2018 o 21:02, Bytomir Telesfor vel Dąs pisze:
Skoro był atak chemiczny, powinni podać co zostało użyte.

no przeca podali, potem się okazało, że to było coś innego, ale kto by się przejmował takimi detalami na wojnie:)))))))))))

Data: 2018-04-14 13:36:20
Autor: Bytomir Telesfor vel Dąs
użytkownik u2 napisał:
> [...]

no przeca podali, potem się okazało, że to było coś innego, ale kto by się przejmował takimi detalami na wojnie:)))))))))))

Czemu tak w pisoskiej jak i tefauenoskiej TV z dnia na dzień wycięto info o Donbasie i wojnie Ru-UA? Przypadek? Kto wajchę przestawił?

Data: 2018-04-14 23:46:52
Autor: u2
W dniu 14.04.2018 o 22:36, Bytomir Telesfor vel Dąs pisze:
Czemu tak w pisoskiej jak i tefauenoskiej TV z dnia na dzień wycięto
info o Donbasie i wojnie Ru-UA? Przypadek? Kto wajchę przestawił?

te u-bytek nie oglądam waszym pisoskich przekaziorów:))))))))

Data: 2018-04-14 21:41:05
Autor: boukun
Użytkownik "Bytomir Telesfor vel Dąs"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

alf
8 min. temu

podobno zbombardowano fabrykę broni chemicznej. gdyby to była prawda to byłoby tysiące zabitych. a okazuje się że nawet żaden nocny stróż nie został ranny. ale sukces odgwizdano

Data: 2018-04-14 13:55:37
Autor: jacekbialy80
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii
Nikt nie zginął bohunku, bo dwie godziny wcześniej był telefon Trumpa do świńskiego ryja. On zadzwonił do swoich bambusów, żeby spierdalali  do ruskich baz i dlatego nikomu nic się nie stało.

JB

Data: 2018-04-14 23:19:26
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Gdyby zbombardowali fabryki broni chemicznej, to by zginęli cywilni ludzie w promieniu kilkunastu kilometrów...

boukun

Le
14h temu

Są dowody że to Wielka Brytania spreparowała ten atak chemiczny żeby dać furtkę amerykanom i co na to NATO? Broni chemicznej od dawna nie ma Syrii co dawno temu sprawdzali specjaliści ONZ chyba że dostarczają ja terrorystom Brytyjczycy na polecenie USA bo przejęto taką właśnie dostawę..

Data: 2018-04-14 14:50:33
Autor: jacekbialy80
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii
Nikt nie buduje wojskowych zakładów broni chemicznej w terenie zaludnionym. A dowodów szukaj pod czerwoną latarnią - tylko żebyś zdążył przed kolejnym nalotem!

JB

Data: 2018-04-15 07:33:18
Autor: A. Filip
jacekbialy80@gmail.com pisze:
Nikt nie buduje wojskowych zakładów broni chemicznej w terenie
zaludnionym. A dowodów szukaj pod czerwoną latarnią - tylko żebyś
zdążył przed kolejnym nalotem!

Nikt?  Przecież Asad to aż taki skurwysyn (w wersji bombowych aliantów)
że do czegoś takiego z pewnością byłby zdolny!

Data: 2018-04-16 04:09:34
Autor: jacekbialy80
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii
Chodzi o tajność przedsięwzięcia, żeby nikt się nie kręcił, zdjęć nie robił, ani tym bardziej, żeby czegoś nie ukradł..

JB

Data: 2018-04-15 08:03:16
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

zenek 94.254.172.*
wczoraj

Co to bzdury. Zaatakowali bazy z bronia chemiczna. A nie boją się skutkow jak ta bron chemiczna po ataku zatruje całą okolice.

Pewnie jest tyle broni chemicznej co i w było w Iraku? Kłamcy.

abc 83.27.38.*
wczoraj

Husajn także miał broń chemiczną - były nawet zdjęcia instalacji. Izrael prowokuje, aby usunąć niewygodnego im Asada i kręci USA jak mu wygodnie. A amerykańskie durnie powtarzają izraelskie bajki.

Chwalba 83.4.104.*
wczoraj

Za wojnę w Syrii odpowiadają Amerykanie i Żydzi .

boy 31.11.130.*
wczoraj

Już w historii świata był taki jeden z grzywką co podobnie zaczynał i źle skończył. Jak w fizyce gdzie każda akcja rodzi reakcję, oby nie.

Data: 2018-04-14 15:00:58
Autor: jacekbialy80
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii
Następnym razem nie będzie żadnych telefonów, więc nie najmowałbym się tam na stróża..

JB

Data: 2018-04-14 22:00:44
Autor: A. Filip
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

Czyż to nie wielki sukces że nie zbombardowano ambasady Chin (znowu)? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-04-14 15:03:41
Autor: jacekbialy80
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii
Czym ambasada bogata, tym goście rzygają!

JB

Data: 2018-04-15 02:03:15
Autor: stevep
W dniu 2018-04-15 o 00:03, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Czym ambasada bogata, tym goście rzygają!

JB

A fuj, co za maniery tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-04-14 20:04:55
Autor: denat 'POPIS/EU
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii
a teraz napisz coś o wywiadzie, a już jak napiszesz o wywiadzie TZAiR to w ogóle będę przeszczęśliwy...

Data: 2018-04-14 20:47:53
Autor: A. Filip
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii [Operacja Irak-2.0]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Obiekty zostały całkowicie zniszczone? :-)  Kto wiarygodność przeputał (w Iraku) może się w dupę pocałować z
pretensjami do (solidnej) wiarygodności.

Czy prezydent Duda *już* obiecał wysłanie kontyngentu WP z bratnią
pomocą dla Syrii? --
A. Filip

Data: 2018-04-14 14:57:20
Autor: jacekbialy80
USA, Wielka Brytania i Francja uderzyły w bazy z bronią chemiczną w Syrii [Operacja Irak-2.0]
   -- - Czy prezydent Duda *już* obiecał wysłanie kontyngentu WP z bratnią pomocą dla Syrii?
-- -- -- -
Jak najbardziej panno Emilio!  Wojsko gnije w koszarach..

JB

Data: 2018-04-15 02:01:47
Autor: stevep
W dniu 2018-04-14 o 23:57, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A miał przyzwolenie od kociarza?

--
stevep

Data: 2018-04-14 20:56:05
Autor: u2
W dniu 14.04.2018 o 20:47, A. Filip pisze:
Czy prezydent Duda *już* obiecał wysłanie kontyngentu WP z bratnią
pomocą dla Syrii?

a kto się pyta swojego agenciaka o zgodę Flap ?:)))))

Data: 2018-04-16 10:03:26
Autor: Bytomir Telesfor vel Dąs
użytkownik u2 napisał:
[...]

Nu ale jak jebło w skład broni chemicznej, teren powinien być chyba
skażony?

Data: 2018-04-16 10:22:15
Autor: Bytomir Telesfor vel Dąs
użytkownik u2 napisał:
W dniu 16.04.2018 o 19:03, Bytomir Telesfor vel Dąs pisze:
> Nu ale jak jebło w skład broni chemicznej, teren powinien być chyba
> skażony?

ano, tak jak ty:)

Kluczycie Jucie ostro, czuć ściemę od zachodka.

250.ooo trupa w syrii, rozpierdolenie przez zachodek Libii,
rusek częściowo miał rację, ten zachodek jest taki sobie.

Tak czy siak, jeszcze trza się trzymać zachodkowej kiecy.

Data: 2018-04-16 19:27:21
Autor: u2
W dniu 16.04.2018 o 19:22, Bytomir Telesfor vel Dąs pisze:
Kluczycie Jucie ostro, czuć ściemę od zachodka.

fuj śmierdzi abwerą na kilometr:)